מוגש מטעם הפניקס
בכל שנה זה קורה: מועד חידוש ביטוח הרכב מתקרב, ומזכיר לנו לבצע השוואת ביטוחי רכב כדי לוודא שאנחנו מקבלים את התמורה הגבוהה ביותר למחיר. אך לצד המחיר והיקף הכיסויים שמעניק ביטוח הרכב, חשוב גם לבדוק: באיזו מידה אפשר להפעיל את הביטוח בלחיצת כפתור, כשאנחנו הכי צריכים אותו?
מאז שהאפליקציות נכנסו לחיינו לפני 15 שנה בערך, הן מסייעות לשיפור איכות החיים בכל תחום אפשרי: מאפליקציות שמאפשרות לנו להיכנס לכושר ולעקוב אחרי ההוצאות – ועד אפליקציות ניווט ובית חכם. ישנו מגוון עצום של אפליקציות, עם מכנה משותף אחד: היכולת לצרוך מידע ולבצע פעולות בלחיצת כפתור. אז למה שהפעלת ביטוח הרכב תהיה שונה? תובנה זו הובילה לפיתוח אפליקציית ביטוח הרכב של הפניקס, המאפשרת לבצע מגוון פעולות בקלות ובמהירות.
4 צפייה בגלריה
הפניקס
הפניקס
אפליקציית הרכב של הפניקס: מגוון פעולות בקלות ומהירות

איזה פעולות אפשר לבצע דרך האפליקציה?

על מנת להפעיל את הביטוח בלחיצת כפתור, אפליקציית ביטוח הרכב של הפניקס כוללת מגוון אפשרויות:
קבלת מידע חיוני
דרך אפליקציית הרכב של הפניקס אפשר לצפות בפוליסות הפעילות (האם למשל יש לכם ביטוח חובה, ביטוח מקיף או את שניהם). בנוסף, האפליקציה מכילה הנחיות חשובות לזמן תאונה – כולל פעולות שחשוב לבצע וכאלה שמהן יש להימנע כדי למצות את הזכויות שלכם. רוצים לשלוף מסמכים חשובים בזמן אמת? אפשר להעלות לאפליקציה מסמכים אותם תוכלו לשלוף בלחיצת כפתור, כמו למשל צילום של רישיון הרכב.
ביצוע פעולות
צריכים להזמין שירות חילוץ או גרירה? נשברה השמשה? מחפשים מוסך או שמאי? כשהרכב זקוק לתיקון או חילוץ, הדבר האחרון שנרצה הוא לחפש נותני שירותים בלתי מוכרים ולבזבז זמן יקר. אפליקציית הרכב של הפניקס חוסכת לנו את הצורך לעשות את זה,
מרכזת את פרטי יצירת הקשר של נותני השירות הרלוונטיים ומאפשרת להתקשר אליהם מתוך האפליקציה. לצד נותני שירות, האפליקציה גם מרכזת את הפרטים של מוקדי החירום, מהמשטרה ומגן דוד אדום ועד פנייה למוקד הטלפוני של הפניקס בעת תאונת דרכים.
4 צפייה בגלריה
הפניקס
הפניקס
סיוע דרך האפליקציה
((צילום: shutterstock)
עברתם תאונה ואתם רוצים לפתוח תביעה חדשה? גם את זה אפשר לעשות בקלות דרך האפליקציה, באמצעות מילוי טופס דיגיטלי או יצירת קשר עם מוקד התביעות של הפניקס, בטלפון או בווטסאפ.
רוצים שהביטוח יכסה נהג זמני שאמור לנהוג ברכב שלכם במועד ספציפי? יותר לא צריך להמתין על הקו: לצד הצגת מידע ואפשרות לבצע פעולות חשובות בעת נזק או תאונה, האפליקציה מאפשרת להוסיף נהג זמני תוך שניות, באמצעות מילוי מהיר של מספר פרטים.
ובשורה התחתונה: יותר לא צריך להזיע כדי להפעיל את ביטוח הרכב, עליו אתם משלמים ממיטב כספכם. אפשר פשוט להצטרף לביטוח הרכב של הפניקס, להוריד את האפליקציה ולדעת שבעת הצורך, הסיוע נמצא במרחק לחיצה.
4 צפייה בגלריה
הפניקס
הפניקס
הסיוע נמצא במרחק לחיצה
(צילום: shutterstock)

הבנו איך מפעילים את הביטוח. אבל איך בוחרים אותו?

אחרי שהבנו איך אפשר להפעיל את ביטוח הרכב בלחיצת כפתור, בואו נבין איך בוחרים אותו. על מנת לקבל את המענה הטוב ביותר ברגע האמת, חשוב לבחור בביטוח שיעניק הגנה מיטבית. לצד ביטוח חובה שמספק הגנה לפגיעות גוף, כדאי לרכוש ביטוח מקיף שמספק מענה לפגיעה ברכוש: למשל ברכב שלכם או ברכוש צד שלישי, כמו רכבים אחרים.
כדי לספק מענה מותאם אישית, ביטוח הרכב המקיף של הפניקס כולל חבילת כיסויים נרחבת עם רכיבים שאפשר להתאים לצרכים הייחודיים שלכם. בין היתר, הביטוח המקיף של הפניקס כולל ביטוח צד ג' מוגדל בהיקף של עד 2 מיליון ₪. הכיסוי המוגדל נועד לספק מענה למקרים שבהם נגרם נזק רחב היקף לרכוש צד שלישי באשמת המבוטח. כדי למנוע מצב שבו תצטרכו לממן תיקון נזקים יקרים מהכיס הפרטי, הפניקס מעמידה לרשותכם ביטוח צד ג' עם גבול אחריות גבוה.
רוכשים או מחדשים ביטוח רכב? כדאי לבדוק איזה כיסויים הוא כולל, ולא פחות חשוב: באיזה קלות אפשר להפעיל אותו. ביטוח רכב הכולל אפליקציה ייעודית יאפשר לכם לדעת שבעת הצורך, הסיוע נמצא במרחק לחיצת כפתור. שתהיה נסיעה טובה ובטוחה.