מגפת הקורונה השפיעה דרמטית על שוק התעסוקה, ובעקבותיה נפלטו רבים מאוד ממקומות העבודה ומצאו עצמם באי ודאות תעסוקתית. בימים אלה המשק צועד לעבר שגרה לצד הקורונה, ומייצר מגוון אפשרויות והזדמנויות חדשות בשוק עבור מי שמחפשים התחלה חדשה בתחום.
ברקע המצב החדש והמאתגר, התחבורה הציבורית ממשיכה לספק שירות חיוני - וב"דן" ממשיכים בגיוס נהגי אוטובוס לאזור המרכז. החברה מציעה מקום עבודה יציב, תנאים טובים הכוללים קביעות ותנאים סוציאליים, ונותר אפילו זמן פנוי להשקיע בתחביבים ובמשפחה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: גבע טלמור)

אין לכם רישיון על אוטובוס? ההכשרה על חשבון "דן"

תוכנית ההכשרה של החברה אורכת מספר חודשים, שבסופם מקבלים רישיון נהיגה על אוטובוס ומתחילים לעבוד. ההכשרה היא על חשבון החברה, ובלבד שהנהג סיים את התוכנית בהצלחה, עבר את מבחן הנהיגה והתחייב לשנת עבודה.

ביטחון תעסוקתי

במהלך תקופת ההכשרה אין צורך לדאוג לפרנסה. חברת "דן" מציעה למועמדים אפשרות לעבוד במערך האכיפה של החברה, ליהנות מהכנסה בטוחה ומתנאים סוציאליים בתקופת ההכשרה ולצבור ותק בחברה, ועם תום ההכשרה לצאת לדרך בתור נהגים מן המניין בחברה.
מועמדים שהתקבלו לעבודה ויש להם רישיון נהיגה על אוטובוס ייהנו ממענק של 30,000 שקל ברוטו.
3 צפייה בגלריה
(צילום: גבע טלמור)

יציבות, קביעות ותנאים סוציאליים מעולים

קביעות היא לא מילה גסה בחברת "דן"; הנהגים מקבלים קביעות לאחר חצי שנה בלבד, מה שמבטיח מקום עבודה יציב וראש שקט בכל הנוגע להתחייבויות משק הבית.
קביעות ובסיס קבוע של הכנסה מקלים על התנהלות תקציבית נבונה, כל זאת כאשר לנהג יש אפשרות לעבוד שעות נוספות ולייצר הכנסה נוספת.
את התנאים הסוציאליים הנהוגים ב"דן" כבר לא מוצאים בקרב הרבה מעסיקים בימינו: קרן השתלמות עם הפרשות גבוהות, שכר שעולה עם הוותק, ארוחות מסובסדות, תווי ביגוד למשפחה, ביטוח שיניים מסובסד, קרן פנסיה בתנאים מצוינים, קייטנות מסובסדות בקיץ לילדי העובדים, הצמדה של השכר למגזר הציבורי ועוד.
העבודה היומיומית של נהג אוטובוס השתנתה בשנים האחרונות. אם בעבר הנהג היה צריך "להתעסק" עם כרטיסים ועודף, היום הנוסעים מתקפים בעצמם את הנסיעה באמצעות מכונות ייעודיות או יישומון, כך שהנהגים פנויים להתרכז אך ורק בנהיגה.

גמישות ונוחות בעבודה - תחביבים וזמן יקר עם המשפחה

כדי להפוך את המשמרות לנעימות יותר, האוטובוסים של "דן" חדשים ומספקים אווירה בטוחה ונעימה. וכדי להפוך את העבודה לנוחה עוד יותר, החברה מספקת לנהגים חדרי מנוחה ומשמרות המתחילות ומסתיימות קרוב לבית.
3 צפייה בגלריה
(צילום: גבע טלמור)
הודות למשמרות הנוחות ולסופי השבוע הפנויים, נהגי "דן" יכולים לעשות דברים נוספים במקביל לעבודה. זו ההזדמנות לפתח תחביב, לחזור לתחביב שננטש בשל עומס המשימות ולהעשיר את החיים בתוכן ובמשמעות מעבר לעבודה.
עבור מי שרגיל לעבוד בסופי שבוע, כמו נהגי מוניות או עובדים במקומות עבודה הפועלים מסביב השעון, סופי השבוע הפנויים הם פתח לחוויות משותפות עם המשפחה. נהגי "דן" תמיד יכולים לסמוך על זמן משפחה בארוחת שישי, בילוי שבת בים או טיולים משפחתיים. העבודה ב"דן" מאפשרת לכם לבלות בראש שקט עם היקרים לכם.
זה הזמן להצטרף ל"דן" וליהנות מהתנאים המצוינים, הגמישות והזמן לכל מה שאתם אוהבים לעשות.

לפרטים והגשת מועמדות למשרת נהג ב"דן": 3571*