בעיצומם של הימים שטופי השמש אליהם נכנסנו, בואכה הקיץ הישראלי הלוהט, משיקה תמי4, חברת ברי המים המובילה בישראל, את סדרת ברי המים החדשים והמתקדמים שלה - tami4edge. נתחיל בגודל המשודרג - ברי המים, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי, קטנים ב-20% כך שהם תופסים פחות מקום על השיש ומוסיפים עיצוב חדשני למטבח. לא רק קטנים יותר, ברי המים החדשים הפכו לחכמים יותר, וניתנים לשליטה מרחוק באמצעות אפליקציה ידידותית וממשק חכם, המאפשרים לכם ליהנות מחוויית שתיית מים חדשנית.
מומחי תמי4 הקשיבו במהלך השנים האחרונות לצרכים שעלו מהלקוחות עצמם, והטמיעו אותם בתכנון ברי המים החדשים. מה למשל?
הגדרת משקאות אישיים – כמו בכל דבר בחיים, גם באופן שתיית המים יש לכולנו העדפות אישיות, כך שתוכלו להחליט אם תרצו שהמים יהיו קרים ממש, או פושרים; אם אתם רוצים למלא בקבוק שתייה בלחיצת כפתור לפני שאתם יוצאים מהבית, למלא סיר לבישול או כוס קטנה לקפה שחור – הכול תוכלו להגדיר בקלות.
הקטנת גודל בר המים – הגודל מהווה את אחד הגורמים החשובים ביותר ללקוחות ועל כן החברה הקטינה כאמור את ברי המים החדשים ב-20% ביחס לסדרות הקודמות, כך שהם תופסים פחות מקום במטבח ומשתלבים היטב במאפייני העיצוב של המטבחים החדשים.
מעקב שתייה – מעוניינים לעקוב אחר כמות המים אותה אתם והילדים שותים מדי יום? רוצים להפוך את שתיית המים לפעילות בריאה וכיפית עם הילדים? בברי המים החדשים של תמי4 הותקנה פונקציה המאפשרת לעקוב אחר כמות המים האישית אותה צורך כל אחד מבני הבית, תוך הצבת יעדי שתייה שיהפכו את שתיית המים לכיף של ממש.
הרתחה מכל מקום – תארו לכם שאתם יושבים על הספה אחרי יום עבודה מתיש והדבר היחיד שבא לכם עכשיו הוא להתפנק עם כוס קפה מפנקת. אבל בינינו למי יש כוח לקום עכשיו ולהרתיח את המים ואז לחכות, ושוב לקום מהספה, בשביל להכין את המשקה האהוב. עם ברי המים מסדרת tami4edge כל זה נחסך מכם שכן באמצעות האפליקציה ניתן להרתיח את המים, מרחוק. הכי פשוט, הכי מפנק.
התאמה נוחה למילוי סירים – ברי המים החדשים לא רק קטנים יותר ותופסים פחות מקום במטבח, אלא הם גם עוצבו בצורה מיוחדת המותאמת לצרכים היומיומיים כמו בישול ומילוי מים ישירות לסיר או לקנקן. המבנה העיצובי המיוחד של ברי המים החדשים "מחבק" את הסיר או את הקנקן ומאפשר מזיגה נוחה ישירות לכל כלי, דבר המאפשר ליהנות ממים איכותיים וטעימים גם בבישול.
התראות להחלפת נורת ה-UV ומטהר המים ™maze – כדי להבטיח לכם מים איכותיים וטעימים בכל רגע, גם עם ברי המים מסדרת tami4edge תוכלו ליהנות מטכנולוגיית טיהור המים המתקדמת בעולם, ולקבל עדכונים לגבי מצב מטהר המים maze ונורת ה-UV שלכם ומתי הגיע הזמן להחליפם.
הרתחה חכמה - לבר המים tami4edge+ מנגנון "הרתחה חכמה" אשר לומד את הרגלי הרתחת המים שלכם, כך שהבר ירתיח את המים בזמן המועדף עליכם ומים רותחים ימתינו לכם זמינים בדיוק בשעות שאתם רגילים ואוהבים.

tami4edge ו-+tami4edge

סדרת tami4edge כוללת שני ברי מים: tami4edge ו- +tami4edge. לשניהם כל היתרונות שכבר תוארו, אך כאן מסתיים הדמיון ומתחילים היתרונות של דגם הפרימיום מבין השניים +tami4edge.
בבר זה תוכלו למצוא מעבר למנגנון ההרתחה החכמה גם תאורת לילה שנדלקת אוטומטית כשמתקרבים לבר המים, ולחצן מזיגה ייעודי לילדים, מה שמסייע לילדים להיות עצמאיים יותר ולמזוג לעצמם מים.
סדרת ברי המים +tami4edge מוצעת בצבעי אדום, שחור, לבן, וגוון אבן, ודגם ה- tami4edge מגיע במנעד צבעים של שמנת, אדום, שחור ולבן.

מתכוננים לקיץ הישראלי עם סדרת ברי המים tami4edge

אם גם אתם נוטים לשכוח לשתות מספיק מים בימי הקיץ הלוהטים, ואם גם אתם דואגים לכך שילדיכם ישתו מספיק מים במהלך העונה החמה, הרי שברי המים tami4edge הקטנים, החכמים והמעוצבים מיועדים בדיוק עבורכם, ויבטיחו שכל המשפחה תשתה יותר מים.
רוצים להיות הראשונים להתקדם לברי המים tami4edge? היכנסו לכאן!