(מתוך התוכנית שש עם דליק ווליניץ- FM102 רדיו תל אביב)

במשך עשרות שנים, העולם התרגל לשימוש בחומרים כימיקליים לניקוי וחיטוי. יש אף מי שהתמכר ל'ריח של נקי'- שהוא למעשה ריח הכלור המזיק לבריאות הנמצא באקונומיקה. עם זאת, חומרי ניקוי מסורתיים מהווים סכנה בריאותית, בטיחותית וסביבתית.
(קרדיט: יח"צ)

משרד הבריאות הישראלי מזהיר משימוש ממושך בכלור לחיטוי, ומחקרים שונים בעולם אף הראו כי שימוש ממושך בכלור עשוי להגדיל את הסיכוי לסרטן. בחלק ממשקי הבית נוטים לערבב אקונומיקה עם חומרי ניקוי אחרים, מה שמוביל לשחרור אדים רעילים. מרכיבים רבים בחומרי ניקוי מסוכנים לבעלי אלרגיות ועלולים לגרום לגירוי של העור, העיניים ומערכת הנשימה, ואף לאסטמה.
הבשורה הטובה היא שקיימת אלטרנטיבה טבעית, בטוחה לשימוש ויעילה בדיוק כמו חומרי החיטוי שהתרגלנו אליהם עם השנים, יחד עם יתרון של קיימות וידידותיות לסביבה. אחת משיטות החיטוי הידועות בעולם היא שימוש במי אוזון (O3), חומר הנמצא בטבע ומראה תוצאות מעולות בכל הנוגע לחיטוי משטחים, מזון ואף בקבוקים, מוצצים וצעצועים לילדים.
התקשורת מפרגנת ל Effective-O , לחצו לכתבות נוספות
2 צפייה בגלריה
<span style="font-weight: normal;">חיסכון במקום בבית ובהוצאות על חומרי ניקוי רבים, התחליף המשתלם מהטבע, Effective-O מוצר אפקטיבי אחד לכל סוגי הניקוי והחיטוי </span>
<span style="font-weight: normal;">חיסכון במקום בבית ובהוצאות על חומרי ניקוי רבים, התחליף המשתלם מהטבע, Effective-O מוצר אפקטיבי אחד לכל סוגי הניקוי והחיטוי </span>
חיסכון במקום בבית ובהוצאות על חומרי ניקוי רבים, התחליף המשתלם מהטבע, Effective-O מוצר אפקטיבי אחד לכל סוגי הניקוי והחיטוי
(צילום: יח"צ)
כעת, ולראשונה בישראל, ניתן להשתמש במי אוזון בבית ובמוסדות. Effective-O, הפטנט המקורי מארצות הברית, הוא לא פחות ממהפכה בעולם הניקיון, החיטוי ונטרול הריחות, עם חיסול 99.9% מהחיידקים הנפוצים. איך עובד הפטנט? ומהם היתרונות הברורים שלו על פני שימוש בכימיקלים מזיקים, מזהמים ולא-ידידותיים לסביבה?
(קרדיט: יח"צ)


חומר החיטוי הוותיק הופך לראשונה להיות זמין לשימוש ביתי ומוסדי בישראל

מי אוזון נמצאים בשימוש נפוץ למטרות חיטוי, בעיקר במפעלי טיהור מים עירוניים ותעשיית המים בבקבוקים, כאשר השימוש במי אוזון מאושר על פי התקן המחמיר ה-FDA כחומר אנטי בקטריאלי בנוסף, האוזון משמש לטיפול, אחסון ועיבוד מזון, באישור FDA.
האוזון הוא חומר הנמצא בטבע ומיוצר כאשר השמש מפרקת את האוויר למרכיביו וכאשר עובר ברק בשמיים. כולנו מכירים את החור באוזון, אשר נוצר עקב זיהום האוויר התעשייתי שמקטין את שכבת ההגנה על כדור הארץ.
לאורך שנים רבות בהן השימוש באוזון לניקוי היה מסורבל במיוחד, הושק הפטנט האמריקאי Effective-O, אשר מייצר את האוזון ואת חומר הניקוי הסופי במקום אחד ומחומר גלם אחד- מי ברז. בעקבות זאת, ניתן לרתום את היתרונות של האוזון לשימוש ביתי ומוסדי, קל נוח ומיידי.
2 צפייה בגלריה
<span style="font-weight: normal;">Effective-O. מצד ימין, לשימוש מוסדי; מצד שמאל לשימוש ביתי    </span>
<span style="font-weight: normal;">Effective-O. מצד ימין, לשימוש מוסדי; מצד שמאל לשימוש ביתי    </span>
Effective-O. מצד ימין, לשימוש מוסדי; מצד שמאל לשימוש ביתי
(צילום: יח"צ)

איך זה עובד? כוח האלקטרוליזה מבטיח שנים של שימוש יעיל ובטוח

כל מה שצריך כדי לייצר מי אוזון באמצעות Effective-O, הוא למזוג מי ברז רגילים לחלוטין אל תוך המכשיר - ואתם מחזיקים בידכם חומר ניקוי וחיטוי עם אפקטיביות גבוהה במיוחד.
הפטנט הייחודי של Effective-O משתמש בתהליך אלקטרוליזה המשתמש ב'אלקטרודת יהלום' ייחודית לפירוק המים למימן וחמצן וחיבור אטומי החמצן לייצור האוזון. כאשר האוזון נתקל בבקטריות או חיידקים הגורמים לריחות או מחלות, הוא מחמצן ומשנה את המאפיינים שלהם. הוספת החמצן מסירה את חומרי הריח, ותקיפת דפנות תאי החיידקים הורגת אותם. על פי תוצאות המעבדה, אוזון יכול להפחית את רמת מחוללי המחלות הנפוצים ביותר (סלמונלה, E.coli ועוד) ב-99.9% תוך 30 שניות בלבד.
לאחר הכנסת המים, כל מה שצריך הוא להתיז את מי האוזון דרך הפיה ישירות על משטחים, ריפודים, בדים ואף מזון.
(מתיזים ושומרים על טריות המזון לאורך זמן. צילום: יח"צ)

העובדה כי המכשיר אינו משתמש בכימיקלים, צבעים או בשמים, הופך אותו לאחד הפתרונות הטבעיים המובילים בעולם הניקיון. חלק מהמוצרים המשווקים בתור "ירוקים" או "טבעיים" עלולים להכיל מרכיבים מזיקים המכילים חומרי ריח וצבע. האוזון מתפרק לאחר 5 דקות בלבד בחזרה לחמצן ומים, כך שלא נותרים שיירים כימיים. כמויות האוזון המיוצרות על ידי המכשיר עומדות בתקני הבטיחות של משרד הבריאות וגופי הבריאות של אירופה וארה"ב.

כך תשמרו על הילדים - מוציאים מהבית את חומרי הניקוי הרעילים ומאמצים פתרון מושלם לחיטוי בקבוקים ומוצצים

באופן לא מפתיע, חומרי ניקוי מהווים סכנה ממשית עבור ילדים קטנים, אשר אינם נרתעים מהריח והצבע ועלולים לשתות את החומרים הרעילים. על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מרבית הילדים המגיעים לבית החולים מהרעלות של חומרי ניקוי הם תינוקות ופעוטות מתחת לגיל 4, וברוב המכריע של המקרים, ההרעלה מתרחשת בבית. עוד עולה מהנתונים כי לרוב ההרעלה הייתה דרך מערכת העיכול, אך היא יכולה להתבטא גם דרך העור, העיניים או בשאיפה. רבע מהרעלות הילדים נגרמות מחשיפה לאקונומיקה.
לכן, ניקיון וחיטוי הבית באמצעות Effective-O, אשר מהווה תחליף לחומרי הניקוי, יכול לעזור לכם לשמור על בטיחות הילדים ולהפחית את הסיכוי לביקורים מיותרים בבתי חולים.
בנוסף, עבור הורים אשר נדרשים לחטא את הבקבוקים והמוצצים של הילדים בהרתחה, שימוש במי אוזון באמצעות Effective-O מספק פתרון נוח בהרבה ויעיל באותה מידה ואף יותר.
מכשיר החיטוי הביתי במי אוזון בטוח לחלוטין לשימוש על בקבוקים, מוצצים, צעצועים וכל חפץ שהתינוק שלכם בא איתו במגע.

כל היתרונות במוצר אחד- יעילות, חיסכון כספי ותועלת סביבתית

מלבד ביטול הצורך בכימיקלים קשים, Effective-O מפחית את פסולת הפלסטיק המוצקה והצורך בתהליכי מחזור ומפחית את המשלוח, האחסון, השינוע והאריזה של חומרי הניקוי, בשימוש ביתי ומוסדי גם יחד.
שימוש בפטנט מפחית את הסכנה לגירויים בעור, בעיניים ובדרכי הנשימה, מקטין את הסיכון לבני המשפחה (או העובדים), מפיג ריחות ומחטא בפעולה אחת.
גם בהיבט הכלכלי, Effective-O מציע עלות נמוכה יותר לאורך שנים, ומגן מפני עליית מחירים בהשוואה לחומרי ניקוי אחרים.
הפתרון שבאמת מנטרל ריחות רעים, במקום לכסות עליהם עם בושם
אפקט נטרול הריח של המוצר הופך אותו לפתרון אידיאלי לבתים עם חיות מחמד ולמרפאות וטרינריות, חללים עם ריח של סיגריות, חברות השכרת רכב, בתי אבות, משרדים, בתי ספר וגני ילדים, בתי ספר לבישול, רשתות מזון ובתי קפה. אין אף חומר ניקוי אשר מנטרל ריחות - בשוק תוכלו למצוא רק חומרי בישום אשר "מכסים" על הריח עם כימיקלים ולא מנטרלים אותו.
מהיום, כל בית, חלל מסחרי או משרד אשר מועדים לריחות לא נעימים, ייהנו מכל היתרונות של ניקוי, חיטוי ונטרול ריחות במי אוזון, באופן נגיש ומיידי.

פטנט אמריקאי מקורי מבית טוב

ה-Effective-O מיובא באופן בלעדי לישראל על ידי עמי שפט, מהנדס חשמל בוגר הטכניון, יזם עם ניסיון רב במיזמים עם אג'נדה סביבתית אשר שואפת להציל את הכדור שלנו, למעננו ולמען הדורות הבאים.
(קרדיט: יח"צ)


יש לכם שאלות? היכנסו והשאירו את פרטיכם כאן>>
Effective-O, יבואן בלעדי של ENOZO, הפטנט המקורי מארה"ב.
לייעוץ ופרטים נוספים חייגו 09-8985962 או היכנסו>> www.effective-o.com

פורסם לראשונה: 14:37, 03.10.22