מי מאיתנו הגברים לא אוהב את תחושת הרעננות שנלווית לעור פנים מגולח למשעי. הברק, המראה האסתטי והתחושה החלקה של העור עושים את שלהם, שלא לדבר על שביעות רצונן של בנות הזוג. אבל למעשה רוב הגברים די מזניחים את העניין ולרוב מעדיפים להתגלח 2-3 פעמים בשבוע בלבד. מדוע זה קורה? בעיקר בשל העובדה שגילוח היא פעולה לא תמיד נוחה - הסכין יכולה להיתקע בזיפים או לשרוט את העור, ולבעלי העור הרגיש שבינינו גורם גילוח לא איכותי לעקצוצים מציקים. רבים מחפשים למעשה את הסכין המושלמת, זו שתאפשר להם גילוח כמה שיותר קליל, איכותי ובעיקר קצר.

טיפים לגילוח מושלם ולתחזוק הסכין:

אם גם אתם נמנים על אלו שמנסים לדחות את מועד הגילוח כמה שיותר, הנה לכם מספר טיפים לגילוח מושלם ולאופן בו עליכם לשמור על הסכין לאורך זמן:
ניקוי הסכין – ניקוי בזמן הגילוח על ידי דפיקת הסכין על הכיור גורמת לנזק רציני לסכין ולמנגנון ידית הגילוח. בנוסף, ניקוי הסכין על ידי מגבת בסוף השימוש פוגם באיכות הסכין ומוריד את כמות הגילוחים. ההמלצה היא לשטוף את הסכין בסוף השימוש במים זורמים ולנער היטב על מנת להוריד את המים. בנוסף, בגמר השימוש יש לאחסן את הסכין בתוך מגירה או תיק כדי לשמור מפני לחות. כן אפשר ורצוי להספיג בעדינות את המים מהסכין על גבי מגבת בגמר השימוש אך בשום פנים ואופן לא לנגב/לשפשף את הסכין על גבי המגבת.
1 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
גילוח מקומות רגישים - ישנם מקומות בעייתיים בגילוח כמו השיערות מתחת לאף והפאות. הדרך הנכונה לגילוח מדויק של מקומות אלה הוא בעזרת הטרימר (להב אחורי) הנמצא בסכיני דורקו בגב הסכין. מכיוון שמדובר בסכין אחת (מאוד חדה אגב) מאוד קל להגיע לרמת דיוק מירבית.
שימוש במים חמים - את הגילוח רצוי לעשות עם מים חמים על מנת שיהיו פחות 'משיכות' בזמן הגילוח. בנוסף, עדיף לגלח את המקומות הרגישים (אזור הצוואר) בסוף, כדי לתת זמן לקצף/ג'ל להיספג ולרכך את המקום.

הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO לסכיני הגילוח DORCO לגברים ולנשים

BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק לסכיני הגילוח DORCO לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים.
המחקר נערך בקרב משתמשים בסכיני גילוח והם נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השימוש שלהם בסכין: האם הייתם שבעי רצון מהשימוש בו, והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2022" הוענק לסכיני הגילוח DORCO משום שיותר מ-75% מהישראלים שיש ברשותם את הסכין הזה היו שבעי רצון ממנו, ומבין כל הסכינים שנבדקו, ציונם הממוצע (אחוז שביעות רצון + אחוז המלצה) היה הגבוה ביותר.

דורקו פייס 6 פלוס לגבר - הראשונה בעולם עם 6 להבים עשויים מפלדת אל חלד

סכין הגילוח דורקו פייס 6 פלוס היא הראשונה בעולם עם 6 להבים עשויים מפלדת אל חלד לגילוח חלק ומושלם במעבר אחד. לסכין יש טרימר (להב אחורי) המאפשר סידור של זקן ופאות במקומות אליהם קשה להגיע. ניקוי הלהבים מאוד נוח והסכין מחזיקה לאורך זמן. החברה הדרום קוריאנית השיקה השנה ידית חדשה והיא בעלת יכולת תזוזה תלת ממדית המאפשרת ללהב לנוע לא רק למעלה ולמטה אלא גם ימינה ושמאלה, כך ניתן להתאים את הגילוח לתווי הפנים באופן מושלם. הידית מעוצבת וארגונומית מתמיד, היא מעניקה אחיזה מוצקה בעת הגילוח והיא אף בעלת מראה יוקרתי וגברי.

גילוח איכותי גם במקומות בעייתיים

הסכינים בעלי טרימר (להב אחורי) שהוא מאוד נוח ומאפשר גילוח מדויק במקומות בעייתיים. הטרימר מאפשר גם ללקוחות שמגדלים זקן את האפשרות לעצב אותו וכך למעשה הלקוחות שלנו הם גם כאלה שיש להם זקן, ולא רק מתגלחים.

הזמנות קלות באונליין ובשורה בגזרת המחיר

גם בגזרת המחיר DORCO מביאה בשורה לצרכנים ומחיריה זולים יותר ב-30% לפחות לעומת המתחרה המוביל וכל זאת מבלי לפגוע באיכות. כך לדוגמה חבילה ובה ידית + 8 סכינים תעלה 80 ₪ בלבד כולל משלוח חינם לבית. למעשה בחברה כל כך בטוחים באיכות המוצר עד שהן מעניקים החזר כספי מלא (תוך 14 יום מההזמנה) במקרה של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח.

חדש מדורקו - סכין לנשים

מוקדם יותר השנה, דורקו השיקה סכין גילוח מתקדמת המותאמת לנשים. הסכין בעלת 6 להבים, מתאימה את עצמה לקימורי הגוף ומגלחת בצורה מעולה במעבר אחד. ניקוי הסכינים נוח מאוד ומחזיק מעמד לאורך זמן והמחיר משתלם ב-30% יותר ממותגים איכותיים אחרים.
ניתן להזמין את הסכינים רק באתר האינטרנט של החברה - www.mydorco.co.il, והחבילה מגיעה בחינם לבית הלקוח.
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן