טרנדים עיצוביים חדשים מופיעים ודועכים בעולם הריהוט בכל כמה שנים. המפתח לארון מוצלח שישרת אותנו שנים קדימה, הוא שילוב בין עיצוב נקי אך יצירתי, חומרי גלם איכותיים ופונקציונליות שמתאימה לצרכים של בני המשפחה.
איך בוחרים ארון איכותי במחיר משתלם? ואיך מוודאים שהארון ישרת את הצרכים שלנו במשך שנים קדימה? ביקרנו בסניף בני ברק של רהיטי דורון, על מנת להגיע לנוסחה הנכונה.

אין ספק שבחירה של ארון היא בחירה לחיים, במיוחד כאשר בוחרים ארון עם עיצוב על-זמני אשר עשוי מחומרים איכותיים.
אסף טייכמן, סמנכ"ל רהיטי דורון, אומר כי "מדובר ברהיט שאמור לשרת אותנו הרבה שנים, שבמהלכן המגמות העיצוביות ישתנו, החללים ישתנו, צרכי האחסון ישתנו. אנחנו מנסים כבר עכשיו לתת פתרונות עתידיים ללקוחות העתידיים, הרבה שנים קדימה".
מורן סלמאן, מנהלת סניף בני ברק של רהיטי דורון מוסיפה כי "מעבר למחשבה העיצובית, חשוב מאוד לחשוב על הצורך של הארון, הפנים של הארון. כחלק מתהליך הבחירה, המעצבים של רהיטי דורון יושבים יחד עם הלקוחות ומתכננים את הארון לפי הצורך של הלקוח. בין היתר, צריך לשים לב לעומק המדפים שיהיה לפי עומק הארון, שלארון יש רגלי כוונון לקבלת פילוס מושלם בבית, וקנט ההגנה בחלק התחתון של הארון להגנה ממגע עם רטיבות".
לפני שמגיעים לבחור ארון, אומרת סלמאן, חשוב למדוד את החלל בצורה מדויקת, לדעת מה הגילאים של המשתמשים, להבין את הסגנון העיצובי של החדר, לדעת מה יאוחסן בארון ומה השימוש בחדר כולו.
בשורה התחתונה, אומר טייכמן, "אנחנו מנסים להנגיש ללקוח רהיט שהוא גם פונקציונלי, מאוד נוח לשימוש, יומ-יומי, עם הרבה מקום אחסון, וגם שיהיה מעוצב אך לא משתלט, שיראה טוב בחדר ברמה של צבעוניות ועיצוב נקי, ויוכל ללוות את הלקוח לשנים רבות".

ארונות עם דלתות פתיחה, ארונות עם דלתות הזזה, חדרי ארונות ואיך מכניסים צבע לחדר

ברהיטי דורון ניתן למצוא מגוון דגמים המיועדים לשימושים שונים.
"ארון דגם קולור, הוא דוגמא חכמה של שילוב צבע לחדר בצורה שאינה משתלטת אלה משתלבת בחלל", אומרת סלמאן. "הארון דגם ברוש מגיע עם שילוב אסטטי של מראות או זכוכית בדלתות ומוצע במגוון מידות גובה ורוחב כולל עד התקרה ואפשר להתאים מידות לפי צרכי הלקוח".
ארון דגם דור, למשל, "זהו ארון עם דלתות פתיחה המציע מודולאריות גבוהה ומשלב פונקציות עיצוביות לצד פונקציונליות שימושיות. לדוגמה ניתן לשלב ידיות צבעוניות המחברות בין צבעוניות הארון לצבעוניות החדר, או לחלופין ידית טאץ' שמאפשרת מראה חלק של הארון ולשלב מראה חיצונית על הדלתות או מג' חיצוניות", אומרת סאלמן.
ארון הזזה דגם כפיר הוא "ארון ההזזה הנמכר ביותר בישראל", אומרת סלמאן. "זה ארון עם כל הפתרונות הפרקטים לאחסון נח ונגיש, הוא מגיע במגוון מידות וצבעים וניתן להתאים מידות אישיות גם עד התקרה".
בכל הנוגע לתכנון של חדר ארונות, סלמאן אומרת כי "בחדר ארונות, המטרה היא למקסם את שטח האחסון בצורה אסטטית ולשלב בצורה חכמה בין תליה למידוף ומגירות וכל זאת במחיר מינימלי".

פורסם לראשונה: 17:04, 29.06.23