היום זה נדמה כמו היסטוריה רחוקה אבל מגפת הקורונה היא זו שעיצבה מחדש את האופן בו אנו עובדים. המגבלות של המגפה הובילו ליצירת המודל ההיברידי, עידוד עבודה מרחוק ושימוש בכלי שיתוף פעולה וירטואליים. מה שהחל כהכרח - על מנת לשמור על שפיות העובדים והמשכיות עסקית - מוכיח את עצמו כפתרון אידיאלי גם בתקופה הנוכחית בה אנחנו הישראלים, מתמודדים עם חוסר ודאות ואינספור שינויים מדי יום.
4 צפייה בגלריה
פיטרו
פיטרו
(צילום: studio zooz )
מתרגלים לעבוד בשינוי מתמיד
בתוך הכאוס ומציאות הזיגזג שנכפתה עלינו והתמרון בין עבודה מהבית ומהמשרד, אנחנו מזהים כי עיצוב וארגונומיה ממלאים תפקיד קריטי בשמירה על הבריאות הפיזית והנפשית של העובדים כמו גם על הפרודוקטיביות והיציבות של העסקים. כבר מעל ל-60 שנה שפיטרו מתמחים בפתרונות לסביבות עבודה וריהוט משרדי. לצד ייצור מקומי בנגריית האומן בטכנולוגית כבישת עץ צורנית, פיטרו מייבאת בבלעדיות עשרות מותגי עיצוב בינלאומיים. בפיטרו עוקבים אחרי השינויים בעולם העבודה ונשארים עם האצבע על הדופק בכל הקשור לסביבת עבודה נכונה ובריאה יותר. בין המותגים המיובאים מובילה חברת הריהוט המשרדי הוותיקה HERMAN MILLER, שהוכתרה לאחת מחברות הריהוט המשרדי הטובות והמתקדמות בעולם.
4 צפייה בגלריה
פיטרו
פיטרו
(צילום: studio zooz )
שומרים על יציבה נכונה בתקופה לא יציבה
בעידן של סידורי עבודה גמישים יותר, שמירה על יעילות חיונית בכל מקום ממנו עובדים. הרהיטים והאביזרים הנלווים המרכיבים את סביבות העבודה המשתנות, משחקים תפקיד משמעותי. קולקציית כסאות העבודה המעוצבים של HERMAN MILLER הנשענים על מחקרים מעמיקים בתחומי ארגונומיה וסביבות עבודה, הפכו לאייקונים של תרבות העבודה העכשווית. לצד המחקרים, ארגונים רבים מבינים כי השקעה במרחב עבודה מותאם ונוח, אינה פינוק, אלא הדרך הנכונה למקסם את הפרודוקטיביות ולשמור על רווחתו של העובד לאורך יום העבודה. כיסאות ארגונומיים המספקים תמיכה מקסימלית לעמוד השדרה, מפחיתים את העומס והעייפות; שולחנות מתכווננים מאפשרים מעבר בין ישיבה ועמידה, מקדמים יציבה נכונה יותר ומפחיתים הסחות דעת ואי נוחות גם לאחר שעות עבודה רבות. כיסאות העבודה של HERMAN MILLER נמכרים עם אחריות מלאה של 12 שנים.
4 צפייה בגלריה
פיטרו
פיטרו
(צילום: studio zooz )
עובדים בנוחות מכל מקום ובכל זמן
בין אם עובדים מהבית או מהמשרד, סביבת העבודה צריכה להתאים לצרכים המשתנים ולמציאות ההפכפכה, לשקף את אופי העבודה ולסייע בשמירה על פוקוס גם כשמסביב בלאגן. לצד פריטי ריהוט מעוצבים, תוכלו למצוא אצלנו בפיטרו מאות אביזרים משלימים לסביבת עבודה טובה ומיטיבה, מוקפדת ונעימה, ממותגי העיצוב הבינלאומיים המובילים.
לצד התמחות ויכולות נרחבות בריהוט סביבות העבודה של החברות המובילות, פיטרו מעניקה פתרונות מקיפים גם עבור פרויקטים בתחום המוסדי והציבורי כמו בתי חולים, מרפאות, אקדמיות ועוד. בפיטרו, תוכלו למצוא את מגוון הפתרונות הנדרשים כדי לעבוד בנוחות, ביעילות ובסטייל, בסביבות העבודה המשתנות - מכל מקום ובכל זמן.
4 צפייה בגלריה
פיטרו
פיטרו
(צילום: studio zooz )