מוגש מטעם דלק גז
תשתית הגז משמשת את משקי הבית והתעשייה בישראל למגוון עצום של מטרות - החל מאספקת גז למפעלים ולמעבדות, ועד בישולים לחג וחימום מים למקלחות של בני הבית. בדומה לשוק הסלולר שעבר רפורמה משמעותית ובעקבותיה צניחת מחירים, גם שוק הגז רשם רפורמה חיונית ב-2008, אשר שינתה סדרי עולם ואפשרה לצרכנים לחסוך בהוצאות הגז. עד יישום הרפורמה, ספק הגז בבניין חדש נקבע בלעדית על ידי הקבלן, ותהליך החלפת ספק גז היה על סף הבלתי אפשרי. התוצאה הייתה מחירי גז גבוהים, עם חברות בודדות בלבד ותחרות מועטה.
היום, לעומת זאת, הדיירים יכולים לבחור ולהחליף את ספק הגז שלהם בקלות באמצעות "הודעה על החלפת ספק". התוצאה המבורכת: קרוב ל-60 ספקי גז המתחרים על כיסם של הלקוחות בעזרת שירות, מחירים אטרקטיביים ומגוון מוצרים נלווים.
דלק גז מבטיחה: חיסכון של עד 30% בהוצאות הגז, שירות מסור ומיידי
אחת מהחברות הצומחות ביותר בתחום הגז בשנים האחרונות היא דלק גז, חברת בת של דלק ישראל, אשר משרתת עשרות אלפי ישראלים ועסקים מתחומים שונים. עידן נסימי, מנכ"ל דלק גז, אומר כי "הייחוד של דלק גז הוא הניהול היעיל שמאפשר לנו להציע חיסכון של עד 30% מול המתחרים מצד אחד, וטיפול מהיר בכל פניה ותקלה מצד שני. אצלנו כל לקוח הוא VIP במלוא מובן המילה – מוקד השירות וצוות הטכנאים של דלק גז ערוכים לתת שירות מסור, ללא עיכובים ובאופן המקצועי ביותר". לדבריו, כל העובדים, מנסימי עצמו בתור מנכ"ל ועד אחרון הטכנאים, "כולנו נגישים, מעורבים וקשובים לכל פניה. זה חלק מה-DNA שאנחנו מנחילים בחברה, וזה מה שעושה את ההבדל, מבחינתנו".

2 צפייה בגלריה
חיסכון בהוצאות על גז
חיסכון בהוצאות על גז
שירות שלמשפחה שלכם מגיע לקבל. דלק גז
(שאטרסטוק)

הודות לשירות ולמחיר, דלק גז רושמת צמיחה של עשרות אחוזים בכל שנה מאז הקמתה לפני יותר מ-3 שנים. "פלטפורמת השירות והניהול של החברה יכולה לתת מענה להיקף גדול של לקוחות והיא צופה המשך צמיחה בשנים הקרובות. הצמיחה היא הבעת אמון ישיר בשירות האיכותי ובחסכון שהלקוחות שלנו משיגים בעזרתנו" אומר נסימי.
החלפת ספק גז לבניין מעולם לא הייתה קלה יותר - מעבר נוח תוך מס' שעות ספורות, ללא עלות
דלק גז מציעה לבניינים מעבר קל, נוח וללא עלות כספית נוספת. "אחרי שוועד הבית יוצר קשר, הצוות הטכני שלנו עושה מיפוי של הצרכים ומצב התשתיות בבניין", אומר נסימי. לאחר מכן, צוות המתקינים המנוסה מגיע לבניין להתקנה וחיבור של תשתית גז באופן שנבחר מראש, בין אם בצובר או במכלי גז. "תהליך ההתקנה דורש יום אחד בלבד והוא כולל בדיקות תקינות. לדבריו, במקרים רבים נמצאו דליפות גז בבתים ישנים שביצעו את המעבר, "כך שהדיירים מרוויחים פעמיים. גם מחיר זול יותר וגם בטיחות משופרת ושקט נפשי בכל הנוגע לתקינות התשתית".
גם באספקת גז לעסקים, כל לקוח הוא VIP
חלק ניכר מהשירות של דלק גז מסופק למגוון עצום של עסקים, מפעלים וחברות תעשיה ברחבי הארץ. "גם בפעילות הגז העסקי, דלק גז בולטת מבחינת מחיר, שירות והתאמת הפתרונות לצרכים של עסקים מכל גודל, החל מעסק עם שני מכלים ועד למפעל גדול שצורך 300 טון בחודש", אומר נסימי. "אנחנו מטפלים בכל לקוח עסקי בשירות VIP, מתוך ידיעה כי תשתית גז רציפה היא מרכיב חיוני בתפעול העסק", לדבריו.


2 צפייה בגלריה
חיסכון בהוצאות על גז
חיסכון בהוצאות על גז
כל לקוח הוא VIP. דלק גז
(שאטרסטוק)

מגז לרכב ועד מחמם מים בגז שמספק מים חמים באופן מידי ומסביב לשעון
פעילות נוספת במגוון השירותים של דלק גז היא אספקת גז לתדלוק רכבים. "מדובר בשוק ששומר על הגודל שלו, ודלק גז שמחה לספק את הגז לתחנות התדלוק, הודות ליכולת התפעולית הנרחבת שלה", אומר נסימי. לצד שירותי אספקת הגז, דלק גז מציע מחממי מים בגז במגוון נפחים תוצרת כרומגן, אשר מחליפים את דוד החשמל. "כאשר שואלים אותי מה יותר חסכוני, דוד חשמל או מחמם מים בגז", אומר נסימי, "אני עונה תמיד את אותה תשובה – 'ברגע שיהיה לכם מחמם מים בגז, כבר לא יעניין אתכם מה יותר חסכוני'. איכות החיים שנוצרת בעקבות הזמינות המיידית והבלתי מוגבלת של מים חמים, בכל שעה ביממה ובכל עונה בשנה, היא משהו שאין לו תחליף" אומר נסימי. דלק גז מציעה פריסה נוחה של תשלומים, שנתיים אחריות, התקנה מהירה על ידי צוות מתקינים נרחב "ואת השירות האיכותי הרגיל שהלקוחות שלנו מקבלים בפעילות אספקת הגז",
לסיכום, הצרכן הישראלי הפך להיות חכם יותר, מודע יותר ולכן דלק גז משתלבת בצורה מדויקת עם רצון הצרכנים – ניתן להוזיל באמת את חשבון הגז ולהתחיל לחסוך כבר ממחר.
פורסם לראשונה: 13:33, 27.12.23