המזגנים עובדים שעות נוספות בחודשים האחרונים ויש עוד לפחות חודשיים חמים לפנינו. אבל לא כולם סובלים מהחום – חברת אלקטרה מיזוג אוויר מפרסמת כי היא חווה ביקושי שיא למזגנים בימים האחרונים: לא פחות מ-8000 בקשות לרכישת מזגנים כל יום (עליה של 400% מיום קיץ רגיל) וכ-4000 שיחות נכנסות למוקד החברה בנוגע לרכישות מזגנים. בהמשך לביקוש הגדול, אלקטרה מיזוג אוויר, חברת המיזוג המובילה בישראל, השיקה לאחרונה את סדרת המזגנים החדשה והייחודית שלה – Electra Exclusive Air. הסדרה הייחודית אשר גם מקררת את הבית באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר וגם מעניקה לו ריח של בית מלון בזכות התקן מיוחד המאפשר לחבר למזגן בקלות קפסולת ריח ייחודית עם ניחוח של מלונות היוקרה של רשת ישרוטל . בנוסף, למוצרים המובילים של החברה יש את כפתור ה-BOOST המאפשר קירור מהיר במיוחד שמקרר את הבית במהירות שיא. פיצ'ר ייחודי, הכרחי ומפנק במיוחד בימי הקיץ הלוהטים.

סדרת ELECTRA EXCLUSIVE AIR

סדרת המזגנים היוקרתית ELECTRA EXCLUSIVE AIR בעלת פונקציונאליות כפולה וחדשנית: מיזוג אוויר יעיל וחסכוני והפצת ריח יוקרה לריענון ובישום חלל האוויר. כל מזגן בסדרה מכיל מתקן מובנה אשר באמצעותו ניתן להכניס למזגן קפסולות ריח ייחודיות עם תמצית הריחות הנחשקים של מלונות היוקרה בישראל: בראשית, כרמים, יערות הכרמל ומצפה הימים.
סדרת המזגנים החדשה של אלקטרה, המובילה את ענף המיזוג בישראל, הפכה לסדרה המבוקשת ביותר של החברה העונה, בזכות החדשנות המוצרית והטכנולוגיה המתקדמת שלו.
כעת, לאחר סיכום רבעון ראשון מאז השקת המוצר החדשני, אפשר סופסוף להכריז – איזה ניחוח של בית מלון הישראלים הכי אוהבים? בהשוואה בין ארבעת סוגי הריחות הייחודיים נמצא שקפסולות הריח של מלון "בראשית" מהוות כשליש מכלל רכישות המוצר בישראל. למקום השני הגיעו הקפסולות בניחוח מלון "יערות הכרמל" שעומדות על 27% מכלל הרכישות. למקום השלישי והרביעי הגיעו הריחות של מלונות "כרמים" ו"מצפה הימים" עם הפרש של אחוז אחד – 21% רכשו את הריח של מלון "כרמים" ו-20% רכשו את הריח של "מצפה הימים".

פריסה ארצית ואספקה מיידית

בהמשך לביקושי השיא בתקופה זו למזגנים של אלקטרה מיזוג אוויר, לפני כחודש השיקה החברה מרכז לוגיסטי חדש בסמוך לעפולה. מהלך הנועד להמשיך לשפר ולייעל את השירות שמעניקה החברה ולהמשיך להוביל במתן השירות הטוב ביותר בתחום. המרלו"ג החדש בעל יכולות הפצה משודרגות, והוא ערוך לטפל בכ-12,000 משלוחי מזגנים מדי יום. המרלו"ג החדש המצטרף למרלו"ג הנוסף הממוקם באשדוד, והם מאפשרים אספקה מיידית לכל רחבי הארץ, מהיום להיום – עניין קריטי בימי הקיץ הלוהטים.
2 צפייה בגלריה
 משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזג אוויר
 משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזג אוויר
משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזג אוויר
( צילום: ירון ברסקי)
משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר: "חברת אלקטרה מיזוג אוויר חווה ימים של שבירת שיאים ברכישות מזגנים. גל השרב הקיצוני שפקד אותנו יצר ביקושים גבוהים מאוד לרכישת מזגנים בבתים ובמשרדים. הקיץ הישראלי, שהולך והופך חם יותר, הצלחת החברה והביקוש ההולך וגדל למוצריה, מביא אותנו לשיא חדש ברכישת מזגנים – למעלה מ-8,000 מזגנים ביום, עלייה של 400% מימי קיץ רגילים. אנו פועלים בכל הכוח וערוכים לקראת המשך העונה החמה, עם אספקה מיידית של המזגנים ושירות מהיר ואיכותי לכל לקוחותינו".