בעשור האחרון, עם האצתה של מגמת הבריאות והטבעיות העולמית, נכנסו לחיינו השייקים הבריאים - משקאות שהם לא רק מרעננים וטעימים אלא גם מאוד בריאים. השייקים הבריאים עשויים מפירות, ירקות או שילוב ביניהם והם מהווים תחליף לארוחה או לצידה, מעניקים לנו ויטמינים חיוניים ושומרים על תזונה נכונה.


סגולות וערכים תזונתיים

השייקים הטבעיים והבריאים מגיעים עם סגולות בריאותיות רבות: הם בעלי ויטמינים ומינרלים המסייעים לעיכול, הם מהווים מקור לנוגדי חמצון, שומרים על בריאות העור ובעלי יכולת ניקוי רעלים, שומרים על רמות הסוכר בגוף, מהווים מקור לסידן חיוני, מאזנים את התפקוד ההורמונלי ועוד. בקיצור טעם ובריאות במקום אחד.

קבלו אותו: ספרינג shake – משקה מפירות, מים ו....זהו!

עד כמה שהשייקים מהווים רכיב תזונתי חשוב וטעים הרי שההכנה שלהם היא די מסורבלת (רק חשבו על כל העבודה והלכלוך שיוצרת הכנת שייק בבלנדר הביתי) ובמקרים בהם אתם רוכשים אותם מחוץ לבית, גם די יקרה. מי שעושה כעת מהפכה בתחום השייקים ומנגישה לכם את השייקים האהובים והבריאים היא חברת ספרינג שהצליחה לייצר לאחר שנתיים של פיתוח את "ספרינג shake", משקה סמיך ועשיר שמכיל רק פרי, מים וזהו. ממש כך – משקה פרי שעשוי כולו ממיצי ומחיות פרי ללא רכזים וללא תמציות, ללא שום תוספת מלאכותית וללא סוכר (כל הסוכר מגיע מהפרי) או חומרים משמרים.

3 טעמים מלהיבים: אננס מנגו פסיפלורה, בננה תמר תפוז ובננה אננס קוקוס פירות יער

ספרינג shake הושק ב 3 טעמים: אננס מנגו פסיפלורה, בננה תמר תפוז ובננה אננס קוקוס פירות יער – בדרך זו שמרה החברה על שילובי פירות טרופיים באופן שתואם את הדנ"א של המותג. בכל שלושת הטעמים נשמר מרקם מפנק של שייק שמקפיץ את חווית השתיה למחוזות אקזוטיים וצבעוניים ולעולמות נתפסים של פינוק והתרווחות. ספרינג shake בעצם מהותו לוקח את השייק שקונים בדוכני המיצים או בבאסטה בשוק ומנגיש אותו לצרכנים. בדרך זו, צרכנים שמעוניינים לשמור על אורח חיים בריא יותר, יכולים ליהנות משייק פרי טבעי מבלי להתאמץ ומבלי לחפש אותו בדוכנים או חנויות ייעודיות. בנוסף, ספרינג shake נמכר בבקבוק זכוכית אישי למי שרוצה פינוק on the go או באריזת קרטון משפחתית שאפשר לקנות הביתה.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO לספרינג shake

BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק לספרינג shake לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב רוכשי מיצים ומשקאות פרי והם נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השימוש שלהם בספרינג shake: האם הייתם שבעי רצון מהשייק, והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2022" הוענק למשקאות ספרינג shake משום שיותר מ-75% מהישראלים שרכשו את המשקה היו שבעי רצון ממנו, ומבין כל המיצים ומשקאות הפרי שנבדקו, ציונם הממוצע (אחוז שביעות רצון + אחוז המלצה) היה הגבוה ביותר.

ספרינג shake הוא הקלף המנצח של קטגורית המיצים ומשקאות הפרי

ספרינג shake מתייחד הן בגזרת הרכיבים והן בגזרת הטכנולוגיה. מבחינת הרכיבים הרי שעצם היותו משקה שעשוי רק מפרי, מים וזהו, מהווה חידוש שלא נראה כמותו עד כה במשקאות פרי. מבחינה טכנולוגית - על אף שהמשקה עשוי מרכיבים טבעיים בלבד וללא חומרי שימור, הוא נמכר מחוץ למקרר ואינו מחייב צינון עד לפתיחה. מדובר בחדשנות שעוברת לא רק ברכיבים ובתוצר המושלם מבחינת הרכב הטעמים והמרקם, אלא גם חדשנות באריזה, שמאפשרת למוצר חיי מדף יחסית ארוכים הן בקרטון והן בבקבוק הזכוכית.

ספרינג shake הוא בעצמו קטגוריה

חיי המדף הנוחים מוציאים את ספרינג shake מהמקרר ומגזרת המוצרים ה"רגישים" ומציבים אותו בנוחות לצד מוצרי מדף רבים אחרים שנמכרים כיום בסופרים ובחנויות וזאת על אף היותו טבעי לחלוטין. שילוש התכונות: טבעי, טעים ונגיש הופך את ספרינג shake לשילוב מנצח במציאות הצרכנית של היום ומכריז בזאת על קטגוריה חדשה בתרבות צריכת המשקאות של כולנו. קטגוריה שבה ימצאו את עצמם צרכנים שמעוניינים לשמור על אורח חיים בריא וגם להתענג על משקאות פרי, ללא רגשות אשם וזאת מבלי לשים פעמיהם לדוכן המיצים הקרוב או הרחוק, כי ספרינג shake זמין בכל נקודת מכירה הקרובה לביתם. ספרינג shake הוא משקה סמיך, אקזוטי, מפנק ועשיר בפרי בדיוק כמו שייק שתוכלו למצוא בדוכני השייקים. המשקה מגיע גם באריזות TO GO של 330 מ"ל וגם באריזות משפחתיות שמתאימות לצריכה בבית של קרטוניות 1 ליטר.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן>>>