שוק רכבי היוקרה בישראל נהנה מצמיחה בשנים האחרונות - הישראלים מבינים שכדאי להשקיע ברכב איכותי ומפנק שישרת אותם שנים קדימה, ופונים אל מותגי היוקרה במספרים הולכים וגוברים. אחד מהמותגים שמובילים את הגדילה בקטגוריה הוא קאדילק, יצרנית הרכב האמריקאית ומותג היוקרה הצומח ביותר בישראל ב-2021, בעקבות עלייה של 30% במכירות.
קאדילק, החוגגת 120 שנים מאז הקמתה, הפכה במשך השנים לאחד ממותגי הרכב האיקוניים והחדשניים ביותר בשוק. בכל שלב בהיסטוריה שלה, קאדילק היתה תמיד בקדמת הטכנולוגיה - רק לאחרונה השיק המותג את דגם ה-Blackwing החדש מסדרת המרוצים V, הכולל מנוע עוצמתי המייצר 668 כוחות סוס, מה שהופך אותו למכונית הקאדילק החזקה ביותר אי פעם. התאוצה של 'הכנף השחורה' עומדת על 3.4 שניות ל-96 קמ"ש והמהירות המרבית אינה מוגדרת באופן רשמי, מלבד הצהרה על "מעל 320 קמ"ש".

הטכנולוגיה, סטנדרט הבטיחות והאבזור, העיצוב המרשים והעוצמה מתחת למכסה המנוע - הפכו את קאדילק למותג לוהט גם בקרב משפחות עם דגם ה-XT6, רכב היוקרה 7-מקומות הנמכר בישראל בשנה החולפת. מבחינת מבנה ופונקציונלית, ה-6XT מזכיר את דגם האסקלייד האיקוני של קאדילק - כך שמי שהאסקלייד גדולה מידי עבורם, צפוי ליהנות מה-6XT שיש בה את כל מה שרכב יוקרה גדולה יכול להציע - בממדים שמתאימים לצרכים שלהם.

מה תוכלו למצוא בדגם שהופך אותו לכה פופולארי?

רכב 5 מקומות מרווח, עם בונוס מדהים בדמות תוספת נוחה של 2 מושבים
ה-XT6 מציע שילוב של רכב 5 מקומות מרווח, עם אפשרות נוחה לתוספת מיידית של שני מושבים.
עבור משפחה המשתמשת ב-5 מושבים ביום-יום, ה-XT6 מציע מושב אחורי מרווח במיוחד, לצד תא מטען עצום בנפח 1,220 ליטרים, המתאים לחופשיות משפחתיות והעברת חפצים גדולים.
הבונוס המדהים של הדגם הוא מעבר בלחיצת כפתור לתצורה של 7 מקומות. יוצאים לנסיעה עם נוסעים נוספים? המשפחה התרחבה? המושבים הנוספים של ה-XT6 נפתחים ומתקפלים בצורה חשמלית ומספקים מרחב ישיבה מרווח, שיכול לאכלס ילדים גדולים וגם מבוגרים בגודל ממוצע.
המרחב המותאם ל-5 מושבים והתוספת הנוחה של 2 מושבים במידת הצורך, הופכים את ה-XT6 לאחד הפתרונות האטרקטיביים ביותר עבור מי שחשוב לו נוחות לכל בני המשפחה – בשוק היוקרה.
רכב יוקרתי ומרווח עם אבזור גבוה כסטנדרט
דגם ה-XT6 של קאדילק הוא חלק מסדרת דגמי ה-SUV של המותג, המציג שפה ייחודית וקו עיצובי זהה בכל הדגמים. נורות הלד הקדמיות והאחוריות נותנות לדגם חתימה ייחודית ומתקדמת על הכביש (וגם בחנייה).
האבזור העשיר בגרסת הסטנדרט הוא חריג גם בשוק היוקרה, עם מערכות בטיחות כגון מצלמת מראה HD המבוססת על פטנט ייחודי, בטיחות אקטיבית (בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, זיהוי כלי רכב בשטח מת), בקרת שיוט אדפטיבית, רטט במושבים כהתראה, מצלמת 360 עם אפשרות לחנייה אוטומטית, ביטול רעשים אקטיבי לנסיעה שקטה, ביטול צילינדרים לחיסכון בדלק, אופציית Teen Drive והתראה על שכיחת ילדים ברכב. לאחרונה זכה הדגם בפרס ה- Top Safety+ של ארגון הבטיחות האמריקאי הנחשב IIHS.
עוצמה מתחת למכסה המנוע, נוחות ללא פשרות
כל גרסות הדגם כוללות 4X4 בגרסת הבסיס, מנוע עוצמתי, חזק וחלק בתצורת 3.6V ו-310 כ"ס בכל לחיצה על דוושת הגז. תיבת ההילוכים, אשר כוללת 9 הילוכים, מאופיינת ביחסי העברה ארוכים, כך שגם במהירויות גבוהות, המנוע פועם בסל"ד יחסית נמוך ומאפשר חוויית נסיעה נוחה לכל הנוסעים. התאוצה מביאה את הרכב ל-100 קמ"ש תוך 6.8 שניות - נתון מכובד מאוד לרכב בסדר גודל שכזה.
בנוסף לבטיחות ולעוצמה, ה-XT6 מציע נוחות ללא פשרות: חיבור מהיר של המכשיר נייד וזמני תגובה מהירים, מערכת מולטימדיה מהמתקדמות בשוק עם מסך מגע, כפתורי שליטה פיזיים ו-14 רמקולים מבית Bose, פתיחת תא מטען עם הרגל, התנעה מרחוק והתאמת הרכב מהשלט (כיסאות, מראות, הגה, תחנות רדיו, מיזוג).
עבור מי שמחפש רכב מתאים למשפחה, מרווח ויוקרתי, עם נראות בולטת מבחוץ ונסיעה בטוחה ומפנקת מבפנים, טכנולוגיות עכשוויות ויכולת דינאמית - קאדילק XT6 היא הבחירה הנכונה.