GetPackage מאפשרת להזמין שליחות מכל מקום ובכל זמן, באמצעות האתר או האפליקציה, והשירות מספק שקיפות מלאה ומעקב בזמן אמת הכולל מידע מפורט אודות המשלוח ופרטי השליח בכל אחד משלבי ההזמנה, וכל זה ב 35 שקלים למשלוח בין עירוני (בכפוף לתנאי השימוש והישובים המשתתפים).
אחרי ניסיון של מיליוני חבילות, שנשלחו ע"י למעלה מ 90,000 לקוחות רשומים, GetPackage עזרה לנו לקבץ כאן 7 דרכים בהן אתם יכולים לעשות שימוש בפלטפורמת המשלוחים (אתר או באפליקציה) מהיום-להיום של GetPackage ולחסוך לעצמכם הרבה זמן יקר, דלק, פקקים, חנייה וכאב ראש שכרוך בלהעביר משהו למישהו:
5 צפייה בגלריה
(צילום: GetPackage)
1. משלוח דחוף של מסמכים חשובים במיוחד - השירות מאפשר לכם להעביר מסמכים או מעטפות בעלות חשיבות מיוחדת כמו צ'ק, חשבוניות, שטר חוב, טופס מקור, ספר, עבודה אקדמית או כל מסמך חשוב וקריטי אחר שצריך להגיע היום.

2. החנות לא מבצעת משלוחים ומאפשרת רק איסוף עצמי – עם GetPackage חוקי המשחק השתנו. מהיום, אנחנו לא תלויים בחנויות שלא מבצעות משלוחים. בלחיצת כפתור באפליקציה ניתן לחסוך את הזמן והכסף שתשרפו על הדלק, הפקקים והחנייה שכרוכה באיסוף מהסניף. פשוט יוצרים קשר טלפוני עם החנות, משלמים מראש על המוצר ומזמינים שליח GetPackage שיאסוף את זה בשבילך.
5 צפייה בגלריה
(צילום: ליאור נורדמן)
3. המשלוח של החנות איטי מדי - ישנם מקרים בהם החנות כן מבצעת משלוחים, אבל ברגע בו אתם שמחים על מזלכם הטוב ובאים לבצע את ההזמנה אתם מגלים שהמשלוח פשוט איטי מדי, ובכלל בישראל כמו בישראל התחייבות ל-5 ימי עסקים יכולה להפוך בקלות לשבוע ואף שבועיים עד שתראו את המוצר בבית. עם GetPackage תוכלו לקבל באותו היום את המוצר ישירות הביתה או למקום העבודה.
5 צפייה בגלריה
(צילום: GetPackage)
4. המשלוח מותנה ברכישה יקרה – ישנם מקרים בהם החנות מציעה לכם משלוח דרכה וכשאתם מגיעים לבצע את ההזמנה, אתם מגלים שהמשלוח מותנה ברכישת מוצרים מהחנות במאות שקלים....לא עוד! עם GetPackage לא צריך לרכוש פריטים מיותרים במאות שקלים כדי ליהנות ממשלוח מהיום-להיום. עבור 35 שקלים בלבד שליח GetPackage יאסוף עבורכם את המוצר מהחנות ויביא אותו אליכם מהיום-להיום לאן שתבחרו.
5 צפייה בגלריה
(צילום: ליאור נורדמן)
5. מעבירים משלוח לבן משפחה מבוגר – שעון הזמן אף פעם לא עוצר וככל שאנו מתבגרים כך ההורים שלנו מזדקנים, והם וזקוקים לא אחת לסיוע מידי בקבלת מוצרים שונים. סיטואציה: האמא המבוגרת שלכם צריכה להחליף מכשיר שמיעה, אבל בדיוק כשאתם מקבלים את השיחה מהחנות הקוראת לכם לבוא לאסוף את המוצר, נכנסת לכם פגישת עבודה חשובה ואתם נאלצים בצער או לבטל את הפגישה או לעכב את הגעת המוצר החשוב להורים. אם פעם אלו היו פני הדברים, הרי שכיום בזכות השירות של GetPackage יש לכם את האפשרות הקלה להזמין שליח באמצעות GetPackage שיאסוף את המוצר בחנות ויעביר אותו היישר לאמא מהיום-להיום.
6. שליחת מתנה - חישבו על הסיטואציה הבאה: אתם עסוקים בעבודה שוטפת ופתאום מקבלים וואטסאפ מהאישה האהובה ששואלת אם לא שכחתם משהו. בעודכם מחככים את ראשכם להבין למה היא מתכוונת, אתם נזכרים פתאום שהיום הוא לא אחר מאשר יום ההולדת שלה. מה עושים? איך יוצאים מהבור? פשוט מאוד. יוצרים קשר עם חנות הפרחים או השוקולדים, רוכשים באשראי ומעלים משלוח באפליקציית GetPackage, השליח יגיע לאסוף מהם זר פרחים/מארז שוקולדים ישירות אליכם או לכלת השמחה.
7. שולחים מוצר לתיקון – הסמארטפון נסדק? המחשב שבק חיים, אבל אתם עסוקים עד מעל הראש ואין לכם זמן לנסוע ולהביא או להחזיר אותם ממעבדת התיקונים? GetPackage מאפשרת לכם לעשות את כל זה בקלות ובמהירות – כל שנותר לכם הוא לתאם עם החנות את הגעתו של שליח ולהזמין משלוח בלחיצת כפתור באפליקציה. ככה זה, לא צריך לצאת יותר מהבית.
"מסקרים שקיימנו בקרב 90,000 לקוחות רשומים שכבר שלחו באמצעותנו מיליוני חבילות, השימושים מגוונים מאוד ובכל יום אנו מגלים דרכים חדשות ויצירתיות באמצעותן הלקוח משתמש בשירות שלנו לטובתו." אומר רם שטיין, מנהל השיווק של GetPackage
5 צפייה בגלריה
(צילום: ליאור נורדמן)
רוצים גם אתם להיות יותר פרודוקטיביים בחיים שלכם?
*בכפוף לתקנון וליישובים המשתתפים

פורסם לראשונה: 12:42, 28.03.24