זוגות צעירים רבים חשים, והדבר לא תמיד נכון במציאות, כי ברגע שהם יביאו תינוק לעולם, חייהם ישתנו ללא היכר. הם לא יוכלו יותר לצאת לבלות, הספונטניות תיגדע, וגם טיולים וטיסות יהפכו לבלתי אפשריים עקב הצורך בהבאת העגלה או הטיולון של הפעוט הקטן לכל מקום. אז למעשה, כמו כל דבר בחיים, ניתן למצוא לכל דבר פתרונות. כך, עבור בילויים וחיי פנאי ניתן תמיד להסתייע בסבא ובסבתא, כמו גם שירותי בייביסיטר אמינה, והוא הדין לגבי טיולים וטיסות. מי שיבחר בטיולון כבד, מסורבל ולא מתקפל, יתקשה וודאי לצאת לנופשים שכאלו אבל הורים שיבחרו בחוכמה בטיולון קל משקל, קומפקטי ומתקפל בקלות, יוכלו להמשיך ולבלות, כפי שעשו לפני התרחבות המשפחה.
1 צפייה בגלריה
בוגבו בטרפליי הוא טיולון אולטרה קומפקטי, נוח ומפנק
בוגבו בטרפליי הוא טיולון אולטרה קומפקטי, נוח ומפנק
בוגבו בטרפליי הוא טיולון אולטרה קומפקטי, נוח ומפנק
(צילום: יח"צ)
קחו לדוגמא את בוגבו בטרפליי - טיולון אולטרה קומפקטי נוח ומפנק, מתקפל בשנייה אחת ביד אחת, וקל לנסיעה ולנשיאה, כמו פרפר. הקיפול הקומפקטי שלו מאפשר איחסון קל מאוד מתחת לשולחן, מקומות צרים אפילו בתא העליון של המטוס ככבודת יד, שכן הוא עומד בדרישות IATA*. הטיולון מעוצב בלוק אלגנטי אך שובב, בקווים העיצוביים והחדשנות הטכנולוגית האופיינית לבוגבו.
הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לבוגבו בטרפליי
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. חותמת האיכות של "BRAVO – המלצת הצרכנים" הוענקה לטיולון בוגבו בטרפליי בוגבו לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב הורים לפעוטות, שרכשו את הטיולון עבור ילדיהם והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון ממנו והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. ה-BRAVO הוענק לבוגבו בטרפליי משום שיותר מ-75% מההורים שרכשו והשתמשו בבוגבו בטרפליי היו שבעי רצון ממנו.
נוחות מקסימלית, צבעים מהפנטים
לבוגבו בטרפליי מושב גדול, מרופד בבד איכותי לנוחות אופטימלית, הוא מתכוונן לזוויות הישענות שונות והוא מגיע עם מנח רגליים מובנה וסל איחסון גדול במיוחד לנשיאה של עד 8 ק"ג. כל ארבעת הגלגלים מצוידים בבולמי זעזועים לנסיעה חלקה וחווייתית. הטיולון מגיע בארבעה צבעים מהפנטים: שחור מידנייט, כחול סטורמי, ירוק אורן וחול מדבר.
הטוב ביותר, באחריות
בהתאם למדיניות בוגבו, גם בוגבו בטרפליי מקבל 2 שנתיים אחריות + שנתיים נוספות ברישום באתר בוגבו, וזאת ברכישה ממשווק מורשה.
חוויית נסיעה חלקה ואיכותית
בוגבו היא פרי יצירתו של מקס ברנבורג אשר לפני כ-20 שנים הגיש כפרויקט גמר בלימודי העיצוב התעשייתי עגלת תינוק ארגונומית ובכך שינה את פני הקטגוריה של עגלות התינוק בעולם. מראשית דרכה ועד היום, בוגבו מציגה סטנדרטים חדשים מבחינת טכנולוגיה, איכות, קלות תפעול וחדשנות עיצובית. לאורך השנים בוגבו יצרה שיתופי פעולה והשיקה מהדורות מיוחדות על דגמי העגלות השונים, עם אייקונים אופנתיים, אמנים ומובילי דעה בעלי שם עולמי, כגון אנדי וורהול, דיזל, ניארק ועוד, ומיצבה עצמה כמותג אייקוני. לצד דגש של פיתוח טכנולוגיות חדשניות המשלבות פונקציונליות ועיצוב, חוויית הנסיעה בבוגבו חלקה ואיכותית ונחשבת לאחד ממאפייני המותג.
שומרים על כדור הארץ
כחלק מהיות המותג מוביל בעולם וכחלק מהאחריות החברתית, בוגבו שמה לה לדגל להפחית את פליטות הפחמן לאפס עד לשנת 2035, הציגה את המהלך Push to Zero המשלב שימוש בפלסטיק ביו-אורגני מתכלה ובדי ממוחזרי, ומעודדת את ההורים להצטרף ליעד ולפעול באופן שיעניק לתינוקות עתיד בטוח ונקי יותר.
*בהתאם להתוויית חברת התעופה.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
פורסם לראשונה: 11:37, 21.04.24