עולם פיתוח התכנים למשחקי מחשב נולד כבר לפני 40 שנה, עם יצירתו של 'מוד' שהחליף את כל הדמויות במשחק האגדי Wolfenstein לדרדסים. מאז התפתח התחום לממדי ענק, ומאות אלפי יוצרים ברחבי העולם פיתחו אינספור 'מודים' ותוספים למשחקים הכי פופולאריים בענף. עד לאחרונה, הפעילות של יוצרי התוכן היתה לא יותר מתחביב, גם במקרים בהם מיליוני גיימרים הורידו את התכנים שלהם. כעת, המהפכה בתחום כבר בעיצומה, אחרי ש-Overwolf הפכה את יצירת התוכן למשחקים למקצוע לכל דבר. איך הצליחה Overwolf למשוך אל פלטפורמה שלה 87 אלף יוצרי תוכן, אשר חלקם מכניסים מאות אלפי דולרים בחודש?
4 צפייה בגלריה
( צילום: גיקטיים)

Overwolf עוזרת ליוצרים להרוויח מהתשוקה שלהם

Overwolf, הפלטפורמה המובילה בעולם ה'מודים', מאפשרת ליוצרים להוציא נתונים בזמן אמת על מה שקורה במשחקים, כך שהם יכולים לבנות סביבם אפליקציות ותוספים שמעשירים את החוויה של הגיימרים. האפליקציות קיימות בחנות של Overwolf, שם ניתן להוריד אותן בחינם. הגיימרים יכולים מצידם לתרום כספים ליוצרים, לקנות מנויים או לצפות בפרסומות שלא מפריעות למהלך המשחק.
האפליקציות המפותחות עבור הפלטפורמה עוזרות לשחקנים מקצועיים לנתח את המשחק שלהם באמצעות הקלטה בזמן אמת, ניתוח נתונים, המרת זמן משחק לנקודות ועוד מגוון עצום של שיפורים ושדרוגים.
ממש כפי ש-Youtube היתה אתר לשיתוף וידיאו עד שנרכשה על ידי גוגל שבנתה מודל עסקי סביבו, Overwolf הופכת את ה'מודים' של יוצר התוכן לאמצעי אמיתי ליצירת פרנסה.
רק לאחרונה פרסם עיתון ה-Washington Post על יוצר התוכן הכי גדול ב-Minecraft, שהחל להפיץ את התוכן שלו לבד והיום כבר מנהל 9 עובדים שמייצרים תכנים למשחק הפופולארי – הכל דרך פלטפורמה של Overwolf.
4 צפייה בגלריה
( צילום: גיקטיים)
על פי נתוני החברה, יותר מ-87 אלף יוצרים עובדים עם אפליקציות ומודים בפלטפורמה, 10% מהם מייצרים הכנסה שוטפת מהתכנים שלהם. יותר מ-30 מיליון גיימרים מסביב לעולם צורכים את התכנים בפלטפורמה, עם מעל ל-15 מיליארד הורדות בכל שנה.

ה'שריף' של עולם התכנים למשחקים

התפקיד של Overwolf במשוואה הוא להיות מעין 'שריף', באמצעות הבטחת איכות התכנים מצד אחד, תפעול החנות וניהול קשר ישיר עם חברות המשחקים. עבור Overwolf, היוצר הוא המרכז והיא נמצאת שם עבורו על מנת לתת לו תמיכה מלאה בדרך ליצירת הכנסה ממשהו שהוא נהנה לעשות בכל במקרה.
בנוסף לפלטפורמה המיועדת ליוצרים, Overwolf מחזיקה ב-CurseForge, בית ה'מודים' הגדול בעולם אותו קנתה מ-Twitch ב-2020, הכולל מיליוני מודים למשחקים פופולאריים כמו Minecraft, World of Warcraft, Among Us ועוד. לאחרונה חתמה החברה על הסכמים עם חברות המשחקים המובילות, שהבינו את החשיבות הקריטית של יצירת תוכן בתוך המשחק. באמצעות המוצר הייעודי של Overwolf, החברות עצמן יכולות להציע לגיימרים ליצור ולשתף תכנים בקלות, וגם להרוויח מכך כסף - הכל בתוך המשחק עצמו.
4 צפייה בגלריה
( צילום: ליאור כפיר)

Be Legendery - זו ההזדמנות להצטרף לחברה שהמציאה מקצוע חדש ומממשת את החזון

על פי כל התחזיות בענף, עולם יצירת התכנים למשחקים, שהפך למקצוע הודות ל-Overwolf, צפוי לצמוח לשוק של טריליוני דולרים בשנים הקרובות. בתור פלטפורמת ה'מודים' המובילה בעולם, Overwolf גייסה עד כה מעל 75 מיליון דולר ממשקיעים מובילים ביניהם אינטל, Ubisoft ו-Insight Partners, וגם ייסדה קרן יוצרים בשם Overwolf Creators Fund בסך 50 מיליון דולר, אשר מממנת יוצרי משחקים ויוצר תוכן על משחקים.
Overwolf מממשת את החזון השאפתני שלה ומובילה מהפכה בענף שהכי מרתק (וכיף) לעבוד בו. עבור מתכנתים ועובדי הייטק, מדובר על הזדמנות שאי אפשר למצוא באף מקום אחר, של עבודה בתחום שנולד רק עכשיו ו-Overwolf היא החלוצה והממציאה שלו, במובנים רבים.
4 צפייה בגלריה
( צילום: גיקטיים)

Overwolf מחפשת עובדים שרוצים לעבוד בעולם תוכן שמדבר ומרגש אותם, שמונעים ממימוש עצמי ומחפשים לקחת חלק בשינוי בעולם. להיות חלק מהפלטפורמה של העתיד. להיות חלק מההיסטוריה של עולם הגיימינג.
רוצים לצוד את ההזדמנות הבאה שלכם ולהצטרף ללהקת הזאבים של Overwolf? כל הפרטים ממש כאן>>