לקראת חופשת הקיץ, אחת מהמשימות החשובות ביותר היא בחירת ביטוח נסיעות הנכון עבורכם. אף אחד מאיתנו לא רוצה להתמודד עם מקרה חירום רפואי בחו"ל, עם הצורך להתמודד עם מערכת רפואית שונה, בתי חולים בשפה זרה והרבה ביורוקרטיה עד לקבלת החזר הוצאות.
על מנת לעזור לישראלים לצאת לחופשה בראש שקט ולחזור בבטחה, ביטוח הנסיעות של הפניקס smart כולל פיתוחים וחידושים שלוקחים את עולם הביטוחים לשלב הבא – אפליקציית smart travel מרכזת את כל הפרטים החשובים והפעולות החיוניות להפעלת הביטוח בחו"ל, ומונעת מכם פרוצדורות ארוכות ומיותרות.

חופשה חכמה ובטוחה לכל המשפחה - עם smart travel לא צריך לחפש רופאים או לדאוג לתשלום

אחד היתרונות המרכזיים והנוחים ביותר של ביטוח הנסיעות של הפניקס הוא ההפעלה הנוחה באמצעות אפליקציית smart travel, המאפשרת לתאם תור לרופא ישירות מהאפליקציה לכל בני המשפחה, בלי הצורך בחיפוש אחרי רופא באופן עצמאי. smart travel מאפשרת לתאם ביקור אצל רופא זמין בקרבת מקום, במרפאה או במלון שלכם, הכל בלחיצת כפתור.
4 צפייה בגלריה
(צילום: PEXELS)
אין רופא זמין בקרבת מקום או שאתם לא רוצים לצאת מהמלון ולנסוע לרופא? ביטוח הנסיעות של הפניקס smart מאפשר גם לבצע התייעצות בווידיאו ואף לקבל מרשם והפניה בשיחת וידיאו עם רופא זמין. ניתן לחפש רופאים על פי מיקום, סוג התמחות ועוד.
בכל הנוגע לתשלום, האפליקציה אחראית לתשלום ההוצאות הרפואיות, כך שאין צורך בכרטיס נטען או פרוצדורה מסורבלת. האפליקציה משלמת ישירות לרופא או על השירותים הרפואיים, והמבוטח יכול להמשיך בחופשה.
השירות של האפליקציה ניתן על ידי חברת AirDoctor, פתרון טכנולוגי ישראלי אשר מחבר בין מטיילים לרופאים פרטיים ברחבי העולם.
4 צפייה בגלריה
(צילום: PEXELS)

העברה של 200 $ב-bit על מזוודה שהתעכבה וכיסויים רבים אחרים

הרובד הבסיסי של ביטוח הנסיעות הפניקס smart כולל, בין השאר, כיסוי הוצאות על ביקור אצל רופא, תרופות, אשפוזים וניתוחים, טיפול חירום בשיניים וכיסוי עבור הריון עד שבוע 12 שאובחן לראשונה בחו"ל.
בנוסף לכך, ביטוח הנסיעות הפניקס smart כולל מגוון כיסויים מורחבים לבחירה, לפי אופי החופשה וההעדפות שלכם.
כיסויים נוספים כוללים כיסוי הוצאות ביטול או קיצור נסיעה, כיסוי לספורט אתגרי וספורט חורף, כיסוי לגניבת טלפון נייד ומחשב נייד, כיסוי להריון וכיסוי להחמרה של מצב רפואי קיים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: PEXELS)
כיסוי רפואי Unlimited מציע כיסוי ללא הגבלת סכום וללא השתתפות עצמית – כל ההוצאות הרפואיות בחו"ל מכוסות על ידי הפניקס.

החל מ-2$ ליום ויש לכם שקט נפשי לאורך כל החופשה

ההצטרפות לביטוח הנסיעות של הפניקס קלה ונוחה, ומבוצעת דרך אתר האינטרנט של הפניקס. אפליקציית smart travel זמינה בכל הפלטפורמות הפופולאריות והפעלת הביטוח דרכה מבוצעת בתהליך פשוט ומהיר.
בנוסף, האפליקציה מאפשרת לרכז את כל המסמכים החשובים לנסיעה וניתן לפנות דרכה (או בשאר אמצעי התקשורת) לשירות הלקוחות הבינלאומי של הפניקס 24/7.
4 צפייה בגלריה
(צילום: PEXELS)
והעיקר - מאחלים לכם חופשה נעימה, בטוחה ובריאה!
*הקבלה לביטוח הינה בכפוף להליכי החיתום וההצטרפות המקובלים בחברה. מידע זה הינו כללי אודות הפוליסה והכיסוי הביטוחי יינתן בהתאם לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה ולתנאי דף פרטי הביטוח שלך שנמצאים באפליקציה ובאתר החברה וניתן להורידם בכל עת. השירותים באפליקציה הינם שירות נוסף לדרכי ההתקשרות המקובלים בהפניקס ואינם נועדים להחליף פנייה למוקד הסיוע והחירום במקרה הצורך אשר זמין 24/7. קביעת התור לרופא באמצעות חברת air doctor הינה בכפוף לתנאי השימוש באפליקציה, מדינת היעד וזמינות הרופא בה. לצורך קבלת תגמול על מזוודה שהתעכבה יש לרכוש כיסוי כבודה–התשלום באמצעות הbit יינתן במקרה בו מדובר בעיכוב מזוודות של עד 3 מבוטחים. כל שצריך לעשות הוא ניתן להיכנס לקישור ייעודי באפליקציה, להעלות אישור של עיכוב בהגעת הכבודה מחברת התעופה, וחברת הביטוח תפצה ב-$200 ב-bit כל אחד מהמבוטחים בפוליסה שרכשו את הכיסוי.