לעיתים הטבע אינו מספק את ההרמוניה המועדפת עלינו, ולכן אנחנו מחפשים את הפתרונות האסתטיים שיובילו לשיפור הנכסף. תקופת החגים ועונת החורף הן המועדפות ביותר לביצוע הליכים אסתטיים, מכמה סיבות: ראשית, ימי החופשה מאפשרים החלמה הדרגתית והסתגלות למראה החדש ושנית, מזג האוויר המתקרר הוא אידיאלי לשיפור תהליך ההחלמה, ולו רק בשל מיעוט החשיפה לשמש ולחום המיטיבים עם התהליך כולו.
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
ניתוח אף נחשב לאחד משלושת הניתוחים המבוקשים ביותר בכירורגיה הפלסטית, בארץ ובעולם. האף, הממוקם במרכז הפנים, הוא אחד מהאלמנטים הכי דומיננטיים ולכן כל שינוי בו יורגש מיד וישפיע על כל המראה: הגודל, הרוחב, הפרופיל ואפילו הצורה כולה כך שתתאים למראה הפנים.

"לא חשבתי שאפשר להגיע לכאלה תוצאות שונות, עם מראה טבעי מאוד"

קרן חביב, מטופלת שעברה ניתוח אף במרץ האחרון, אומרת כי "כמי שהיה לה אף גדול - הרגשתי שאני לא יכולה לחיות את חיי היום-יום שלי בלי לחשוב על האף שלי. זה תמיד היה משהו שהרגיז אותי אבל לעולם לא חשבתי שאפשר להגיע לכאלה תוצאות - שונות מהמצב המקורי אבל עדיין עם מראה טבעי מאוד. הרגשתי שד"ר גלזינגר ידע להצביע על כל בעיה שיש לי עם האף שלי במהלך הייעוץ בקליניקה. הניתוח עבר טוב מאוד וההחלמה לא הייתה קשה מדי. הכנתי את עצמי לא לאהוב את האף שלי מיד לאחר הסרת הגבס בגלל הנפיחות, אבל הייתי המומה מכמה שאהבתי את זה, זה היה רגע שחיכיתי לו כמעט 7 שנים. כיום ההחלמה כבר הגיעה לסיומה, ואין מאושרת ממני".
3 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
ביצוע ניתוח אף דורש עין מיומנת של רופא המסוגל לראות את התמונה כולה, להבין את הפרופורציות הנדרשות, לאזן את אלו של האף עם שאר חלקי ותווי הפנים ועוד. טרם ההליך, על הרופא המנתח לנהל שיחה עם המטופל המועמד ולתאם ציפיות מתוצאות הניתוח.
"חשוב להסביר למטופלים למה הם אמורים לצפות ומה ההבדל בין החלומות שלהם לבין המציאות האמיתית - כי בסופו של דבר, הרגעים האלו יוצרים את ההבדל בין 'טוב' ל-'מצוין'", אומר ד"ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית.
3 צפייה בגלריה
ד"ר רונן גלזינגר
ד"ר רונן גלזינגר
ד"ר רונן גלזינגר
(צילום: יח"צ)

איך מזהים ניתוח אף מצוין שכזה? ד"ר גלזינגר מסביר על 3 סימנים עיקריים:

1. האף לא עשוי מידי ונראה מתאים לפנים – ניתוח אף דורש איזון עדין מאוד - בעוד שקצה האף צריך להשתנות מעט, חשוב לשים לב שלא ישתנה יותר מידי ויהפוך לעשוי ושונה מידי מהצורה המקורית.
2. פרופורציות האף מתכתבות ומחמיאות לפנים - המטרה היא ליצור אף במראה טבעי אסתטי ופרופורציונלי שיתאים למבנה הפנים. כל עוד האף פרופורציונלי לפנים ועבר החלמה מלאה מהניתוח, אין סיבה שיראו שהאף מנותח, ויותר מזה - מאוד פופולרי היום לבצע ניתוח אף שתוצאתו טבעית ככל הניתן.
3. אין סימן לניתוח - גם לאחר החלמה, לאחר שמתאוששים ומחלימים, הסימן הטוב ביותר שעברתם ניתוח הוא שלא נראה שעברתם ניתוח. המשמעות היא שבעקבות ההליך, התוצאות יפות, בעלות מראה טבעי וחסרות כל עקבות ברורים של ניתוח.
לקביעת פגישת ייעוץ עם ד"ר גלזינגר, בדרך לניתוח אף שייתן לך מראה טבעי, התקשרי 03-6090339 או היכנסי>>