הביקוש לדיור בישראל ממשיך לשבור שיאים, ואחת הערים הצומחות והשאפתניות ביותר בישראל מבחינת פיתוח, היא קרית גת. העיר עוברת מתיחת פנים משמעותית בשנים האחרונות והציבה יעד שאפתני במיוחד: הכפלת מספר התושבים מ-60 אלף ל-120 אלף תוך עשור מהיום. בעקבות המיקום האסטרטגי, הסכמי הגג הצפויים להגדיל את היצע המגורים, פיתוח עוגני מסחר ותעסוקה, שדרוג תשתיות התחבורה והקמת מוסדות ציבור מגוונים – החזון של קרית גת הוא להפוך למטרופולין במרכז ישראל, בין אזור המרכז וירושלים לבאר שבע.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: Viewpoint וינון תכנון יעוץ ומחקר בע"מ)
מה הופך את קרית גת למוקד משיכה עבור משפחות צעירות ומשקיעי נדל"ן נבונים? ומה צפוי לתושבים של הרובע החדש של העיר, 'כרמי הפארק'?

הביקוש מזנק ואיתו מחירי הדיור בשכונות המבוקשות

אחת השכונות המבוקשות בישראל, אשר מככבת בטבלאות חיפושי הנדל"ן, היא כרמי גת, המאוכלסת במשפחות צעירות רבות הנהנות משירותים קהילתיים מלאים. ההצלחה של השכונה נראית גם במחירי הדירות -– על פי נתוני אתר madlan, כרמי גת רשמה צמיחה מרשימה של 12.4% במחירי הדירות בשכונה במהלך 2021, מה שהפך אותה לאחת השכונות עם עליות המחירים החדות ביותר בישראל.
כאשר לוקחים בחשבון את הנתונים העדכניים, המיקום והמאפיינים של העיר, ניתן להעריך כי קרית גת עדיין לא מיצתה את הפוטנציאל שלה להשבחת מחירים, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי עבור משפחות המחפשות פתרון דיור במחיר שפוי או משקיעים המחפשים השקעה רגע לפני זינוק משמעותי (נוסף) במחירים.

אינטל וחברות בינלאומיות אחרות כבר כאן – ההייטק ומתחמי התעסוקה משגשגים בקרית גת

ענקית השבבים אינטל פועלת כבר עשרות שנים בקרית גת, והחליטה על שדרוג המפעל בעלות של 6 מיליארד דולר, עליו הודיעה החברה לאחרונה, מהווה יתרון ברור עבור תושבי העיר המחפשים תעסוקה בענפי הטכנולוגיה. אינטל לא לבד מספר רב של חברות בינלאומיות פועלות בעיר, באחד מאזורי התעשייה הגדולים והמגוונים בישראל.
באזור שמדרום-מזרח לפארק התעשייה נמצאים בתהליכי פיתוח 2,000 דונם נוספים להרחבת הפארק, הכוללים 1.5 מיליון מ"ר של תעשייה, מסחר, הייטק ומוסד אקדמי. באופן כללי, הביקושים להשכרת שטחי משרדים להייטק בעיר נמצאים בשיא, מה שמראה על האופק התעסוקתי עבור התושבים והאמון של החברות באוכלוסיית העיר וסביבתה.
כבר עכשיו ניתן לראות כי תושבי העיר נהנים מתנאי תעסוקה נוחים וטובים – 45% מהעובדים בעיר ובאזור עובדים בקרבת הבית, לעומת ממוצע ארצי של 20% בלבד.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: Viewpoint וינון תכנון יעוץ ומחקר בע"מ)

38 דקות ברכבת לתל אביב – הנגישות של העיר פותחת מגוון אפשרויות לתעסוקה ובילוי

בנוסף לאפשרויות התעסוקה בעיר עצמה, הנגישות הנוחה לצירים מרכזיים ולתחבורה ציבורית פותחים בפני התושבים את האפשרות לעבוד במרכז הארץ. העיר ממוקמת במרחק 5 ק"מ בלבד מכביש 6 מצד אחד ובסמוך לכביש 40 מצידה השני. הנסיעה מתחנת הרכבת של העיר לתל אביב אורכת כ-38 דקות נסיעה בלבד.

שער העיר והספורטק ישמשו עוגנים של מסחר וספורט

אחת מתכניות המסחר הנרחבות של קרית גת היא 'שער העיר', מתחם מסחר ענק בן עשרות אלפי מ"ר שיכלול מסעדות, פאבים ומקומות בילוי, לצד מבני ציבור גדולים. בנוסף, בימים אלו מוקם מתחם BIG פאשן ענק שיכלול 20 דונם של אופנה, צרכנות ופנאי.
מתחם הספורטק החדש של קרית גת, אשר נבנה בימים אלו בצמוד לכרמי גת בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ומשתרע על פני 100 דונם, יכלול פעילויות ספורט מגוונות לכל הגילים. בין היתר, הספורטק הגדול בישראל צפוי לכלול מגרשי כדורגל, כדורסל, קט-רגל, כדורעף חופים וטניס, מסלולי ריצה, אופניים והליכה, אזור משחקי ילדים, סקייט פארק, מתקן גלגיליות, מתחם חבלים 'אקסטרים', קיר טיפוס, שטחי פיקניק, חורשות ומדשאות, בית קפה ועוד.

רובע מגורים ייחודי בנוף - 'כרמי הפארק' מכיל את כל מה שמשפחה צריכה

אחד החלקים המרכזיים בתנופה הנדל"נית של קרית גת הוא רובע המגורים 'כרמי הפארק', אשר צפוי לכלול כ-2,700 יח"ד ב-36 בנייני מגורים בגבהים שונים עם תמהיל דירות מגוון. שלב א' של הרובע כולל מגוון דירות בנות 3 ו-4 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם מרפסות גדולות במיוחד.
בסך הכל, כ-10,000 תושבים יגורו במיני-עיר החדשה של קרית גת, בה משפחות יכולות למצוא את כל מה שצריך כדי לקיים אורח חיים מודרני ומאוזן: מאות דונמים של טבע, 4,000 מ"ר של מסחר, פנאי ותרבות, פיתוח חללים משותפים ומאובזרים לרווחת הדיירים ועוד.
אחד היתרונות הבולטים של הרובע הוא המיקום הנוח והנגיש של חיבור תת קרקע ייחודי וחדשני מחבר בינו לבין פארק כרמי גת, הספורטק החדש ותחנת רכבת עתידית. ממערב לרובע מוקם פרויקט 'שער העיר' שישרת את תושביו.
ברובע עצמו יוקם פארק ייחודי גדול, שטחים ירוקים פתוחים, שבילי הליכה ואופניים, מתקני משחק וספורט לילדים, חנויות ושטחי מסחר. עבור דור העתיד, יוקמו מבני חינוך חדשים וחדשניים, הכוללים בתי ספר, גני ילדים ומעונות יום. בסמיכות לרובע פועל בית ספר תיכון אזורי ייחודי בחסות הטכניון ואינטל. בכל בניין ברובע יפעלו מוקדי פנאי עשירים כגון מועדוני דיירים עם חללי עבודה משותפים ופינות הפעלה לילדים.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: Viewpoint וינון תכנון יעוץ ומחקר בע"מ)
על הקמת רובע 'כרמי הפארק' אחראית קבוצת אפיק הירדן, אשר פועלת בענף הנדל"ן כבר יותר מ-30 שנה, בהן יזמה ואכלסה אלפי יחידות דיור בפרויקטים ברחבי ישראל, לצד פעילות בתחומי הדיור המוגן, תיירות, ייזום נדל"ן בחו"ל, מסחר ומלונאות. הקבוצה ידועה בשירות המסור, התאמת הפרויקטים לצרכיה המשתנים של המשפחה המודרנית והסטנדרט הגבוה בכל הנוגע לאיכות הבנייה.

יעד אטרקטיבי לאיכות חיים גבוהה והשקעה נבונה

עבור כל מי שמחפש את השילוב המושלם בין דירה מרווחת בסטנדרט גבוה, מגוון אפשרויות תעסוקה ומגורים סמוכים למקום העבודה או נגישות תחבורתית מיטבית, רובע 'כרמי הפארק' הוא הכתובת הנכונה. אלפי משפחות צעירות מאזור המרכז, ירושלים והשפלה, מחפשות בימים אלו את העתיד שלהן, במקום מגורים המתאים לתקציב שלהן. עבורן, קרית גת ורובע 'כרמי הפארק' מציעים איכות חיים גבוהה, דירות בגודל מתאים לצרכיהן וכל השירותים הנדרשים לסגנון החיים של ימינו.
לצד המשפחות הצעירות, משקיעים אשר זיהו כי פוטנציאל ההשבחה של העיר רחוק מלמצות את עצמו, עשויים לראות בשכונות משמעותיות כמו 'כרמי הפארק' בתור השקעה בטוחה ויציבה בשוק הנדל"ן.
רכישת הדירות תבוצע בימי מכירות מיוחדים לקהל הרחב במקביל למכירה לעמיתי מועדון "חבר" ובני משפחותיהם שייהנו מהנחות והטבות אטרקטיביות. לפרטים לחצו >>