מתברר שאפשר לשלב בין מגורים באזור שקט לבין חיים בלב העיר ומיקום אסטרטגי במרכז הארץ. פרויקט THE 5 בבת ים, של חברת מעוז דניאל, הוא פרויקט הכולל 5 מגדלי מגורים בני 27 קומות עם נוף פתוח לכל כיוון, ריאה ירוקה נרחבת ו-4 או 5 דירות בלבד בכל קומה.
איך תוכלו לגור במרחק כמה דקות הליכה מהים, בצמוד לכל מוקדי העניין של העיר - והכל במרחק קצר מתחנת הרכבת, הרכבת הקלה, המטרו העתידי וצירי תנועה ראשיים?
תושבי ערים כמו ראשון לציון, חולון, נס ציונה, רחובות ודרום תל אביב שואפים להמשיך לגור באזור במחיר שפוי, מבלי לוותר על איכות החיים הגבוהה - THE 5 הוא הפתרון המושלם עבורם, ועבור כל מי שמזהה את הפוטנציאל האדיר של בת ים.
2 צפייה בגלריה
(הדמיה: view point)

מה הופך את THE 5 להגשמת חלום המגורים שלכם במרכז?

ללכת עם ולהרגיש בלי - נגישות תחבורתית מעולה, מגורים בשכונה שקטה מרחק הליכה קצר לחוף הים ולכל מה שחשוב בעיר

פרויקט THE 5 נמצא במיקום אסטרטגי בבת ים: תחנת הרכבת יוספטל נמצאת במרחק הליכה, וכך גם תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה, אשר צפויה להיחנך בשלהי 2022 . הקו האדום עומד לחבר בין ראשל"צ, בת ים, תל אביב, בני ברק ופתח תקווה. קו המטרו העתידי M3 צפוי גם הוא לעבור לאורך רחוב יוספטל הסמוך, ולהתחבר לתל אביב.
קווי אוטובוסים עוברים בסמיכות לפרויקט ונוסעים למגוון יעדים מרכזיים בעיר ומחוצה לה.
הפרויקט נגיש וקרוב גם לצירי תנועה מרכזיים בעיר ומחוצה לה, כמו כביש 431 ונתיבי איילון.
THE 5 נבנה במיקום שקט בלב שכונת רמת יוסף, מרחק הליכה קצר מהטיילת המשופצת וחוף הים המקסים של בת ים. מגורים בפרויקט מבטיחים נגישות קלה לכל מוקדי העניין במרכז העיר: היכל התרבות, קניון בת ים, האודיטוריום העירוני, מוזיאון, בתי כנסת, ספרייה, מקומות בילוי ועוד. בין הנקודות השונות בשכונה אפשר להתנייד בציר הליכה ירוק ומוצל. בתי הספר הקרובים לפרויקט נחשבים למוסדות חינוך מהטובים בארץ, ומקבלים דירוגים גבוהים מאוד ביחס לממוצע הארצי.

דירות באיכות ללא פשרות, נוף מדהים לכל כיוון ומגורים באווירה אינטימית

פרויקט THE 5 תוכנן ונבנה מתוך מטרה ליצור חוויית מגורים כוללת, העונה לכל הצרכים והרצונות של הדיירים. אחד היתרונות המשמעותיים של THE 5 הוא העובדה שמדובר במגדלים למגורים, ללא שטחים מסחריים ומשרדים והעומס שהם מביאים איתם. לכל בניין לובי מפואר ומעוצב שיקבל את פני הדיירים. השטח הציבורי הנפרס למרגלות הפרויקט כולל הצללות, מתקני כושר, שביל אופניים ופינות משחק.
למעלה מ- 400 דירות מוצעות כעת לשיווק, עם תמהיל מגוון של 3-5 חד' ובנוסף מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים ייחודיים. הדירות עצמן בנויות בסטנדרט גבוה, באיכות הבנייה הידועה של מעוז דניאל. לכל דירה מוצמדים מחסן וחנייה בחניון תת-קרקעי (הכולל גם 10% חניות אורחים).
מגדלי הפרויקט כוללים 4 או 5 דירות בלבד בכל קומה, מה שמבטיח פרטיות מקסימלית ותחושה של אינטימיות משפחתית. מיקום הפרויקט בנקודה הגבוהה ביותר בעיר, לצד מחשבה תכנונית מעמיקה והפניה של חלק גדול מהדירות לכיוון הים, מבטיחים נוף מרשים ממרבית הקומות לכיוון מערב ומזרח.
את הפרויקט החלה ליזום חברת "מעוז דניאל" לפני למעלה מעשור. חברה משפחתית שהוקמה לפני למעלה משלושה עשורים ונמנית על החברות המובילות והוותיקות בישראל. החברה מתמחה בייזום, תכנון והקמה של פרויקטים מוקפדים ואיכותיים למגורים.
מעוז דניאל הינה אחת מחברות הנדל"ן המנוסות והמקצועיות בישראל אשר הקימה ומקימה מגוון רחב של פרויקטים החל מבנייני ומגדלי מגורים, שכונות מגורים של אלפי יחידות דיור ועד למגדלי יוקרה ופאר. עם השנים הפך שם החברה לסמל ולמותג מוכר בענף, המזוהה עם איכות, מצוינות, חדשנות, איתנות וחוסן פיננסי. "מעוז דניאל" מחזיקה בסיווג הקבלני המקצועי הגבוה ביותר בענף הבניה בישראל – ג'5, המאפשר לה לבצע פרויקטים ללא הגבלת גודל או היקף.
החברה זוכה להערכה מקצועית רבה ונכללה בדירוג BDI למצוינות ומובילות עסקית בתחום הנדל"ן ובתחום ההתחדשות העירונית ודורגה בין החברות המובילות בישראל מטעם דן אנד ברדסטריט.
במסגרת פעילותה מתמקדת החברה בתכנון וביצוע ברמה גבוהה תוך שימוש בשיטות בניה מתקדמות. את הפרויקטים מתכננים אדריכלים ויועצים מהשורה הראשונה, לרבות ליווי צמוד של מעצב פנים החל משלב התכנון הראשוני, מתוך רצון להוציא תחת ידה דירות ובניינים באיכות ויוקרה ללא פשרות.
החברה הקימה שכונות מגורים גדולות, מגדלים, בנייני בוטיק מעוצבים, בתים צמודי קרקע עבור מנהלת המגורים של צה"ל בנאות גדרה וצמודי קרקע עבור עמותת משטרת ישראל בשכונת שמשוני מודיעין.
2 צפייה בגלריה
(הדמיה: view point)

זה הזמן לנצל את ההזדמנות ולגור במרכז במחיר שפוי עדיין

לכבוד השקת השיווק של הפרויקט, מעוז דניאל מציעה מחירי השקה אטרקטיביים במיוחד, המאפשרים לכם לשדרג את איכות החיים לדירה משפחתית מרווחת עם נוף פתוח, או להגשים לראשונה את חלום הדירה מבלי לוותר על איכות החיים של מגורים במרכז.
הפרויקט מושך עניין רב גם מצד משקיעים, אשר מבינים את הפוטנציאל הגלום בבת ים, הצפוי להתממש בשנים הקרובות.
מכירת הדירות בפרויקט תיעשה בשיתוף עם מועדון "חבר" צרכנות, המהווה כוח קנייה גדול ואיכותי, והידוע ככזה שמחפש את המיטב עבור עמיתיו ושזיהה את הפוטנציאל הרב בפרויקט בפרט ובעיר בת ים בכלל.
המכירה תתאפשר במקביל גם לציבור הרחב במחירי השקה מיוחדים על בסיס הקודם זוכה בכפוף להרשמה מראש במרכז המבקרים של הפרויקט.

עמיתי מועדון "חבר" - כך תירשמו להגרלה ותוכלו לרכוש דירה ב-THE 5 בתנאים בלעדיים

מעוז דניאל מציעה לעמיתי מועדון "חבר" אפשרות לרכישת דירה בפרויקט בתנאים בלעדיים,
רכישת הדירות תבוצע בימי מכירות מיוחדים בסדר שייקבע על פי הגרלה, על מנת לאפשר לכל עמיתי המועדון הזדמנות שווה.
איך זה עובד? עמיתי המועדון מוזמנים להירשם עד ה-11.8.21 להגרלה, ללא דמי רישום וללא התחייבות לרכישת דירה, באתר מועדון ' "חבר" בכתובת www.mcc.co.il.
עד ה-12.8.21 תתקיים הגרלה ולאחריה הזוכים המאושרים יקבלו הודעה המזמינה אותם להשתתף בימי המכירות המיוחדים, בהתאם לסדר בו עלו בהגרלה.
בימי המכירות המרוכזים, אשר יתקיימו ב-19-20.8.21, עמיתי המועדון יוכלו לבחור את הדירה אותה הם רוצים לרכוש מתוך מלאי הדירות הפנויות באותה העת.
אם אתם חולמים על דירה במרכז במחיר אטרקטיבי, עם איכות חיים פסטורלית לצד מיקום אסטרטגי, בעיר צומחת ומלאת פוטנציאל, זה הזמן לעבור למתחם המגורים האיכותי THE 5.