כתבה: אירה סימונוב, קריאטיב ובלוגרית לייף סטייל

8 צפייה בגלריה
(צילום: ולריה שפירה)

REPLICA מסע אל נבכי הזיכרון
הכירו את רפליקה, קולקציית הבישום מבית בית האופנה הבלגי Maison Margiel. הקולקציה "משכפלת" רגעים מחיי היומיום אל הבשמים ומכאן שמה. כל אחד מהבשמים מעורר זיכרון אופייני ומלווה בתווית העשויה מ־100% כותנה המתארת את מקורו. למשל BEACH WALK הרענן עם נגיעות הקוקוס מזכיר הליכה קלילה בחוף הים. לעומתו, JAZZ CLUB מזכיר ניחוח של בר מעושן ושל עור, ואילו FLOWER MARKET מזכיר חוויה של שוק פרחים תוסס.
דיוק בכל לוק
הדוכן המרהיב Mor Maman Cosmetics מציג את המותג של מור ממן, מלכת היופי והביוטי. הדוכן מעוצב בהרשאת פרח הוורד, ומציע את מוצריה החדשניים ופורצי הדרך.
למשל La Côte d’Azur, פלטת צלליות מלאת שיק, תיקח אותך אל הריביירה הצרפתית - מהניוד הבסיסי, דרך הפיץ’ הפלרטטני ועד גוני החום המעושנים, שיוסיפו לעיניים מראה "וואו".
8 צפייה בגלריה
(צילום: ולריה שפירה)
אקספרס של חצות
מידנייט גולד. הכירו את עולם הבישום הבוטיקי. בדיוטי פרי תמצאו מגוון ענק של מותגים ייחודיים, למשל סדרת הבשמים המהפנטת של מנסרה. המותג שהוקם ב־2008 הוא פרי שיתוף פעולה מיוחד של אומן הבישום הצרפתי פייר מונטייל ובתו. כל מרכיבי הבשמים של מנסרה הם יקרי ערך ומיוצרים במיוחד במקומות אקזוטיים. מיתוג הבשמים מושפע מסגנון הארט דקו של שנות ה־20, והם שופעים בשמנים ארומטיים מיוחדים, שמחזירים אותנו לתקופה מפוארת בפריז. כל בקבוק מייצג ניחוח וסגנון שונה דרך צבעוניות מיוחדת שתואמת את הריח ואת מרכיבי הבושם.
גם את Roses Greedy מבית מנסרה לא תרצו לפספס - סלסילת פירות קיצית ואקזוטית של מנדרינה, אפרסק, קוקוס ודומדמניות שחורות וניחוחות עיקריים של ורד צרפתי, יסמין ופרחי מים.
8 צפייה בגלריה
(צילום: ולריה שפירה)
מתבלטים בקהל
בקבוקי הג'ין של Boë תמיד בלטו בסביבה ולא בגלל עיצוב הבקבוק המשגע. כל אחד מהטעמים, בין שמדובר בפסיפלורה, אפרסק והיביסקוס או תפוז מתובל - מספק טעם מובהק ותוסס ומותיר רושם מתמשך.
8 צפייה בגלריה
(צילום: ולריה שפירה)
דרום אמריקה פינת סקוטלנד
ג'ין הנדריקס, הסקוטי הנפלא והמיוחד במינו, המגיע מבית גלנפידיך, מתובל באירוסים, פירות הדר, פלפל אקזוטי, מלפפונים ועלי כותרת של ורדים. הג'ין מתאים למיני קוקטיילים ואף לשתייה נקייה. ומה חדש במותג הוותיק? בואו לגלות את הנדריקס אמזוניה.
לסלי גרייסי, המאסטר דיסטילר של הנדריקס, יצרה את ג’ין הנדריקס אמזוניה לאחר ביקור ביער הגשם באמזונס בוונצואלה בשנת 2013, שם בילתה עם שבט מקומי כדי ללמוד על הצמחים והפירות באזור. האמזוניה מבוססת על מתכון הג’ין המקורי של הנדריקס, עם מלפפון וורדים ובתוספת פרחים וצמחים שונים מהאמזונס.
8 צפייה בגלריה
(צילום: ולריה שפירה)
הבנפיט כולו שלך
Benefit, מותג הקוסמטיקה המגניב מסן פרנסיסקו, הגיע לדיוטי פרי. המותג נולד, כשהתאומות הזהות ג'ין וג'יין פורד פתחו בוטיק יופי קטן בסן פרנסיסקו ב־1976. הן יצרו אז רוח רעננה בשוק הקוסמטיקה עם אריזות קיטשיות ומשעשעות ומוצרים בעלי שם מוזר. מאז צמח המותג המשפחתי למעל 2,000 נקודות מכירה ביותר מ־30 מדינות. שמות המוצרים ואופן שיווקם בדרך כלל מלאי הומור וציניות. לדוגמה, פריימר שנקרא Stay Don't Stray, היילייטר בשם Ooh La Lift, ואם מצרפים לכך את האריזות הייחודיות, מקבלים מותג שבא לעשות לנו שמח.
פאקו פאקו
לא משנה מתי תגיעו, בדיוטי פרי יחכו לכם חוויות בלעדיות. למשל הדוכן המרהיב של Pacollection מבית פאקו רבאן. קולקציה חדשה נועזת, צבעונית וחדשנית של שישה בשמים בניחוחות יוניסקס, המכילים תווים ומרכיבים מקוריים בעולם הבישום. הבקבוק - עיצוב חדשני העשוי מחומר גמיש בעל מראה ותחושה שונים מכל מה שהכרנו בעולמות הבישום.
אל תפספסו את DANGEROUS ME בבקבוק הירוק – ניחוח של דיו וניל מתקתק עם ענבר עוצמתי, שמותיר חותמת ריח בעלת אופי חצוף, תאוותני וחושני לנשים ולגברים.
8 צפייה בגלריה
(צילום: ולריה שפירה)
קלאסיקה מודרנית
"אין נשים מכוערות, יש נשים עצלניות”, אמרה הלנה רובינשטיין, חלוצת היופי היהודייה. היא נולדה בשנת 1870, למדה רפואה תקופה קצרה בשווייץ, אך לבסוף מצאה את ייעודה באוסטרליה, לשם הגיעה ללא ידע באנגלית וללא אמצעים כלכליים. די מהר היא שמה לב שנשות העיר מתפעלות מעור פניה השמור. היא מכרה להן את הקרמים שהביאה מאירופה, וכשהדרישה גדלה, החלה לרקוח קרמים בעצמה. מאז הפכו מוצריה לשם נרדף לאיכות בלתי מתפשרת. את מוצריה, שכמעט אין להשיג בארץ, תמצאו בדיוטי פרי.


8 צפייה בגלריה
(צילום: ולריה שפירה)

THERE IS NO PLACE LIKE HOME
לפני שאתם ממריאים לחופשת הקיץ המושלמת, פנקו את עצמכם ואת אהוביכם במשהו מהדיוטי פרי.
בלי תירוצים.