אחד מהצרכים החיוניים של עסקים וחברות הוא להצליח לענות לכל פנייה מצד לקוחות. פעמים רבות שיחות חשובות התפספסו, כי הן נכנסו לאחר שעות הפעילות, או שהמזכירה נאלצה לצאת מוקדם ועוד סיבות שונות ומשונות.
הביקוש לשירות מענה אנושי לעסקים גדל בהתמדה, ובתפר הזה כבר פועלות חברות רבות. קולביז - חברת המענה האנושי הגדולה בישראל, פיתחה מודל ייחודי, המאפשר ללקוחות לקבל מענה זהה לזה שהיה ניתן מעובד החברה. המענה כולל מעטפת שירותים מלאה ברמה גבוהה ובמחיר אטרקטיבי. בין היתר, החברה מספקת שירותי מוקד טלפוני אנושי, נציגי שירות לקוחות, שירותי מזכירות מרחוק, מוקדים טלפונים ייעודיים, שירותי עוזר/ת אישיים לעסקים ועוד.
מדובר במהפכה בעולם השירות לחברות ולעסקים. כך למשל, אם בעל עסק נעדר ממנו לתקופה מסוימת, נציגי קולביז מספקים למי שפונה אליו מענה מותאם וספציפי, והעסק ממשיך להתנהל כרגיל גם בהיעדר פיזי של הבעלים או העובדים.
"מצאנו שכ־80% מהפניות הן על 20% מכלל הנושאים", אומרת יעל ויסוצקי, סמנכ"לית CALLBIZ ומוסיפה, שהנציגים מייצרים את ההנעה לפעולה ואת שירות הלקוחות והתמיכה לאחר מכן.
3 צפייה בגלריה
יעל ויסוצקי
יעל ויסוצקי
יעל ויסוצקי
(צילום: גיא ירוסלבסקי)
נציגי CALLBIZ עונים בשם העסק ומטפלים בשיחה באופן זהה לזה שנדרש מעובדי החברה. מנוי המצטרף לשירות, מקבל מערכת לניהול השיחות, פילוחים סטטיסטיים של נושאי השיחות, אפליקציה שבאמצעותה הוא שולט בכל הפניות, מעדכן את הנציגים על הסטטוס שלהן ולמעשה, מנהל את המשרד בכף ידו – ואולי לא פחות חשוב - מכל נקודה בעולם. במקרים רבים מעטפת השירות של CALLBIZ אף מייתרת את הצורך להעסיק עובד במשרה מלאה. "כשיש מישהו זמין מאחורי המשרד או האתר בכל שעה, זה יתרון ענק ללקוחות שלנו. כך יכולה חברה קטנה להתנהל כמו חברת ענק", מסבירה ויסוצקי ומציינת, כי עלות השירות ביחס להפעלת מוקד בחוץ היא מינימלית ומסתכמת בכמה מאות שקלים בחודש.

משדרוג המענה עד קביעת פגישות

נציגי CALLBIZ עוברים הכשרה בת מספר שלבים, הכוללת ראיונות אישיים ובדיקת מיומנויות. המתאימים מופנים לקורס, שבסיומו מוצמד להם חונך מלווה. בתום תקופת ההכשרה הם יכולים לנהל עבור כל חברה את מכלול הפניות ולספק לפונים תשובות במגוון רחב של נושאים בדומה לעובדי החברה.
ויסוצקי: "אנחנו מאפיינים עם כל לקוח את אופן פעילות העסק שלו, ומספקים לו פתרונות איכותיים כיצד לטפל בשיחות ולהפיק מהן יותר. ביכולתנו לשדרג עבורו את איכות המענה ואף לקבוע עבורו פגישה".
מהן דרישות הקבלה למשרת נציג?
"מתוחכם עם יכולת ורבלית גבוהה, כי הוא נותן שירות למגוון רחב מאוד של עסקים ותחומים. בשיחה אחת מייצג חברה א' ובשיחה אחרת חברה ב'. זה הופך את העבודה למגוונת מאוד ומעניינת, ומעניק כלים לחיים. אחרי קולביז הם מבינים את המשק יותר טוב. השחיקה כאן מועטה, הנציגים מתמידים, ואנחנו עורכים להם התאמות, לפי יכולותיהם – שפות, שירותיות, כושר ביטוי וכיוב'. זה מאפשר לגייס עובדים סופר איכותיים בשעות מגוונות, תוך מתן כלים והדרכה, ויש גם קידום".
זה מתאים לבעלי משפחות או כמשרה שנייה?
"מאוד. עובדים אצלנו נציגים עצמאיים, וזה מתאים להם, כי המשמרות גמישות. זה מתאים לסטודנטים, לאימהות, לכולם".
3 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות CALLBIZ)

שעות גמישות, משכורת מכובדת

גם מבחינת נציגי CALLBIZ מדובר ב־WIN WIN, שכן במציאות הכפר הגלובלי ניתן בקלות, בעזרת מחשב, מכל נקודה בעולם ובכל רגע, להתחבר למוקד ולהעניק שירות.
עם פרוץ הקורונה החלה CALLBIZ לגייס נציגים בארץ ובחו"ל. העידן הנוכחי, שבו קרבה פיזית למקום העבודה כבר אינה מהווה חסם, משנה את חוקי המשחק גם עבור נציגי קולביז. כל מי שעונה לדרישות התפקיד הקפדניות, יכול להתחיל לעבוד. עבור נציגי שירות החיים בחו"ל, המרחק אף מהווה יתרון, שכן הם יכולים לספק מענה אנושי בשעות שבהן אין פעילות עסקית בישראל.
אחד מהנציגים הללו הוא מור נבון, שחי עם רעייתו וילדיו בתאילנד זה כעשור. נבון: "בחרתי לעבוד ב־CALLBIZ כי זאת עבודה און־ליין מהבית או מכל מקום, שחוסכת המון זמן של נסיעות והתארגנות, ומאפשרת לי להמשיך לעבוד גם כשאבקר בישראל. בהפסקות אפשר לחבק את הילדים, לאכול אוכל חם של האישה או סתם לרבוץ על הספה. המשכורת מכובדת ומאפשרת לי לפרנס את משפחתי".
3 צפייה בגלריה
  מור נבון, תאילנד
  מור נבון, תאילנד
מור נבון, תאילנד
דור פרידמן, המתגוררת בקוריאה, חיפשה אף היא עבודה מהבית. "הייתי חייבת להשיג הכנסה מהארץ, שתשלם את המיסים החודשיים פה וגם תשרה עליי אווירה ישראלית. הצטרפתי לחברה אחת, שבעצם מתעסקת עם אלפי חברות אחרות, וגיליתי שהיא יכולה להיות גם אינטנסיבית וגם מרוחקת מאנשים (במקרה שלי – רחוק מאוד). זכיתי במשפחה ובחברים חדשים, והתחושה היא שכולנו קרובים. לפעמים אני שוכחת שאני בקוריאה". 

בימים אלה מגייסת CALLBIZ נציגים. סקרנים? אתם מוזמנים לפנות לפרטים: 077-9-555-555