על רקע הלחימה כללית רפואה משלימה התגייסה למאמץ הלאומי ומעניקה מתחילת הלחימה לחיילים, למילואימניקים, למפונים ולצוותים רפואיים בבתי חולים טיפולי רפואה משלימה לסיוע בהתמודדות עם הלחץ, החרדה והכאבים.
התקופה הנוכחית מציבה את עם ישראל כולו בפני התמודדות לא פשוטה בהיבטים רבים. עבור מי שפונה מביתו, עבור החיילים והמילואימניקים שלנו, וכמובן גם עבור הצוותים הרפואיים.
על מנת לתת מענה לתופעות של מתח, לחץ וחרדה וכדי לסייע ולו במעט, כללית רפואה משלימה מעניקה טיפולים ללא עלות למגוון אוכלוסיות.
3 צפייה בגלריה
כללית רפואה משלימה
כללית רפואה משלימה
כללית רפואה משלימה
(צילום: שירלי יוסף)
בשבועות האחרונים, אחרי שהחיילים והמילואימניקים מהדרום ומהצפון קיבלו הזדמנות לצאת להתרעננות, המטפלים של כללית רפואה משלימה הגיעו לשטחי ההתרעננות בכל שטחי הארץ והעניקו להם טיפולים כגון טווינא, רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי רפואי, פלדנקרייז ועוד, אשר מאפשרים מענה רחב לסוגים שונים של מצבים כמו מצבי לחץ, חרדה וכאב. "זו זכות גדולה להצליח להעניק לחיילים הלוחמים רגע של מנוחה ואגירת כוחות להמשך" העידו המטפלים בשטח.
בנוסף לכך, כללית רפואה משלימה הציעה טיפולים ללא עלות לתושבי העוטף והצפון שפונו למלונות ברחבי הארץ. הם הגיעו לאילת, טבריה, נתניה, תל אביב ועוד.
3 צפייה בגלריה
כללית רפואה משלימה
כללית רפואה משלימה
כללית רפואה משלימה
(צילום: שירלי יוסף)
זאת ועוד על רקע העומס בבתי החולים ברחבי הארץ, גם הצוותים הרפואיים של בתי החולים סורוקה ובלינסון קיבלו טיפולי רפואה משלימה על ידי המטפלים, וזאת כדי לתת להם הפוגה וכוחות בכדי להמשיך במלאכתם החשובה.
ההתרגשות של המטפלים, התגובות החמות של המטופלים וגם מפגש מרגש אחד בין אם לבנה החייל
התגובות של החיילים, הצוותים הרפואיים והמפונים, שדיווחו על שיפור והקלה בסימפטומים, מרגשות ומעידות יותר מהכל על ההצלחה של היוזמה. המטפלים בעצמם התרגשו מאוד לקחת חלק במהלך ואמרו שהם מרגישים חלק משמעותי מהמאמץ הלאומי ובסיוע לחוסנה של החברה האזרחית כולה.
3 צפייה בגלריה
כללית רפואה משלימה
כללית רפואה משלימה
כללית רפואה משלימה
(צילום: שירלי יוסף)
באחד משטחי הכינוס נרשם רגע מרגש במיוחד בו אחת מהמטפלות של כללית רפואה משלימה הצליחה להיפגש עם בנה שאותו לא ראתה מתחילת הלחימה והמפגש בניהם לא הותיר עין יבשה הודות ליוזמה.
גורם משלים ומחזק לרפואה המערבית - כללית רפואה משלימה מציעה יותר מ-20 סוגי טיפולים
הרפואה המשלימה תופסת מקום משמעותי יותר ויותר בהתמודדות שלנו עם תופעות ובעיות רפואיות בעשרות השנים האחרונות. כיום, רפואה משלימה היא חלק בלתי נפרד מעולם הרפואה ומוצעת על ידי גורמי רפואה רבים כחלק ולצד הרפואה המערבית וביחד הם יוצרים רפואה אינטגרטיבית שלמה בתהליכי טיפול של מצבים שונים.
פורסם לראשונה: 15:27, 31.12.23