זה לקח 15 שנים של מחקר ופיתוח, אבל התוצאה שווה את הכל: חברת הקוסמטיקה ביופור הצליחה לפתח שיטה ייחודית, בה ניתן להתאים את קרם הפנים בצורה פרסונלית על פי הגנטיקה ומאפייני העור והסביבה של כל אחד ואחת מאיתנו, גברים ונשים כאחד. במסגרת השיטה שנקראת GSE ( פרי פיתוחה של הביולוגית וחוקרת העור רונית שגב) מתשאלת הקוסמטיקאית לעומק את האנשים והנשים המגיעים אליה ואוספת עשרות נתונים השייכים ל-3 קטגוריות: Genetics – נתונים גנטיים, Skin Condition – מצב העור הנוכחי ו- Environment – השפעות הסביבה. ניתוח שלושת המאפיינים מוביל להתאמת הקרם הפרסונלי לכל אחד ואחת.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
סדרת ביו-לוג'יק : קרם לחות וחמש אמפולות פעילות
השלב הבא בטיפול החדשני הוא התאמה מדויקת של סדרת ביו-לוג'יק הייעודית, פרי פיתוחה של חברת ביופור, לכל מטופל ומטופלת. הסדרה מבוססת על קרם לחות ועל חמש אמפולות פעילות: אייג'לס Ageless – פורמולה המסייעת לחידוש מראה העור וטיפול בסימני הגיל. דפנס Defence – המכילה אנטי אוקסידנטים, ומתאימה לעור בוגר וכן לאנשים בתנאי סטרס, עישון וחשיפה רבה לשמש. סופט Soft – תרכובת להעשרת קרם הלחות במרכיבים מזינים ומשקמים. מויסט Moist – קומפלקס לחותנים ייחודי, לשמירה על רמת לחות גבוהה, ולבסוף, פרש Fresh – תרכובת מקררת, מרגיעה ומכווצת לעור. באמצעות חמש האמפולות המכילות חמישה הרכבים שונים, יכולה הקוסמטיקאית ליצור מגוון קרמי לחות טיפוליים ופעילים, שכל אחד מהם תפור על פי מידותיהם ומאפיינים הגנטיים של המשתמשים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
מרפואה מותאמת אישית לקוסמטיקה מותאמת אישית
השיטה החדשנית מתכתבת עם המגמה המתקדמת ביותר בעולם הרפואה המודרני: רפואה מותאמת אישית. רפואה זו מבוססת על ההבנה כי השונות הגנטית בינינו יוצרת הבדלים משמעותיים רבים בתפקודי הגוף. הדבר מתבטא בנטייה להדבקות במחלות ונגיפים, בצורות התפתחותה של אותה מחלה בין אנשים שונים, בתגובת הגוף לתרופות שונות, ועוד.
וכאן בדיוק נכנסת לתמונה שיטת GSE הלוקחת את עולם הרפואה האישית ומיישמת את תובנותיו בעולם הקוסמטיקה על האיבר הגדול בגוף האדם – העור. השיטה מאפשרת לאנשי המקצוע ללמוד לעומק את מאפייני העור ולהבין אילו חומרים יועילו לו ומאילו חומרים כדאי ומומלץ להימנע. התוצאה המדהימה: התאמה מדויקת של תכשירים קוסמטיים עד לרמה של קרם-לחות פרסונלי.
לדברי רונית שגב, מנכ"לית חברת ביופור, ביולוגית וחוקרת עור: "בחירת קרם פנים היא כבר מזמן לא רק טרנד אופנתי. בדיוק כפי שהרופא בוחר עבורנו תרופות - לא לפי טרנדים אלא לפי צרכי הגוף, כך העור איננו מתחלק רק לשלושה סוגים וישנן מעל 30 שאלות שמכוונות אותנו להכיר את העור באמת לעומק. אם רוצים לקבל תוצאות מדויקות ומהירות בשיפור מראה העור, יש לבנות עבור כל עור את התוכנית המתאימה בדיוק עבורו".
4 צפייה בגלריה
   רונית שגב, Bsc , MA. ביולוגית וחוקרת עור
   רונית שגב, Bsc , MA. ביולוגית וחוקרת עור
רונית שגב, Bsc , MA. ביולוגית וחוקרת עור
(צילום: יח"צ)
"מבדיקות שנעשו בארץ ובעולם עולה שנשים נוטות "להיצמד" לקרם אחד לאורך שנים מתוך אמונה שהוא מתאים להן. אבל, אין ויכוח שהשינויים שכל אחד עובר לאורך השנים ואפילו חודשים בעור הם עצומים וניכרים לעין: התבגרות, פגמים, שינויים הורמונליים ועוד. וכמובן שיש גורמים חיצוניים משתנים שאי אפשר להתווכח איתם: עונות השנה, זיהום אויר, תעסוקה, אפילו חופש או נסיעה ארוכה. כל אחד מהשינויים האלה משפיע באופן ישיר על העור ומעורר צורך לשינויים בשגרת הטיפוח. בעיניי, האחריות שלנו כמטפלים בעור, היא לעקוב מקרוב אחרי השינויים שחלים בעור ולהתאים את הטיפול המדויק. פריצת הדרך הגדולה היא בפיתוח עליו אנו שוקדים בשנים האחרונות – התאמה מושלמת של קרם למצב הנוכחי של העור כמו גם למצב הגנטי ולגורמים הסביבתיים – שיטת GSE".
היכן ניתן להשיג את קרם הלחות הפרסונלי של ביופור?
"למעשה, לאחר שהוא הפך פרסונלי הוא הרבה יותר מקרם לחות–הוא טיפול לכל דבר. אולם, עדיין אנו נתייחס אליו כקרם לחות ונעשה בו שימוש פעמיים ביום כפי שעשינו בעבר. רק עם תוצאות הרבה יותר טובות. קרם הלחות המהווה את התשתית לטיפול נקרא "אמפולייט" (מבית ביופור), והקוסמטיקאיות שהוסמכו לתת אותו למעשה זמינות בכל אזורי הארץ".
4 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
ניתן לקבל את הייעוץ גם מרחוק?
"בהחלט. ניתן גם לעבור אבחון עור בשיטת GSE באופן דיגיטלי מקוון מבלי להגיע למכון הקוסמטי. אם כי, תמיד מומלץ להגיע פיזית, והביקור לצורך התאמת התכשיר, כמו גם הייעוץ האישי, אינם כרוכים בתשלום.
לאיתור קוסמטיקאיות מומלצות, ניתן להיכנס לאתר גט ביוטי בכתובת: www.getbeauty.co.il




פורסם לראשונה: 11:05, 18.08.21