לקראת החורף ובעיצומו של הסתיו האוויר יבש מאוד, וכולנו בהחלט מרגישים זאת בחלקי הגוף השונים – מהגפיים ועד השפתיים. צניחת הטמפרטורות בעונות המעבר מאופיינת בחדירת מזג אוויר יבש, שסודק את העור וגורם לו להיות מגורה, מעקצץ ולעיתים אף צורב ושורף. בתקופות כאלה מבוגרים וילדים רבים נוטים לסבול מאלרגיות שונות או מעור יבש ומגרד, וחווים תופעות של גירוי, גרד, חספוס וסדקים. ליובש גם השפעה מזיקה ארוכת טווח על העור, מאחר שהוא מביא להזדקנותו והתקמטותו בטרם עת. שימוש במים, סבונים ובתכשירי ניקוי סטנדרטיים אף עלול להחמיר את תופעת היובש, ולכן חשוב מאוד להקפיד על תכשירים ייעודיים, המספקים לעור את הלחות הנדרשת לו ומפיחים בו חיים חדשים.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shuttersotck)
על מנת לסייע לעור להתמודד, להשתקם ולהתחדש, פיתחה חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון את סדרת הדרמו־קוסמטיקה "סיקה ביאפין" – שישה מוצרי לחות חדשניים, חלקם לשימוש כל בני המשפחה. הסדרה, שהושקה ממש בימים אלה באופן בלעדי ברשת סופר־פארם, מציעה ארבעה סוגי לחות ושני סוגי תרחיץ. שלושה מהמוצרים הם היפואלרגניים ויכולים לשמש גם את מי שמוצרים אחרים גורמים להם לגירויים. המוצרים יעילים בטיפול בחמישה מקרים של עור יבש: עדין, נוקשה, מחוספס, סדוק ומגורה, ומעניקים לו הקלה מיידית ונרחבת.
מותג ביאפין הינו מותג מוביל ותיק בצרפת בתחום העור והדרמו־קוסמטיקה לכל המשפחה. הסדרה החדשה, "סיקה ביאפין", היא נגזרת של המותג הפופולרי ומאותו בית של משחת ביאפין. כלל מוצרי החברה מבוססים על מחקר קליני ותוצאות מדעיות, נתונים לפיקוח קפדני, ונמכרים במחיר נגיש ושווה לכל נפש.

24 שעות רגועות ונעימות

סדרת מוצרי "סיקה ביאפין" כוללת:
תחליב לחות יומי לגוף – להשגת עור רך וגמיש מהשימוש הראשון. המוצר במרקם קרמי קליל, מועשר בחומצה היאלרונית ובגליצרין, מעניק לגוף לחות מיידית ונספג מהר מבלי להשאיר תחושת שמנוניות. יעיל בהרגעה ושיקום עור יבש ונוקשה. מתאים לשימוש מבוגרים וילדים מגיל 3.
קרם לחות יומי לגוף – לחות עשירה המיועדת לעור יבש מאוד. מוצר היפואלרגני, המועשר בחומצה היאלרונית ופנתנול, לשיקום והרגעה מיידיים. מתאים למבוגרים וילדים מגיל 3.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
קרם לחות מזין למניעת גירוי – תכשיר במרקם עשיר ולא שמנוני, המיועד לעור יבש במיוחד ומגורה. מרגיע מיידית, מזין את העור לאורך זמן, משפר את נראות העור ומתאים לשימוש כולם (ילדים מגיל 6 חודשים).
קרם משקם – מוצר המותר לשימוש בכל אחד מחלקי הגוף, כולל הפנים. הקרם מזין ומשקם במהירות עור פגום, עור לאחר גילוח או טיפול שעווה וכזה הנוטה לאטופיה (יבש, מגורה ואדמומי). התכשיר, שאינו מבושם ואינו שמנוני, הינו היפואלרגני, מועשר במרככים ובגליצרין, מכיל חומצה היאלרונית, ומתאים לשימוש מבוגרים וילדים מגיל 3.
תחליב רחצה מזין ומועשר במיוחד – תכשיר היפואלרגני, נטול סבון או סולפטים ומועשר בגליצרין, המשקם עור יבש במיוחד. מיד עם תחילת השימוש העור הופך רך, חלק ורגוע. התחליב מנקה את העור בעדינות, מעניק לחות לאורך 24 שעות, ומסייע בשמירה על מחסום העור. לשימוש בני כל הגילים (מגיל 3).
קרם רחצה להרגעת עור מגורה – תכשיר לא מבושם, נטול סבון או סולפטים, המועשר באלנטואין וגליצרין. הקרם מנקה בעדינות, מרגיע תחושת גירוי ומעניק לחות למשך 24 שעות. הקרם, שפותח תחת פיקוח רפואי קפדני ונבדק קלינית, מתאים לשימוש כבר מגיל 3 חודשים.
סדרת מוצרי "סיקה ביאפין" משווקת בלעדית ברשת סופר פארם. ועכשיו מבצע 15% הנחה ברשת סופר פארם עד 31/12