משרדו של עו"ד אלעד בוסקילה מעניק ייעוץ וליווי משפטי מקיף בתחום האזרחי-מסחרי ומשפט מנהלי עם התמחות מיוחדת בתכנון ובנייה, רישוי עסקים וניהול הליכי ליטיגציה, ומספק ללקוחותיו מענה החל מהפנייה הראשונה ועד לסיום ההליך, לרבות ערעורים.
מה התחומים העיקריים שאתה עוסק בהם?
אני עוסק בעיקר בתחום המשפט המנהלי. אני מטפל בנושאים כמו תכנון ובנייה, ארנונה, עתירות מנהליות, רישוי עסקים לרבות התנגדויות וייצוג בוועדות ערר של מוסדות התכנון השונים.
מה משך אותך לתחום הזה?
בעבר היה בבעלותי מתחם אירועים ובמקביל הלכתי ללמוד משפטים. יצא לי להתמודד עם הרשויות כחלק מניהול העסק הפרטי שלי וכבר אז הבנתי שהתחום מאוד מושך אותי ושזה הנושא שאני רוצה להתמקצע בו. אירוע מכונן בו באמת הבנתי את האהבה שלי לתחום היה כשהצלחתי להכשיר את אולם האירועים שלי גם מהפן תכנוני וגם מהפן העסקי.
1 צפייה בגלריה
עו"ד אלעד בוסקילה
עו"ד אלעד בוסקילה
עו"ד אלעד בוסקילה
(צילום: אלעד בוסקילה)
איזו תכונה צריך עורך דין כדי להצליח בתחום?
אני מאמין שהדבר הכי חשוב הוא לדעת לחשוב מחוץ לקופסה. לאנשים קל מאוד לנהל עסקים ללא הרישיונות המתאימים וכדי להתמודד עם האשמות של הרשות ולהביא להכשרת העסק צריך ללכת בדרכים יצירתיות ולחשוב באופן מקורי.
איך אתה מתמודד עם חוסר הצלחה?
אני מאמין בשקיפות ודואג לברור את התיקים שלי בקפדנות. לפני שאני לוקח תיק שאני מבין כי סיכויי הצלחה בו נמוכים, אני דבר ראשון מעדכן את הלקוח. ככל שהלקוח עדיין מעוניין בייצוג יש בידיו את כל המידע והוא מבין את מאזן ההסתברויות לאורך כל הדרך.
ספר לנו על הישג מקצועי שאתה מתגאה בו במיוחד
הישג שזכור לי כהצלחה גדולה הוא תיק בו הרשויות רצו לפנות 4 ילדים יתומים מהבית שלהם לאחר שאמא שלהם נפטרה. הגשתי עתירה מנהלית והצלחתי שיכירו בהם כדיירים ממשיכים לכל דבר והעניין וכי הם יקבלו את כל הזכויות להישאר בבית. כשראיתי את האושר בעיניים שלהם במיוחד לאחר שהם איבדו את הדבר היקר להם מכל, הרגשתי גאווה וכמובן זכות לעשות את מה שאני עושה.
יש לך איזשהו חלום מקצועי?
כעו"ד שעוסק בתחום המנהלי אני שם לעצמי מטרה להנגיש את עולם התכנון והבנייה לציבור הרחב. זה תחום שאנשים רבים לא מכירים ולא מבינים בו – דבר הגורר אותם לעשות טעויות משמעותיות. אנשים משקיעים מיליוני שקלים בהקמת עסקים ולפתע מתברר להם כי אין ביכולתם לקבל רישיון עסק. מדובר בלקונה משמעותית בידע של הציבור. זאת בעיה קשה ואני מאוד רוצה לקחת חלק במציאת פתרון.
מה מיוחד במשרד שלך?
אנחנו משרד בוטיק הנותן יחס חם ואישי לכל לקוח. מלווים את הלקוח לאורך כל ההליך ונותנים מענה תמידי. אנחנו מעניקים לכל אחד ואחת שירות מקצועי מסור ומשקיעים את כל המאמצים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו.

עו"ד אלעד בוסקילה עוסק במשפט מנהלי, תכנון ובנייה ורישוי עסקים
המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.