המטבח של ימינו הוא המרכז של הבית, המקום שמחבר את כל בני המשפחה דרך הבטן, החלל בו כולם נפגשים לארוחות ביום-יום, לשיחה, הכנת שיעורי בית ועבודה. בתוך המטבח, הלב הפועם והלוהט הוא ללא ספק התנור.
בבתים המודרניים, בהם החללים של המטבח והסלון מחוברים, ישנה חשיבות גוברת לעיצוב ולמותג של התנור, המעידים על טעם טוב וחוסר פשרות בכל הנוגע להכנת אוכל.
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות בוש)
אחד מהמותגים הידועים בישראל, שהפכו לסטנדרט של נוחות ויעילות במטבח הישראלי, הוא בוש, המציע לישראלים איכות תוצרת גרמניה כבר עשרות שנים. סדרת התנורים הבנויים העדכנית ביותר של החברה, Serie 8, כוללת שילוב בין עיצוב מרהיב,
כולל תצוגת טאץ' בעברית עם טבעת שליטה קלה לתפעול, אמינות ושלל פונקציות שמשדרגות כל פעולה במטבח. איך תוודאו אפייה מושלמת בעוגה הבאה שלכם? ואיך שומרים על ראש שקט בקניית תנור?

חיישן אפייה PerfectBake - לוחצים על כפתור והתנור ממשיך משם

אחד החידושים היעילים והחשובים של סדרת Serie 8 של בוש הוא חיישן האפייה המהפכני PerfectBake(בדגמים נבחרים), המודד באופן מדויק את כמות הלחות של המזון הנמצא בתוך התנור ומווסת את תהליך האפייה באופן אוטומטי. עם התנורים החדשים של בוש כבר לא צריך לכוון שוב את מצב החימום, זמן האפייה או הטמפרטורה. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את קטגוריית המנה שאתם מכינים. הכנסתם שטרודל לתנור? בוחרים 'שטרודל', לוחצים על Start והתנור ממשיך לבדו.
PerfectBake תעזור לכם לאפות לחם, עוגות וקישים אפויים באופן מושלם ומדויק - ממש Perfect.
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות בוש)
גם אם אתם לא חובבי אפייה, בוש דאגו לצלייה מושלמת עם חיישן הצלייה PerfectRoast (בדגמים נבחרים), אשר קובע את טמפרטורת הליבה בתוך הצלי בצורה מדויקת, על מנת שתהיו בטוחים שתקבלו תוצאות משולמות בכל צלייה.

בישול ב-4D - זו הטכנולוגיה שמאפשרת לאפות ב-4 מפלסים במקביל

יתרון נוסף של דגמי התנורים הבנויים Serie 8 של בוש הוא תכנית אפייה בטכנולוגיית 4D Hotair, המאפשרת להניח את המזון בכל אחד מארבעת המפלסים בחלל הפנימי. הודות למאוורר האחורי שמפזר את החום באופן אחיד בכל מפלס, התוצאה תהיה מושלמת בכל פעם מחדש. בונוס נוסף של הטכנולוגיה המתקדמת - עם 4D Hotair ניתן לאפות במקביל ב-4 מפלסי גובה שונים.

תכנית הניקוי העצמי שמשאירה לכם יותר זמן פנוי ומושלמת לפסח

Serie 8 של בוש כוללת תכנית ניקוי עצמי activeClean המבוצעת באמצעות פירוליזציה. (בדגמים נבחרים)
כיצד עובדת פירוליזציה? החלל הפנימי של התנור מתחמם לטמפרטורה של כ- 480 מעלות צלזיוס, כך שכל השומנים נשרפים והופכים לאפר. לאחר מכן, כל מה שנותר לעשות הוא לנגב את האפר במגבת בנייר - וזהו. בנוסף, בדגמים שאינם פירוליטיים התנור מאובזר בציפוי מיוחד מסוג EcoClean, כאשר התנור עובד הציפוי מסייע בהפחתה של הצטברות לכלוך. תכנית הניקיון היסודי של תנורי בוש מכשירה את התנור לפסח, באישור 'מכון מדעי טכנולוגיה להלכה', יתרון משמעותי עבור רבים מאיתנו.
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות בוש)

בחירה בראש שקט – תנור תוצרת גרמניה ואחריות מורחבת במחיר מיוחד

מכשירי החשמל של בוש צברו במשך השנים מוניטין של מוצרים אמינים ויעילים. Serie 8 היא המשך ישיר של המצוינות והאיכות הידועה של המותג, עם סדרת תנורים בנויים בעיצוב מרהיב ועם יעילות בפעילות היום-יומית במטבח.
מעבר לכך, בעקבות הייצור המדויק והעיצוב המוקפד עד לפרט הקטן ביותר, התנורים הבנויים של Serie 8 יתאימו לכל עיצוב של מכשירים מובנים: מבחינת גובה, מכשירים זה לצד זה או אחד מעל השני - כל בחירה תבטיח הרמוניה מושלמת. באופן שכזה, הסדרה של בוש נותנת חופש מוחלט לעצב את מטבח החלומות.
הרוכשים תנור בנוי מהמשווקים המשתתפים בהטבות החל מ-1.2 נהנים מהטבה מיוחדת: 5 שנות אחריות ב-199 ₪ בלבד.
*4 שנות אחריות ב-199 ₪ בנוסף לשנת אחריות ע"פ חוק. בין התאריכים 1.2-30.4.23 בכפוף לתנאי השימוש באתר בוש. התשלום יתבצע אצל חברת השירות 2220*