על רקע הטלטלות הרבות בשוק ההון והעלייה בשיעור הריבית והאינפלציה, ישראלים רבים מחפשים אפיק השקעה שמצד אחד אינו נמצא בקורלציה מוחלטת למגמות בשוק, ומצד שני מסוגל לספק תשואה פוטנציאלית אטרקטיבית ונזילות מלאה. כעת, זה הזמן להכיר מהפכה נוספת בעולם החיסכון וההשקעות - השקעה בקרנות המשקיעות בארץ ובחו"ל, שהיתה עד לאחרונה פתוחה למשקיעים מוסדיים וגדולים בלבד, נגישה כעת לכולנו. BEST PREMIUM, מבית BEST INVEST הוא מסלול ההשקעה החדש אשר פותח לקהל הרחב את האפשרות להשקיע בקרנות שאינן תלויות במגמות הנוכחיות בשוק ההון. כיצד מורכב המסלול החדש? ומהם היתרונות שהופכים את BEST INVEST לשחקן כה ייחודי בנוף ההשקעות והחיסכון בישראל?
3 צפייה בגלריה
דובי פרנסיס
דובי פרנסיס
דובי פרנסיס
(צילום: באדיבות הכשרה חברה לביטוח בע"מ)

השקעה עם דגש על יציבות, גיוון ופוטנציאל תשואה אטרקטיבית

מסלול ההשקעה החדש BEST PREMIUM, מבית BEST INVEST והכשרה חברה לביטוח, מאפשר לכל לקוח עם סכום של 50 אלף ₪ ומעלה גישה בלעדית למגוון קרנות המנוהלות על ידי גופי השקעה גדולים ומבוססים, אשר היו פתוחות עד כה למשקיעים מוסדיים וגדולים בלבד.
מדיניות ההשקעה במסלול BEST PREMIUM כוללת, בין היתר, השקעה בקרנות השקעה לצד השקעות סחירות (מניות ואג"ח). ההשקעות בקרנות הלא סחירות מבוצעת על ידי גופים מתמחים בענפים השונים, כך שהלקוחות נהנים מפיזור רחב וחכם של ההשקעה.
המסלול שם דגש על יציבות וההשקעות, והוא מפוקח על באופן מוסדי, בניגוד לקרנות ישראליות אחרות שאינן מפוקחות כלל, ואשר עלו לאחרונה לכותרות כאשר לא עמדו בהבטחות למשקיעים שלהן.
תשואת המטרה של המסלול גבוהה, מה שמבטיח פוטנציאל לשילוב בין 'רשת הגנה' מול התנודתיות בשוק ההון, לבין תשואה אטרקטיבית בהשוואה הפיקדונות בבנקים.

נזילות וגמישות מלאה - כל היתרונות של פוליסת חיסכון ב-BEST INVEST

אחד היתרונות המשמעותיים של מסלול BEST PREMIUM, בעקבות המבנה של פוליסת חיסכון פיננסית מפוקחת מוסדית, הוא הנזילות המלאה שלו - בכל רגע נתון, ניתן להוסיף כספים, לפדות את השקעה (או חלק ממנה) ולקבל את הכסף לחשבון תוך מספר ימי עסקים, על פי התנאים המפוקחים של הפוליסה.
3 צפייה בגלריה
שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח בהשקת מסלול BEST PREMIUM
שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח בהשקת מסלול BEST PREMIUM
שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח בהשקת מסלול BEST PREMIUM
(צילום: באדיבות הכשרה חברה לביטוח בע"מ)
לעומת BEST PREMIUM, חלק מהפיקדונות של הבנקים דורשים תקופות ארוכות של השקעה ו'קנסות' על יציאה מוקדמת.
בנוסף, BEST INVEST מנהלת תחת קורת גג אחת מגוון מסלולים של בתי השקעות שונים, מה שמאפשר למשקיע לשנות מסלולים ולעבור, באופן חלקי או מלא, בין מגוון המסלולים של החברה, ללא מכירה וקנייה של אחזקות - כלומר, ללא תשלום מס רווחי הון.
איל איליה, סמנכ"ל חטיבת הפיננסים בהכשרה, אומר כי "BEST INVEST היא פלטפורמת ההשקעה היחידה בשוק אשר מציעה מגוון עצום של מסלולים מ-6 בתי השקעות שונים, כאשר אפשר לפזר את ההשקעה על פני מספר בתי השקעות, תחומים וסוגי השקעות. כל משקיע בונה את התמהיל המתאים לו, ויכול לעבור בין המסלולים השונים בקלות, בנוחות, ובלי אירוע מס. מסלול BEST PREMIUM הוא מסלול בלעדי ופורץ דרך בשוק, אשר מביא את עולם ההשקעות האלטרנטיביות אל הקהל הרחב, מתוך מטרה ליצור קורלציה נמוכה לשוק ההון במקביל לניסיון ליצור תשואות גבוהות. על מנת ליצור יציבות וגיוון, בתוך המסלול ייכללו מספר קרנות שונות מתחומים שונים, לצד ההשקעה בנכסים סחירים".
3 צפייה בגלריה
איל איליה, סמנכ"ל חטיבת הפיננסים בהכשרה
איל איליה, סמנכ"ל חטיבת הפיננסים בהכשרה
איל איליה, סמנכ"ל חטיבת הפיננסים בהכשרה
(צילום: באדיבות הכשרה חברה לביטוח בע"מ)
שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח, אומר כי "אנו נרגשים להשיק מוצר מהפכני. מדובר בהמשך ישיר לאסטרטגיה של הכשרה חברה לביטוח עבור מתן פתרונות השקעה המיועדים לכלל הציבור. בעידן הנוכחי עולם ההשקעות הולך ומשתנה, אנו רואים את התנודתיות הגדולה של שוק ההון לצד האינפלציה שהולכת ועולה, ובדיוק לשם כך יצרנו את הפתרון של BEST PREMIUM. מדובר בהמשך ישיר של מוצרי BEST INVEST, שהם מוצרי הדגל של הכשרה חברה לביטוח ומהווים פתרונות השקעה אטרקטיביים לקהל המשקיעים הישראלי."
*אין במוצר זה הבטחת תשואה