יוקר המחיה בישראל הולך וגואה ונדמה שכל יום מביא איתו בשורה חדשה: החל מהעלייה הבלתי פוסקת במחירי הדיור וכלה בעליית מחירי הדלק, החשמל, המים, המזון, ומה לא. כיצד ניתן לצלוח את התקופה הלא פשוטה הזו בשלום, בתקווה שהעתיד הלא רחוק יביא איתו לשינויים שיקלו על הכיס שלנו? הנה לכם מספר טיפים ממומחי קבוצת ישראכרט, חברת כרטיסי האשראי המובילה בישראל:
הגדירו תקציב ועקבו אחר ההוצאות שלכם - הגדרת תקציב משפחתי או זוגי ומעקב אחר ההוצאות הם הדרך הטובה והיעילה ביותר לא להגיע לחריגות בחשבון. כל שעליכם לעשות הוא להכין טבלת הוצאות מסודרת על פיה תדעו מהם גבולות התקציב המשפחתי שלכם . המספר שתקבלו הוא למעשה ההוצאה החודשית הקבועה שלכם במהלך השנה הקרובה, ועליה להיות נמוכה מההכנסה החודשית שלכם – כדי שתוכלו לעמוד בהוצאות בלתי צפויות או לחסוך את ההפרש וליצור מאזן חיובי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
לא חוסכים, משקיעים – במשך שנים התרגלו רבים מאיתנו להניח את הכסף הפנוי בתוכנית חיסכון בנקאית שלא הניבה כמעט אחוזי ריבית וכך הכסף נשאר בצד ללא שום עשיית רווח. על מנת כן ליהנות מרווחים על הכסף הזה ניתן להשקיע אותו במסלולי השקעות סולידיים, שמתאפיינים בסיכון נמוך ומאפשרים לכם להשקיע סכומים קבועים או חד פעמיים. בטווח הארוך, הסכומים האלה שהשקעתם ייצרו לכם תשואה – ללא כל פעולה נוספת מצידכם.
לא קונים בלי להשוות מחירים – זה אולי נשמע די בנאלי אבל אנשים רבים נוטים להסתמך על הרגלים ישנים או על נוחות ולא מבצעים השוואת מחירים על המוצרים והשירותים אותם הם צורכים. התנהגות זו עלולה להתבטא בבזבוז מיותר של מאות ועד אלפי שקלים בחודש, והחדשות הטובות הן שכיום ניתן לבצע השוואת מחירים מבלי לצאת מהבית ולכתת רגליים – הכל נמצא באינטרנט.
היעזרו בכרטיס אשראי חוץ בנקאי – קיימת תפיסה מוטעית לפיה כרטיס אשראי חוץ בנקאי משמעותו כלי נוסף לבזבוז כספים אך למעשה שימוש נכון בכרטיס יכול לחסוך לא מעט כסף – הוא מאפשר לנו לבצע מעקב שוטף אחר ההוצאות בכל וכמו כן כרטיסים רבים מעניקים לצרכנים הטבות בעלות ערך כספי גבוה, כמו למשל הנחות ברשתות המזון, הנחות בתחנות דלק, הטבות מתחום הפנאי ועוד. מומלץ לבחור בכרטיס אשראי אשר יספק את אופי הצריכה האישי שלכם – ישנם למשל כרטיסים המתאימים במיוחד לנהגים שצורכים דלק רב, כרטיסים שמתאימים לאלו שטסים לא מעט לחו"ל או לכאלו שאוהבים לצאת לסרטים ולהופעות.

הצרכנים בישראל העניקו את פרס ההצטיינות בשירות וחוויית לקוח של BRAVO לקבוצת ישראכרט

BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. פרס ההצטיינות בשירות הוענק לחברת ישראכרט לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב צרכניות וצרכנים ישראלים, שדיווחו כי קיבלו שירות בשנה האחרונה מאחת מחברות כרטיסי האשראי. הלקוחות נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השירות שעברו: האם הייתם שבעי רצון ממנו והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. פרס ההצטיינות בשירות וחוויית לקוח של BRAVO הוענק לישראכרט משום שיותר מ-75% מלקוחותיה היו שבעי רצון, והציון הממוצע (שביעות רצון + המלצה) שלה היה גבוה יותר משל החברות המתחרות בקטגוריה.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)

שירותים מגוונים ל-3.4 מיליון לקוחות פרטיים ולמעלה מ100- אלף לקוחות עסקיים

קבוצת ישראכרט מספקת בערוצים שונים שירותים ל-3.4 מיליון לקוחות פרטיים ולמעלה מ100- אלף לקוחות עסקיים והיא בוחנת את חוויית הלקוח בפרמטרים רבים. הקבוצה מובילה מזה מספר שנים בפרמטר שביעות רצון הכללית עם הציון הגבוה ביותר מבין חברות האשראי וכן נמצאת החברה במקום הראשון מבין חברות האשראי.
"אנו מאמינים שכשלקוח צריך אותנו, חשוב שהוא יוכל לפגוש אותנו בכל ערוץ ולקבל מענה מיידי", מציינת הגר בן עזרא, סמנכ"לית בכירה חטיבת לקוחות פרטיים קבוצת ישראכרט. לדבריה, " אנחנו עושים זאת באמצעות יישום של כלים, שירותים וטכנולוגיות שעונים על צרכי הלקוחות והשותפים שלנו, ומספקים אמצעי תשלום דיגיטליים וחבילת שירותים רב ערוצית, המעניקה להם מענה ממוקד ויעיל.
"כחברה עם מיליוני אינטראקציות בחודש, שרובן המכריע בערוצים הדיגיטליים, האחריות שלנו היא לספק שירות מתקדם, איכותי, דיגיטלי ומבוסס דאטה בכל סוגי הערוצים והפלטפורמות - מענה קולי, צ'אט, רשתות חברתיות, אפליקציה, אתר אינטרנט, דואר אלקטרוני, קבלת קהל וכמובן מענה אנושי על ידי נציג. אנחנו מקבלים תגובות מצוינות מהלקוחות מהשירות שהם מקבלים מאיתנו ואנחנו שמחים לראות שרובם עושה בהם שימוש כדי לקבל מענה לצרכיהם".
הקורונה היוותה ללא ספק קו פרשת מים עבור חברות רבות שנאלצו לאמץ שימוש בערוצים דיגיטאליים בתקופת הסתגלות מאוד קצרה. איך הדבר השפיע על חוויית השירות בישראכרט?
"חוויית הלקוח השתנתה מקצה לקצה בפרק זמן של שנתיים. היום הכול פשוט ו'און לייני', כשהלקוח צריך אותנו הוא יכול לפגוש אותנו בכל ערוץ ולקבל מענה מיידי - בפניית שירות, בביצוע פעולה, בבירור על חיוב, בשינוי פרטים ועוד. הכול יכול להתבצע 24/7 בכל ערוץ דיגיטלי בפשטות ואון ליין".

מה ההבדל בין הנפקת כרטיס אז לעומת היום?

"לקוח שרצה להנפיק כרטיס אשראי טרום הקורונה, היה עליו לגשת לסניף בנק, או למלא שאלון מול נציג בנקודת מכירה פרונטלית או באמצעות מוקד טלפוני ולהמתין כשבועיים-שלושה עד הגעת הכרטיס. היום לעומת זאת, על מנת להנפיק כרטיס נכנסים לאתר או לאפליקציה של ישראכרט, ממלאים פרטים בתהליך קצר שאורך כ-3 דקות, בסיומו מקבלים מיידית בערוץ מאובטח פרטים מלאים של כרטיס האשראי לצורך ביצוע רכישות אינטרנטיות וטלפוניות, יחד עם לינק לצירוף הכרטיס לארנק דיגיטלי, המאפשר ביצוע רכישות מיידית" וזו רק דוגמא אחת מיני רבות."

תוצאות גבוהות במיוחד בסקרי שביעות רצון של הלקוחות

עם מיליוני אינטראקציות בחודש, שרובן המכריע בערוצים הדיגיטליים, מספקת ישראכרט שירות בפלטפורמות רב ערוציות - מענה קולי, צ'אט, רשתות חברתיות, אפליקציה, אתר אינטרנט, דואר אלקטרוני, קבלת קהל וכמובן מענה אנושי ע"י נציג. ""חוויית הלקוח מהשירות טובה מאוד ובאה לידי ביטוי בתוצאות סקרי שביעות הרצון שאנו עורכים בקרב לקוחותינו" מספרת בן עזרא. "שביעות רצון מענה אנושי – 91, שביעות רצון בערוצים הדיגיטאליים - 93. הממשק ידידותי, נוח ופשוט לשימוש, מלווה בהסברים וסיוע, והלקוחות נכנסים לערוצים הדיגיטאליים ומסיימים בהצלחה. זה בהחלט מעודד ומחזק את הרצון שלנו להמשיך ולפתח ערוצים אלה, ולפעול לשיפור החוויה באופן מתמיד".
לזוכים נוספים של "BRAVO - המלצת הצרכנים" 2022 לחצו כאן