שגרת טיפוח מיטבית משלבת מריחת קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים לצד ניקוי העור ביסודיות בפילינג. כבר בתוך חודש ימים השיפור במראה הפנים משמעותי וניכר
נשים רבות מנהלות כיום קריירות ענפות חובקות עולם במגוון רחב של תחומים. הן נמצאות בצומתי ההחלטות הכי חשובים בכל ענפי המשק ומחזיקות בתפקידי מפתח: מנכ"ליות וסמנכ"ליות, עורכות דין ורופאות, אחראיות משאבי אנוש, מנהלות מוסדות חינוך ותרבות, מנחות קבוצות והרשימה נמשכת. כולן מבריקות, חרוצות ומובילות חדשנות. כדי לסייע בקידום ובמימוש מגוון היעדים שהציבו לעצמן, הן נדרשות גם להופעה מהוקצעת ורעננה, שתעצים אותן ובד בבד תרשים את הקולגות והסובבים. בחירת הלבוש והאביזרים הנכונים בהחלט עושה את העבודה, אבל חסר האלמנט הנוסף שישלים את ההופעה. הכוונה, כמובן, למראה פנים רענן, צעיר יותר ובעיקר מטופח ומושך.
3 צפייה בגלריה
( צילום: shutterstock)

שחיקה? לא תודה!

בשלב מסוים בסביבות גיל 40, לצד שינויים הורמונליים שחוות נשים, גם עור הפנים מתחיל לאבד את הלחות הטבעית שלו וכתוצאה מכך את חיוניותו. העור, שפעם נראה בוהק ומתוח, הופך חיוור, דהוי ומקומט.
"שחיקה תאית" היא אחד מהגורמים להזדקנות העור. היא מאיטה את התפקוד של תאי עור הפנים והיא הגורם לשלוש הסיבות המרכזיות להזדקנות העור: קמטים, איבוד גמישות וגוון לא אחיד. מראה כזה ודאי לא מסייע לאף אישה להרגיש טוב עם עצמה, לא כל שכן נשים מול קהל או לפני פגישה חשובה. לפיכך יש צורך מוגבר לשמור על עור הפנים ולספק לו כלי עזר, שיסייעו לו להתאושש.

נשיות עוצמתית

במיוחד למען הנשים שנמצאות בחזית העשייה, פיתחו בניוטרוג'ינה את סדרת תכשירי האנטי־אייג'ינג, "סלולר בוסט". הסדרה כוללת ארבעה מוצרים, שישמשו עבורן כלי עזר אפקטיבי להשגת מראה חיוני ורענן, שיקרין על סביבתן. שגרת טיפוח קבועה מעניקה לאישה בוסט פנימי, וכשהיא מרגישה טוב עם עצמה, היא במיטבה, וכולם רואים וחשים בכך. עור הפנים, שמתעורר לחיים כתוצאה משימוש יומיומי בתכשירים, מאפשר לה להרגיש בטוחה בהופעתה ובנשיותה, ולא לחשוש מתקתוק השעון הביולוגי.
מוצרי הסדרה כוללים נוסחה ייחודית, המכילה ™HEXINOL לחידוש פני העור וויטמין C, המסייע בתיקון גוון עור לא אחיד ומפחית כתמים כהים, והתוצאות נראות לעין כבר בתוך ארבעה שבועות.
3 צפייה בגלריה
( צילום: יח"צ)
שימוש יומי בתכשירים מרגיע את הסימנים הגלויים של הזדקנות העור, הנגרמים כתוצאה משחיקה תאית. בד בבד הקמטים מופחתים וגוון הפנים וגמישותן משתפרים באופן ניכר, כך שהעור מתחדש, ומראהו הצעיר נשמר לאורך זמן רב יותר.

מבריק, זוהר וטבעי

שגרת טיפוח מיטבית משלבת מריחת קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים, לצד ניקוי העור ביסודיות על ידי פילינג. כבר בתוך חודש ימים השיפור במראה הפנים משמעותי וניכר.
לפני היציאה מהבית ליום שבפתח, השתמשי בקרם יום 20 SPF – המעניק לחות ומעורר לחיים את פנייך. צרפי את קרם העיניים, המחדש את עור העיניים, מתקן קמטי גיל וקמטוטים, הנוצרים כתוצאה משחיקה תאית. לפני השינה, כשאת נינוחה, שימוש בפילינג ויטמין C יסיר את שאריות היום מהפנים, ינקה את פני העור ויחדש אותו. התכשיר, המכיל חומצה גליקולית וויטמין C, מסיר תאי עור מתים, מעודד את חידוש עור הפנים והברקתו, ומשווה להן מראה זוהר וטבעי. השלמה של שגרת הטיפוח באמצעות קרם הלילה מהסדרה תעניק לפנים בוסט של לחות לכל אורך שעות השינה.

מבצע בלעדי לקוראות המוסף: 2 מוצרים מסדרת סלולר בוסט ב־199 ₪ (במקום 250 ₪) וגם משלוח חינם

3 צפייה בגלריה
קוד לטלפון
קוד לטלפון
קוד לטלפון
פורסם לראשונה: 08:33, 08.03.22