היוזמה נעשית בהשראת הפעילות ולאור ההצלחה של הסרטון הוויראלי שגרף מיליוני צפיות בטיקטוק לצד אינספור שיתופים ורמיקסים בחודש האחרון, בו כיכבה ספת הבאבל ברחובות ברוקלין. את הסרטון העלתה לטיקטוק ניו יורקית צעירה שחשקה בספה שמצאה ולא יכלה להתעלם מהמפגש המקרי איתה ברחוב. היא החליטה לנקות אותה לבד ולהעלות אותה אליה הביתה וצילמה את כל התהליך כולו:
מדובר בספה מדגם BUBBLE של מותג העל ROCHE BOBOIS, הנמכר בלעדית ב"פיטרו הכט".
2 צפייה בגלריה
באבל של רוש בובואה לפיטרו הכט
באבל של רוש בובואה לפיטרו הכט
באבל של רוש בובואה לפיטרו הכט
(צילום: יח"צ חו"ל)
הספה עוצבה על ידי המעצב סאשה לקיק (SACHA LAKIC), שהוא במקור מעצב מכוניות. לקיק עובד עם המותג ROCHE BOBOIS מזה שנים והפך לאחד המעצבים המובילים ביותר של המותג.
ספת ה"באבל" הפכה לדגם אייקוני של המותג ומזוהה איתו בכל העולם ובמרוצת הזמן הפכה לקולקציה הכוללת הדומים, ספות, כורסאות ומיטה.
את הדגם לקח כ-5 שנים לפתח מפאת צורתו המורכבת, ואף נרשם פטנט עבור הבד של הספה אותה פיתח המותג. הבד מורכב מצמר וניילון על מנת לאפשר גמישות מקסימלית, ארוג בנול מיוחד ומורכב ממשושים המאפשרים את ההתאמה המרבית לצורניות העגולה המדומה לבועות ומכאן נובע השם.
ב-2024 יחגגו עשר שנים לעיצוב הספה האייקונית.
2 צפייה בגלריה
 ספת באבל של המותג רוש בובואה לפיטרו הכט
 ספת באבל של המותג רוש בובואה לפיטרו הכט
ספת באבל של המותג רוש בובואה לפיטרו הכט
(צילום: יח"צ חו"ל)
הפעילות: ביום רביעי הקרוב, 14/6 "פיטרו הכט" יעמדו את הספה הכחולה למשך 48 שעות בקפה "לנדוור" ברחבת הבימה תל אביב. ה"באבל" אשר תוצב בלב הרחבה תהיה זמינה לעיניהם של העוברים והשבים. רוחב הספה כ-2.38 מטרים וצבעה כחול כהה.

מה צריך לעשות בשביל לזכות בספה האייקונית?

1. לעקוב אחרי פיטרו הכט באינסטגרם.
2. לצלם תמונה יצירתית של על ספת הבאבל.
3. לתייג את פיטרו הכט ולהשתמש בהאשטאג המבוקש.
4. להעלות את התמונה לפיד שלך.
הזוכה יוכרז ביום חמישי ה-15.6 בשעה 16:00 ויקבל את הספה עוד באותו היום הביתה.