עשרות אלפי משפחות מחכות לאירוע הזה חודשים כדי לחדש את הבית: תערוכת העיצוב הבינלאומית תתקיים השנה בחוה"מ פסח בעיר העיצוב של ישראל- דיסיטי, מעלה אדומים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו 4040)
הדיסיטי משתרעת על 150 אלף מטר ומזכירה את מרכזי העיצוב במילאנו ובדובאי עם למעלה מ-200 מותגי עיצוב שישתתפו בתערוכה הגדולה ביותר בישראל. בתערוכה תוכלו למצוא מבצעים שיגיעו עד ל-50% הנחה וחיסכון בפועל של אלפי שקלים בעיצוב הבית.
אחת החנויות הענקיות שצפויה לתת מבצעים מטורפים לחג היא חנות חדשה בשם "הומס", מתחם ענק של כ-3000 מ"ר בתו תוכלו למצוא את כל מה שצריך לבית: מריהוט ועד כלי בית, מוצרי חשמל, מצעים, אקססוריז ועוד - והכל במבצע של 'כל פריט שני בשקל'. החנות מזכירה את חנויות הסטוק המפורסמות, רק משודרגת יותר, עם כל המותגים לבית האהובים במחירים משתלמים במיוחד: ורדינון, פוד אפיל, נעמן, סולתם, ארקוסטיל, אמגזית ועוד ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו 4040)

הפנינג לכל המשפחה

לצד ההנחות והמבצעים בתחום עיצוב הבית, יתקיים בדיסיטי גם הפנינג ענק לכל המשפחה כך שתערוכת העיצוב צפויה להיות אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים בישראל במהלך חול המועד.
ההפנינג המיוחד יכלול מתחם נינג'ה ענק, מתנפחים, פינות יצירה, פינות חי, מיצגים אומנותיים, מופעי להטוטנות, תיאטרון רחוב מלווה בתפאורות ותלבושות מרהיבות. בנוסף, מידי ערב יעלה במתחם מופע "טררם", מופע תיפוף ותנועה משולב אש לכל המשפחה (הכניסה חינם!), והכל באווירה ובסביבה שמזכירה את חו"ל.
גם המשטרה נערכת לאירוע הגדול עם תגבור שוטרים להכוונת התנועה והכשרתן של כ-10,000 מקומות חנייה חדשים.
על פי ההערכות, מאות אלפים צפויים להגיע למקום במהלך החג ולבחור בדיסיטי לבילוי האולטימטיבי למשפחות שגם רוצות שהילדים ייהנו וגם ליהנות ממחירים חסרי תקדים בתחום עיצוב הבית.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו 4040)

הזדמנות נהדרת לבקר בפארק השעשועים הממוזג הגדול במזרח התיכון

בשל מיקומו, האזור גם נהנה מכבישים פנויים, רחוק מהצפיפות והפקקים שעם ישראל חווה בדרך כלל בצפון ובתוך הערים. בנוסף לדיסיטי, משפחות רבות מתכוננות לשלב את הפנינג העיצוב עם ביקור ב-"מגיק קאס", פארק השעשועים הממוזג ומקורה הגדול במזרח התיכון, לבילוי של חול המועד. ה"מג'יק קאס", שנמצא במרחק של 5 דקות נסיעה מהדיסיטי, מציע למעלה מ-13 מתקני אקסטרים ענקיים, הופעות ענק ועוד מאות משחקי וידיאו, מתחם אוכל כשר לפסח ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: סטודיו 4040)
אין ספק שעבור מי שנשאר בארץ במהלך חג הפסח, הדיסיטי במעלה אדומים הוא המקום שהכי מזכיר את חו"ל בארץ, במיוחד בימי תערוכת העיצוב הגדולה אשר צפויה להיות חגיגה של ממש לכל המשפחה.