עלות הדלק מהווה מרכיב משמעותי עבור כל נהגת ונהג, ויותר מכך עבור עסקים המחזיקים מספר כלי רכב. מעבר לעלויות, המשאב היקר ביותר בעידן של היום הוא הזמן, שהפך להיות בעל ערך עליון באורח החיים המודרני - בתור שכירים, כל רגע שאנחנו חוסכים בדרך הביתה הוא עוד רגע של איכות עם המשפחה. עבור עצמאיים, כל דקה שאנחנו חוסכים בעבודה על חשבונות ודוחות מספקת לנו עוד הזדמנות להשקיע בעבודה שמניבה לנו הכנסה.
עבור כל מי שרוצה לחסוך זמן וכסף בתחנת הדלק ובהוצאות על דלק, חובה להכיר את הדלקן האוניברסלי של פאמפי, המתאים לכל רכב ומציע חיסכון אדיר בזמן, כסף וכאב ראש עבור כל ישראלי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
איך עובד הדלקן האוניברסלי? ומה הופך אותו למשתלם עבור עצמאיים ושכירים שרוצים להפוך את החיים לנוחים יותר?

דלקן אחד לכל סוגי התחנות, חשבונית מרוכזת אחת בכל חודש

בתדלוק הבא שלכם עם פאמפי, כל מה שתצטרכו זה לעצור ליד המשאבה, להכניס את הפייה לפתח התדלוק, להחזיר אותה למשאבה - וזהו. הדלקן האוניברסלי של פאמפי חוסך התעסקות עם כרטיסי אשראי ומזומן, כדי להפוך את הביקור בתחנת הדלק ליעיל ומהיר יותר.
הדלקן האוניברסלי של פאמפי תקף ל-850 תחנות דלק שבהסדר בפריסה ארצית, כך שלא צריך להיות מוגבל לתדלוק בתחנות של מותג אחד בלבד.
עבור עצמאיים, הדלקן של פאמפי מציע איחוד חשבוניות התדלוק לחשבונית אחת מרוכזת בתשלום חודשי בהוראת קבע, מה שחוסך הרבה זמן וביורוקרטיה. עבור עצמאי שזמנו יקר יתר מהכל, הפטור מהתנהלות עם קבלות ותשלומים מפנה יותר זמן לעבודה החשובה באמת. עבור עסקים עם מספר רכבים, הדלקנים של פאמפי מאפשרים מעקב צמוד אחר הוצאות הדלק של רכבי החברה מבחינת כמויות, מיקום ותאריכים.
גם שכירים יכולים ליהנות מהיתרונות של פאמפי - איחוד חשבוניות ותשלומים עוזר לכל מי שרוצה לעקוב אחרי ההוצאות החודשיות של משק הבית ביעילות, איחוד ההוצאה על הדלק בחשבונית אחת מרוכזת מספק כלי חשוב ונוח להתנהלות פיננסית חכמה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

ממנפים את הכוח הצרכני של לקוחות פאמפי - הנחה בתדלוק וגם בשטיפה

הכוח הצרכני של אלפי לקוחות פאמפי מעניק להם הנחות בכל תדלוק, כך שבנוסף לחיסכון בזמן, פאמפי מספק חיסכון גדול בעלויות בתדלוק, עבור שכירים ועצמאיים גם יחד.
בנוסף לכל, לקוחות פאמפי מקבלים הטבות בתחנות שטיפה אוטומטית ברחבי הארץ, כדי שתוכלו להשוויץ עם רכב נקי, מצוחצח ומתודלק.

או.קיי וכמה זה עולה לי?

היתרון הגדול של פאמפי הוא שההנחות שמקבל לקוח קטן שוות ערך ללקוח גדול - לא משנה אם אתם שכירים, עצמאיים או בעלי עסקים עם מספר רכבים - בפאמפי כולם מרוויחים. כל מה שצריך הוא התקנה מהירה וחד-פעמית - ואתם יכולים לצאת לדרך!
אחרי מספר חודשי שימוש, כאשר תגלו עד כמה החיים הופכים קלים יותר עם הדלקן של פאמפי, תודו לעצמכם על ההחלטה להצטרף לאלפי ישראלים שחוסכים זמן וכסף בכל חודש.