לעולם אני לא אשכח את הפעם הראשונה שוויתרתי על חווית הנהיגה ובחרתי לנסוע לחתונה בהסעה. גם לא אשכח את שם החברה "טראפיק הסעות".
אני לא אשכח את אותה פעם, בעיקר כי הגעתי להסעה עם ציפייה לגרוע מכל ועל אף זאת, כל כך הופתעתי לטובה, שמאז, כל אירוע שהוזמנתי אליו והוצע לי הסעות לחתונה, לא חשבתי פעמיים ומיד נרשמתי אליה עם תקווה ששוב יהיו אלו טראפיק הסעות.
אבל אותה פעם ראשונה... היא ממש לא הייתה בתכנון. החתונה התקיימה באיזה יישוב עם שם מפוקפק בדרום הארץ, בימים בהם בשביל להגיע ממקום למקום היינו צריכים לפתוח גוגל מפס ולרשום על דף הסבר מפורט איך להגיע, היכן לפנות ולמה לשים לב בדרך.
לחתונה הוזמנתי על ידי חברה מהעבודה שהחליטה לעשות מחווה למשפחה של בעלה לעתיד ולזרום עם אווירה מדברית. אותה חברה ציינה בפני מספר פעמים "יש הסעות לחתונה" "יש הסעות לחתונה" אבל התעלמתי באלגנטיות מהמידע שהיה לא רלוונטי עבורי - אני? בהסעה? עם עוד בני אדם? אין סיכוי. אך כאמור, בסופו של דבר נכנעתי למכבש לחצים שהופעל עלי על ידי חברה משותפת והצטרפתי כאחד העם אל ההסעה העושה דרכה אל האירוע. ומאז ועד היום אין אירוע בו מציעים לי הסעות לחתונה ואני לא לוקחת את ההצעה בשתי ידי בלי להסס אפילו לרגע. ובכדי לא להישאר עם כל הטוב הזה לבד, הנה לכם כל הסיבות למה כדאי לכם לעלות על ההסעה לחתונה הבאה אליה אתם מוזמנים.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: טראפיק – חברת הסעות)

5 סיבות ממש טובות לנסוע בהסעות לחתונה

1. חסכו זמן – הרבה זמן! - ללא כל צל של ספק, זמן הוא המשאב היקר ביותר בחיינו. כל כך הרבה זמן חסר לנו בחיים, עוד לפני שמתחיל היום והרבה לפני שאנחנו מספיקים לסמן וי על משהו מרשימת המטלות האינסופית, השמש כבר שוקעת ואנו דוחים עוד דבר למחר, אז כשמישהו נותן לכם זמן במתנה – קחו אותו! התארגנות לאירוע היא תמיד אירוע בפני עצמו – המון לחץ, המון תכנונים – מתי לצאת? מתי להדליק את הדוד? מה ללבוש? אילו נעליים כדאי לנעול? איפור, תסרוקת ואם גם יש ילדים שצריך לארגן ברקע של כל אלו – זכיתם. ועכשיו מי בכלל זוכר לכתוב ברכה, לחפש מעטפה ולכתוב צ'ק ... נו כולנו מכירים את הלחץ הזה שיש לפני יציאה לאירוע. הסעות לחתונה זו בהחלט דרך להימנע מחלק גדול מהלחץ – נתחיל מכך שאתם לא תצטרכו לחשוב מתי לצאת, פשוט יגידו לכם מתי להיות מוכנים – זה תמיד עובד יותר טוב. וכל שעליכם לעשות הוא להתקלח ולהתלבש – את המעטפה עם הברכה והצ'ק תוכלו לתקתק כבר בזמן הנסיעה ומטיבי הלכת גם יוכלו תוך כדי הנסיעה להתאפר, לעבור על מיילים ולסגור איזו עסקה טלפונית.
2. חיסכון בדלק – בדיוק עכשיו כשמחירי הדלק הגיעו לשיא חדש, זה זמן טוב להבין שאם יש לכם אפשרות לחסוך בדלק אז כדאי לעשות זאת. נסיעה בתחבורה ציבורית בהחלט עלולה להיות מאתגרת ורוב הזמן אנחנו בוחרים לוותר על העונג הכרוך בחיסכון בדלק, רק בכדי לא לסבול את הנסיעה הקשה בתחבורה ציבורית, אבל כאשר מדובר בהסעות לחתונה– זה סיפור אחר לחלוטין! הסעה לחתונה ברוב המקרים תהיה לגמרי ברמה של מחלקה ראשונה של התחבורה הציבורית – בניגוד לתחבורה הציבורית הרגילה והקשה שבה פעמים רבות אנשים לא מוצאים אפילו פינה להניח בה את ישבנם, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם תשבו ולא רק שתשבו אתם תשבו על כיסא נוח במיוחד ותיהנו מנסיעה שקטה ונעימה ברכב חדש ושמור.
3. חניה - כמה מתסכל זה להגיע לאירוע יפים מצוחצחים, מדיפים ניחוחות של בושם יוקרתי, מגוהצים וממגנטים ולצעוד קילומטר ברגל עם נעלי העקב על מדרכה קשיחה או גרוע מכך על שבילי עפר עד הכניסה לאולם. אחד היתרונות הבולטים בהסעות לחתונה הוא שההסעה תוריד אתכם בפתח של אולם האירועים וגם כשתחזרו היא תחכה לכם ממש בכניסה. אין צורך לדאוג למצב בו לא תהיה חנייה או שתהיה חניה אבל מאוד רחוקה, למעשה אם אתם בוחרים בשירותי הסעה אתם לא תצטרכו לצעוד אפילו צעד אחד מיותר – לא לפני החתונה ולא אחרי שפיזזתם 5 שעות ברחבת הריקודים לצלילי עדן בן זקן, ולא פחות טוב מכך כשתשובו הביתה לא תצטרכו לגשש באופל אחרי חניה ברחוב נטול החניה שלכם בשעות הקטנות של הלילה.
4. שתו עדלאידע – בואו נזכור שהמצווה הגדולה שמוטלת עלינו כשאנחנו מגיעים לחתונה היא לשמוח ולשמח, ויין ישמח לבב אנוש, אבל לבב אנוש שיודע שהוא צריך לעלות על ההגה אחרי אירוע ולנהוג את כל הדרך החשוכה הביתה לא יוכל לשתות ובטח לא לשמוח, בשביל זה המציאו את המושג – נהג תורן. יש הסעה? מעולה – זה בסך הכל אומר שיש לכם נהג תורן ואתם חופשיים לשתות כפי יכולתכם – כמובן ה
5. זיהום אוויר - אז עד כה מנינו את כל הסיבות הכי אנוכיות - מדוע כדאי להגיע לאירוע באמצעות ההסעה שמספקים לכם החתן והכלה, אבל יש גם סיבות מחוצה לנו וזה סתם נחמד להיזכר בזה. חישבו על כך כמצווה כפולה, אתם גם הולכים לשמח חתן וכלה וגם הולכים לחסוך מכדור הארץ כמה מנות של זיהום אוויר – נכון, הורגלנו לפריבילגיה של לשבת לבד ברכב מרווח ולזהם לנו להנאתנו את האוויר, הים והיבשה, ואנו עושים זאת נהדר מידי יום כשאנו יוצאים לבלות בפקקים בדרכינו לעבודה, אבל הנה, הזדמנות! אז חסכו לעצמכם את העמידה בפקקים, וחסכו כמה ערימות של עשן וזיהום מהכדור החמוד הזה – סעו בקבוצה, סעו בהסעות לחתונה.
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: טראפיק – חברת הסעות)
טראפיק הסעות:
הסעות לנתב"ג - הסעות לאירועים - הסעות לחתונה - הסעות לחברות - הסעות מיניבוס - השכרת אוטובוס - מונית גדולה - הסעות ילדים - הסעות מאורגנות ועוד...
3 צפייה בגלריה
(קרדיט: טראפיק – חברת הסעות)
אז בפעם הבאה כשאתם מוזמנים לאירוע ויש לכם הסעה ובעיקר אם מדובר בחברת הסעות טראפיק אל תחשבו פעמיים – קפצו על ההזדמנות הזאת - להגיע לאירוע במחלקה ראשונה ולהיות לגמרי משוחררים מכל האחריות הנדרשת מכם כשאתם מגיעים עם רכב. ושיהיה המון מזל טוב.