לא בכל השקה של מוצר טכנולוגי אפשר להגיד שמדובר ב'דור הבא' של המוצרים בתחום - מנעול ™Linus הוא אכן הדור הבא של המנעולים החכמים, אשר מתאימים לעידן הדיגיטלי והסלולרי. בנוסף לכל היתרונות של המנעולים החכמים הקיימים מבית ®Yale, אשר עשו מהפכה בהגנה על הבית, הדגם החדש מאפשר לפתוח ולנעול את הדלת כמעט מכל מקום בעולם, לדעת בכל רגע נתון מי הגיע ומי עזב, וגם מציע אפשרות לכך שהדלת תזהה אתכם כשאתם מגיעים (באמצעות הטלפון הסלולרי) ותיפתח בפניכם. העתיד כבר כאן.
5 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות Yale ישראל)

יותר ביטחון למשפחות - כך תפסיקו להחביא מפתחות בארון חשמל

הדגם המתקדם ביותר של ®Yale ממשיך להציע את היתרונות הידועים של המנעולים החכמים - בעזרת מנעול חכם מבית ®Yale, אפשר לפתוח את הדלת עם קוד או מהאפליקציה, מה שיכול לשים סוף למקרים בהם שוכחים לקחת מפתח וננעלים מחוץ לבית. עם מנעול חכם, אפשר לצאת לרוץ בלי המפתח ובלי הצורך להחביא מפתח מתחת לשטיח או בעציץ.
הילדים (והמבוגרים) כבר לא מאבדים מפתחות או משאירים צרור שלם בדלת, משום שאפשר לפתוח את הדלת באמצעים דיגיטליים. ההורים לא צריכים יותר לדאוג אם הילד חזר הביתה, משום שהם מקבלים הודעות push בכל פתיחה של הדלת דרך האפליקציה.
5 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות Yale ישראל)
בנוסף, תחושת הביטחון גוברת כאשר לא דואגים בקשר למפתחות המשוכפלים של הדייר הקודם או בנוגע למפתח שהוצפן בארון החשמל ומהווה 'פרצה קוראת לגנב'.
בעזרת האפליקציה הייעודית, ניתן לתת גישה לגורמים חיצוניים לזמן מוגבל (כמו דוגווקר, בן משפחה או שכן שבא להשקות את העציצים כשאתם בחופשה), או פשוט לפתוח מהספה בסלון כשמישהו בא לבקר.
המנעול מתאים גם לבני משפחה מבוגרים – בעת מצוקה, אפשר לפתוח לכוחות ההצלה את הדלת מרחוק, או לתת להם את הקוד (ולהחליף קוד לאחר מכן).
המנעול מתאים גם לשומרי שבת על פי בדיקת מכון 'צמת', באמצעות העברת המנעול לפתיחה מכנית בלבד. עבור מי שחושש מהפסקות חשמל שינעלו אותו בחוץ, כדאי לדעת שהמנעול החכם מבית ®Yale מופעל על ידי סוללות נטענות.
5 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות Yale ישראל)

השלב הבא של המנעולים החכמים – ™Linus הוא מהפכה של ממש

כעת משיקה ®Yale את דגם ™Linus בישראל, אחרי הצלחה רבה באירופה.
בנוסף לכל היתרונות המוכרים של המנעול החכם, הדגם החדש כולל מאפיינים חדשניים ונוחים במיוחד: המנעול המתקדם יכול לזהות שאתם מתקרבים לדלת (דרך הסמארטפון) והדלת פשוט נפתחת לפניכם באופן אוטומטי. בנוסף, הדלת כוללת את טכנולוגיית DoorSense החדשנית - מנגנון נעילה אוטומטי לאבטחה מקסימלית של הבית. ניתן לפתוח את הדלת גם בהנחיה קולית, מבלי להוציא את הטלפון מהכיס.
5 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות Yale ישראל)
בנוסף, אפשר לפתוח ולנעול את הדלת כמעט מכל מקום בעולם, דרך הממשק הידידותי באפליקציה הייעודית של ®Yale – Yale Home. אפשר לדעת בכל רגע נתון מי הגיע הביתה, מי עזב, ובאיזו שעה. המנעול מתממשק עם הטכנולוגיות המובילות בעולם הבתים החכמים- גוגל, אלקסה אפל ועוד, וניתן גם להגדיר התראות מותאמות אישית דרך האפליקציה Yale Home.

בטוח שזה בטוח - ®Yale ממשיכה מסורת רבת שנים ומבטיחה הגנה על הבית בראש שקט

®Yale, ענקית אמצעי הביטחון העולמית, מגנה על בתים מסביב לעולם כבר יותר מ-180 שנה. גם ™Linus, הדגם המתקדם ביותר של החברה, מעניק הגנה משודרגת על הבית עם צילינדר 800 ™MTL מבית מולטילוק®, הדור הבא של מערכות נעילה.
בנוסף, ®Yale מציעה שירותי איכותי, מהימן ומסור למיליוני לקוחותיה מסביב לעולם.
5 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות Yale ישראל)
רוצים לשדרג את איכות החיים, להפסיק לאבד מפתחות ולתת לדלת להיפתח בפניכם? לפרטים על דגם ™Linus, המהפכה החדשה של המנעולים החכמים>>