מאז ומתמיד, איקאה היתה פורצת דרך בכל הנוגע לשילוב בין עיצוב נקי ומודרני לבין פתרונות יעילים לניצול מקסימלי של החלל הביתי. כעת איקאה משלבת במוצריה גם חדשנות טכנולוגית, ומשיקה את קולקציית SYMFONISK, הכוללת רמקול-מדף מעוצב ופונקציונלי, עם איכות סאונד משובחת.
הרמקול החדש, אליו יצטרפו בעתיד מוצרים נוספים מעולם הסאונד, עוצב ופותח כחלק משיתוף פעולה עולמי עם מומחית הסאונד האמריקאית SONOS. חובבי סאונד מכל העולם ציפו בכיליון עיניים למוצרים שינבעו משיתוף הפעולה המסקרן, ו-SYMFONISK WiFi הוא ללא ספק סנונית ראשונה ומבטיחה לקראת העתיד.

בדיוק כמו הריהוט והתמונה על הקיר - הסאונד משפיע על האווירה בבית

המעצבים של איקאה מחפשים כבר עשרות שנים אחרי רעיונות לשיפור חיי היום-יום שלנו בבית. כעת החברה משלבת טכנולוגיית סאונד מתקדמת בריהוט שלה, כדי לשפר את האווירה בבית בדרך נוספת.
החיים טובים יותר כשאנחנו מקשיבים למוזיקה שאנחנו אוהבים. לא משנה אם מדובר בעבודה, ניקיון או צחצוח שיניים – אם תוסיפו לכך את השיר המועדף עליכם, הכל ירגיש הרבה יותר טוב.
מתוך הבנה של ההשפעה הגדולה של סאונד על האווירה בבית, בחדר העבודה או במשרד, איקאה יצאה למסע מתוך שאיפה ליצור סאונד איכותי ונגיש לכולם.

איקאה ו-SONOS - שיתוף פעולה מתוך חזון משותף

איקאה ידועה בעיצוב של רהיטים ומוצרים לבית, אך היא חדשה בעולם הסאונד. כדי להבטיח שלקוחותיה יקבלו מוצר איכותי מבלי להתפשר על עיצוב, חברה איקאה לענקית הסאונד SONOS לשיתוף פעולה ייחודי, המשלב את המומחיות של איקאה במוצרים פונקציונליים, לבין איכות השמע והחדשנות של SONOS בעולם הסאונד. החיבור הייחודי ביניהם הוביל לפיתוח מוצרים אליהם כל אחת בנפרד לא היתה מצליחה להגיע.
SONOS היא אחת מהחלוצות העולמיות בפיתוח רמקולים אלחוטיים, ובעזרת יותר מ-500 פטנטים הרשומים על שמה, היא מוכרת רמקולים ביתיים, רמקולים ניידים וסאונד ברים ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם.
שיתוף הפעולה בין החברות נובע מתוך חזון, ערכים וידע משותף, מתוך הכרה בחשיבות הגדולה וההשפעה החיובית של סאונד מעולה על החיים שלנו בבית או במשרד.

המדף עם איכות הסאונד הטובה בעולם

האם אפשר ליצור סאונד איכותי ובמקביל לחסוך במקום בבית? התשובה המהדהדת של איקאה ו-SONOS היא חיובית, ללא שום ספק.
ההוכחה היא רמקול SYMFONISK WiFi, רמקול לא שגרתי המשמש גם בתור מדף ספרים. העיצוב הנקי ויעיל של איקאה מאפשר לכם לשלב אותו בין הספרים על המדף, או להפוך אותו למדף צף בעצמו, לצד המיטה בחדר השינה, בסלון או על המסילות במטבח.
הרמקול החדש מתחבר באופן מושלם לכל מוצרי SONOS האחרים, ונשלט על ידי אפליקציית SONOS הנוחה והידידותית למשתמש.
בנוסף, הרמקול תומך בשירותי המוזיקה הפופולאריים ותואם Airplay 2, כך שניתן להזרים אליו סאונד ישירות ממכשירים מבית Apple.
בחיבור בין מספר רמקולים ליצירת סאונד באיכות סטריאו או מערכת מולטי-רום, כל רמקול נשלט באופן אינדיבידואלי, כך שאפשר להשמיע בכל חדר סאונד אחר, או להשמיע בכל בית את אותה מוזיקה.

סאונד מצוין במחיר נגיש

רמקול ה-SYMFONISK WiFi מגיע בצבעים שחור ולבן ובמחיר נגיש במיוחד - 495 ₪, עבור רמקול עם איכות סאונד משובחת ועיצוב פונקציונלי כמיטב המסורת של איקאה.