מוגש מטעם אשטרום
מחירי הדירות הנמצאים בעלייה מחודשת והמצב הבטחוני - כלכלי המתוח השורר במדינה מרתיעים ישראלים רבים מרכישת דירה עם משכנתא כובלת וריביות גבוהות במיוחד. האופציה הטובה ביותר עבור כל אלו היא כמובן שוק השכירות, ובימים אלו מביאה חברת אשטרום, מחברות הבנייה והייזום המובילות בישראל, בשורה ענקית לתושבי הבירה עם תחילת שיווקו של אחד מפרויקטי ההשכרה המבטיחים בעיר: פרויקט קרית יובל.
בית ירושלמי חדש בשכונה מתחדשת בעיר
פרויקט קרית היובל הוא פרויקט נוסף של חברת "דירה להשכיר" וקבוצת אשטרום והוא כולל 396 דירות להשכרה ארוכת טווח ואכלוס מיידי. 25% מהדירות שישווקו מיועדות לזכאי משרד השיכון במחיר המגלם הנחה של 20% ממחיר השוק. לקראת היציאה לשיווק והאכלוס המיידי של הפרויקט, מציעה אשטרום מגורים להשכרה דירות לשכירות ארוכת טווח בתנאים גמישים: השוכרים שיחתמו עד סוף חודש פברואר מרץ, יקבלו הטבה חד פעמית ויזכו בחודש דמי שכירות חינם. הפרויקט הייחודי מציע בית ירושלמי חדש בשכונה מתחדשת בעיר, והדירות יושכרו לתקופה של עד 10 שנים עם אפשרויות רבות ליציאה מוקדמת.
תמהיל דירות מגוון המתאים לכל חלקי האוכלוסייה - רווקים, זוגות ומשפחות צעירות, משפחות רחבות ובני הגיל השלישי
בפרויקט קריית היובל, 396 דירות ב-3 מגדלים בני 22 קומות. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ומכיל 2, 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן ו-6 פנטהאוזים כאשר לכל הדירות מרפסת, חניה וממ"ד. במהלך חודש פברואר הסתיימה ההרשמה לזכאים אשר מדירות 2 חדרים בפרויקט מוצעות להשכרה החל מ-4,770 שקל, דירות 3 חדרים החל מ-6,410 שקל, דירות 4 חדרים החל מ-7,750 שקל, ו- 8,699 שקל לדירת 5 חדרים. המחירים לזכאים: דירות 2 חדרים יושכרו ב-3,840 שקל, דירות 3 חדרים יושכרו בטווח מחירים שבין 5,120-5,280 שקל ודירות 4 חדרים ב-6,000 שקל (שכירות לחודש). דיירי המתחם ייהנו מתקופת שכירות ארוכה בדמי שכירות קבועים צמודי מדד, כאשר נשמרת לכל דייר האפשרות לסיים את השכירות בכל שנה.


3 צפייה בגלריה
פרויקט קרית היובל של אשטורם
פרויקט קרית היובל של אשטורם
פרויקט קרית היובל של אשטרום
(באדיבות אשטרום)

פרויקט המגורים ממוקם מעל 2 קומות מסחר ותעסוקה, בהם יפעלו בית קפה, סופרפארם, קופות חולים, בית מרקחת, סופר מרקט, חנויות אופנה ועסקים נוספים, וכן משרדים, קליניקות פרטיות ועוד. הפרויקט נבנה על ידי קבוצת אשטרום בסטנדרט חדיש ואיכותי תוך הקפדה על בנייה ירוקה ומודרנית, לרווחת הקהילה והשכונה.
במרחק נגיעה מעין כרם ובקרבה למוסדות חינוך מובילים
הפרויקט ממוקם בסמוך לגן המפלצת האייקוני ושוכן בנקודה אידיאלית במרחק נגיעה מעין כרם הציורית, פארקים רחבי ידיים ובקרבה למוסדות חינוך מובילים. מכל אחת מהדירות נשקף נוף פנורמי של מונומנטים ציוריים של ירושלים. לפרויקט גישה מהירה אל צירי התנועה הראשיים היוצאים והנכנסים לירושלים וקיימת תחנה של הרכבת הקלה סמוך למתחם עצמו.
שירותי חברה, ספורט ופנאי ייחודיים, הכל כלול בדמי ניהול
במתחם יפעלו חדר כושר, מועדון דיירים, ופינת שעשועים לילדים, והפרויקט ינוהל ויתוחזק על ידי אשטרום מגורים להשכרה תוך יישום מודל ניהול הקהילות של החברה אשר זוכה להצלחה ולהערכה רבה בארץ. את הפרויקט תנהל מנהלת קהילה מקצועית אשר אחראית על רווחת הדיירים, ומספקת שירותים חברתיים, אירועים משותפים, ערבי תרבות ועוד.
ירושלים מובילה בבחירת התושבים במודל "דירה להשכיר"
ירושלים היא בין הערים עם היקף יחידות הדיור להשכרה ארוכת טווח הגבוה בישראל במודל דירה להשכיר עם 11 פרויקטים ברחבי העיר, בהיקף כולל של 2,386 יח"ד. 333 יח"ד מתוכן כבר אוכלסו, ו- 528 יח"ד דירות נמצאות כעת בשלבי אכלוס והשאר נמצאות בשלבי הקמה ושיווק.

3 צפייה בגלריה
פרויקט קרית היובל של אשטורם
פרויקט קרית היובל של אשטורם
פרויקט קרית היובל של אשטרום
(באדיבות אשטרום)

לדברי שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "שכירות ארוכת טווח היא חלק משמעותי בסל הכלים של המשרד עבור פתרון דיור למשפחות צעירות. אני מברך על תחילת שלב האכלוס של פרויקט זה בקרית היובל, המשפחות שיגורו במבנים אלו יזכו למיקום מרכזי ואיכותי לאורך זמן. מטרתנו היא להמשיך ולקדם מכרזים המיועדים לשכירות ארוכת טווח בכל רחבי הארץ במקביל להגרלות דירה בהנחה, מתן מענקים ברכישת דירה מיד שנייה וכלים נוספים".
שמאי קמה, מנכ"ל אשטרום מגורים להשכרה מציין כי- "אני גאה להשיק את קהילת אשטרום מגורים להשכרה בקריית היובל בירושלים. זהו הפרויקט הגדול ביותר של החברה אשר על תכנונו והקמתו שקדו מיטב אנשי המקצוע המובילים בשוק. אני משוכנע כי אנו מביאים בשורה חדשה לשוק הדיור להשכרה בעיר, ומאמין כי הפרויקט יהווה פתרון ארוך טווח למשפחות, סטודנטים, ומשפרי דיור מהשכונה ומירושלים רבתי, המחפשים מגורים בשכירות לאורך תקופה ובתוך קהילה חברתית ותומכת. אנו באשטרום, שמחים על ההתעניינות הרבה שהפרויקט מעורר בקרב אוכלוסיות שונות, ואין לנו ספק כי מעבר לתנאיי השכירות הנוחים, אנו נדע להעניק גם ללקוחותינו בירושלים את שירותי הקהילה והתחזוקה ברמה הגבוהה ביותר ולפי מודל הקהילות המוכח שלנו. ביחד עם הקהילה החדשה בקריית יובל, אשטרום מגורים להשכרה מנהלת אלפי דירות בתחום ההשכרה ותמשיך להוביל את התחום בישראל".
ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר: "אני מברכת את תושבי ירושלים ואת קבוצת אשטרום על אכלוסו הקרוב של הפרויקט ומקדמת בברכה את ציבור השוכרים, כ-400 משפחות אשר בקרוב יקימו בו את ביתן. השוכרים ייהנו ממגורים באיכות גבוהה ובמיקום מבוקש וחשוב מכך, בוודאות ויציבות בתנאי השכירות, שיאפשרו להם לתכנן טוב את עתידם. נמשיך להגדיל את היצע יח"ד להשכרה ארוכת טווח על מנת להציע לציבור השוכרים בישראל אלטרנטיבת מגורים אטרקטיבית בהישג יד".

3 צפייה בגלריה
פרויקט קרית היובל של אשטורם
פרויקט קרית היובל של אשטורם
פרויקט קרית היובל של אשטרום
(באדיבות אשטרום)


קבוצת אשטרום היא מחברות הבנייה והנדל"ן המובילות בישראל, שמניותיה נסחרות במדד ת"א 35. הקבוצה פועלת ב-8 מגזרי פעילות עיקריים ביניהם אשטרום מגורים להשכרה, אשר מקימה פרויקטים למגורים להשכרה ארוכת טווח בכל רחבי הארץ. יו"ר קבוצת אשטרום הינו מר רמי (אברהם) נוסבאום ומנכ"ל החברה הינו מר גיל גירון.

רוצים לשמוע על אופציות ההשכרה בפרויקט החדש של אשטרום בקרית יובל? רוצים גם אתם ליהנות מדירה חדשה ויפה ושירותי קהילה עשירים? היכנסו לכאן


מוגש מטעם אשטרום
פורסם לראשונה: 10:48, 14.03.24