אנחנו חיים בעולם בו הביטחון העצמי הוא כלי קריטי בחיים, אשר יכול לסייע בקידום הקריירה, בבניית מערכות יחסים וביצירת איכות חיים בכל גיל. עבור נשים בישראל ובכל העולם, חלק מכך נובע מהביטחון העצמי במראה שלהן - נשים צעירות רוצות לשפר את המראה ולעמוד בסטנדרט של יופי, בעוד שנשים מבוגרות יותר שואפות לשמר את היופי הטבעי שלהן ולהמשיך להיראות חיוניות ורעננות בדיוק כפי שהן מרגישות בפנים.
על מנת להגשים את היעדים האלו, נשים רבות בוחרות לעבור טיפולים אסתטיים מגוונים. רגע לפני שאתן בוחרות את הטיפול הנכון והמקום בו תעברו אותו, כדאי להתייחס למספר היבטים חשובים כדי שתקבלי טיפול מקצועי, ומעבר לכך - יבטיחו את הביטחון שלכן בתהליך. על מה אסור לוותר בטיפולים אסתטיים?
3 צפייה בגלריה
(צילום: ביוטי קליניק, מרפאות אסתטיקה מבית סופר-פארם)

מרפאה עם גב חזק

בישראל פועלים אלפי עסקים ומרפאות המציעים טיפולים אסתטיים במגוון שיטות, מכשירים ואמצעים. בחירה במרפאה מבוססת ויציבה היא עוגן של ביטחון בכל הנוגע לטיפולים אסתטיים.
ביוטי קליניק היא רשת מרפאות אסתטיקה רפואית מבית סופר-פארם, המציעה פתרון אמין ומקצועי בתחום. בחירה במרפאה אמינה ומקצועית ברמת ביטחון מספקת בכל הנוגע לנושא רגיש כמו טיפול אסתטי המשפיע על המראה שלנו.

לקבלת מראה פנים טבעי - שימי את העור שלך בידיים של רופאים מנוסים

עוד מאפיין בעולם הטיפולים האסתטיים של ימינו הוא ביצוע של טיפולים אסתטיים, פשוטים ומורכבים כאחד, על ידי גורמים שלא תמיד עוברים הכשרה מתאימה מבחינה מקצועית.
לכן, חשוב מאוד לבחור במרפאה הכוללת רופאים המתמקדים בטיפולים אסתטיים ומביאים איתם ניסיון של שנים. ד"ר איל קרמר, המנהל המקצועי של רשת מרפאות ביוטי קליניק, הוא מפתח שיטת C Lift, מומחה בכירורגיה פלסטית, אסתטית ומשחזרת. הרופאים של רשת ביוטי קליניק עוברים הכשרה מקצועית ברפואה אסתטית ובשיטת C Lift המועברת באופן אישי על ידי ד"ר איל קרמר. רופאי הרשת מייעצים לכל מטופלת ומטופל באופן אישי ומתאימים להם את הטיפול הנכון ביותר לקבלת מראה פנים טבעי ורענן.
שיטת C Lift מבוססת על שילוב של הזרקות ומכשור, מתוך שאיפה להגיע לתוצאה הרמונית, לשפר ולעכב תהליכי התבגרות של הפנים, הצוואר והמחשוף. בשלב הייעוץ המקדים, הרופאים של המרפאה מתייחסים למבנה הפנים הכולל ומזהים את מרכיבי ההתבגרות האישיים של כל מטופלת ומטופל, על מנת להאט ככל שניתן את תהליך ההתבגרות האישי ולהתאים את שגרת הטיפולים.
3 צפייה בגלריה
המציגה אינה מטופלת
המציגה אינה מטופלת
המציגה אינה מטופלת
(צילום: shutterstock)

שימוש בחומרים איכותיים בלבד

חומרים איכותיים ומכשור מתקדם הם תנאי הכרחי לטיפול אסתטי מוצלח. לכן, לפני שאת מגיעה למרפאת הטיפולים האסתטיים, אל תפחדי לדרוש מהרופא המטפל להסביר לך על החומרים בשימוש ועל התקנים בהם חומרים אלו עומדים. כאשר מדובר על היבט של בטיחות - אסור לקחת סיכון מיותר.
רשת מרפאות ביוטי קליניק מבית סופר-פארם עושה שימוש בחומרים בטוחים, מתקדמים ואיכותיים, אשר אושרו על ידי מכון הבריאות האירופאי וברחבי העולם.

אל תתפשרי על שירות מכל הלב

מעבר לבחירה במרפאה אמינה, רופאים מנוסים וחומרים איכותיים - אין תחליף לשירות אישי וחם, אשר מספק ליווי לאורך כל הדרך. טיפול אסתטי הוא החלטה לא פשוטה.
לכן, חשוב לפנות לגורם שייתן לך ביטחון מלא בעצמך החל מהרגע הראשון, דרך שלב הייעוץ והתאמת הטיפול ועד שגרת הטיפולים והמעקב אחר ההשפעות שלהם.
3 צפייה בגלריה
המציגה אינה מטופלת
המציגה אינה מטופלת
המציגה אינה מטופלת
(צילום: shutterstock)

רשת מרפאות ביוטי קליניק גאה בשירות המסור והאישי שנציגיה מעניקים לכל מטופלת ומטופל. בביוטי קליניק יודעים שעל מנת שתוכלי להיות בטוחה ביופי שלך, עלייך להיות בטוחה בטיפול האסתטי שאת בוחרת לעבור - ולכן מספקים תהליך ליווי עוטף, מקיף ומקצועי לאורך כל הדרך.