חיי היומיום של רבים מאיתנו ממילא מלאים בסידורים, בדאגות ובלוח זמנים צפוף – האפשרות לרכז ביטוחים ולדאוג לכך שהחברה שמבטחת לנו את הרכב היא גם זו שמבטחת לנו את הבית, לא רק תפחית לנו דאגות, אלא גם תשאיר לנו לא מעט כסף בכיס.
4 צפייה בגלריה
בית משפחה
בית משפחה
ריכוז ביטוחים מוביל לפחות דאגות ויותר כסף בכיס
(sshutterstock)
מרכזים ביטוח לרכב וביטוח לבית במקום אחד
ביטוח רכב על סוגיו הוא מוצר ביטוחי נפוץ שכל נהג מחזיק בו. ביטוח זה נועד להגן עלינו, המבוטחים, מפני נזקים שעלולים להתרחש, בין אם לגוף ובין אם לרכוש עקב תאונה, גניבה, מפגעי טבע ועוד. ביטוח דירה שומר על הדבר החשוב והיקר לנו ביותר – הבית בו אנחנו גרים, ומכסה מפני אירועים בלתי צפויים שיכולים לגרום למבנה או לתכולה בו נזק, ביניהם: שריפה, מזג אוויר קיצוני, פריצה, רעידת אדמה, הצפה ועוד.
מאחר ושני ביטוחים אלה חיוניים על מנת לאפשר לנו לחיות בשלווה ולשמור על שקט נפשי, ביטוח ישיר יוצאת בימים אלה עם קמפיין חדש שמחבר בין השניים. כך גם תוכלו לרכז את הביטוחים לנכסים החשובים לכם ביותר במקום אחד, וגם תחסכו כסף. אז מה הבאנדל מעניק לנו?
4 צפייה בגלריה
בית משפחה
בית משפחה
כשביטוח לרכב וביטוח לבית נפגשים
(sshutterstock)
קבלת הנחות משמעותיות וחיסכון ניכר בעלויות
בתקופה שבה הכול מתייקר מסביב, גם מחירי הביטוח בישראל עולים, וזה בדיוק הזמן לבצע התאמות בהוצאות הביטוח המשפחתיות.
באנדל ביטוח לרכב וביטוח לבית של "ביטוח ישיר" מספק את שני המוצרים במחירים מצוינים: רוכשים ביטוח לרכב המשפחתי ומקבלים עד 3 חודשים מתנה, ועל הדרך סוגרים גם ביטוח לבית עם עד 50% הנחה. צרכנות נבונה, כבר אמרנו?
למעשה, ריכוז הביטוחים מאפשר ליהנות מהנחות משמעותיות מבלי לוותר על כיסויים מהותיים, וגם מנוחות בהתנהלות מול גוף אחד ושירות לקוחות אחיד, המכירים את הצרכים שלכם.
4 צפייה בגלריה
בית משפחה
בית משפחה
מועדון לקוחות "מועדון ישיר": הטבות עם רכישת מוצרי ביטוח
(sshutterstock)
הצטרפות אוטומטית למועדון ישיר
כבר יש ברשותכם ביטוח רכב או דירה בביטוח ישיר? מצוין. גם לקוחות קיימים יכולים ליהנות ממבצע הבאנדל ואפילו לשדרג את מעמדם במועדון הלקוחות "מועדון ישיר".
ההצטרפות לבאנדל תצרף אתכם אוטומטית למועדון הלקוחות הראשון בענף הביטוח בישראל, "מועדון ישיר", המעניק לחברים בו הטבות בהתאם לדירוג שלהם: ארד, כסף, זהב ופלטינום. ככל שיהיו לכם יותר מוצרי ביטוח, כך תוכלו לעלות בדירוג וליהנות מהטבות רבות יותר - בין אם לרכישת ביטוחים נוספים ובין אם לרכישת מוצרים ושירותים שניתן לממש בבתי עסק ברחבי הארץ על ידי מימוש הטבות המכונות "הטבות כוכב".
4 צפייה בגלריה
מרכזים ביטוח ישיר וביטוח לבית ומשלמים פחות
מרכזים ביטוח ישיר וביטוח לבית ומשלמים פחות
מרכזים ביטוח רכב וביטוח לבית ומשלמים פחות
(קרדיט: יח"צ)
בהתאם לכך, המצטרפים לבאנדל מדורגים ישירות כחברי מועדון ברובד זהב, ויכולים לנצל את הטבות באופן מיידי.
בשורה התחתונה, בעוד שבשגרה מומלץ לכל משק בית לעבור אחת לשנה על הביטוחים ועל ההוצאות הפיננסיות האחרות שלנו ולבדוק היכן ניתן לחסוך, בתקופה הנוכחית, פעולה שכזו היא כבר בגדר הכרח. ריכוז ביטוח הרכב והבית כחלק מהבאנדל של ביטוח ישיר הוא מהלך שיחסוך לכם כסף, כאב ראש וכמובן, יעניק גם שקט נפשי וביטחון.

פורסם לראשונה: 15:18, 28.01.24