בשיתוף אל על
ארצות הברית הפכה קרובה מאי פעם - אחרי תהליך ארוך של מו"מ וקבלת אישורים, ישראלים יוכלו לטוס לארצות הברית ללא התור, החקירה הצולבת והתשלום הגבוה על קבלת ויזה לארצות הברית. מתי צפויה ישראל להיכנס בפועל לתכנית הפטור מוויזה? מהם היעדים החדשים של אל על ויעדי ההמשך האטרקטיביים אליהם תוכלו להגיע הודות לשיתוף הפעולה של אל על ודלתא? וכיצד צוברים נקודות מועדון גם בטיסה בחברה זרה?
עד היום, כל אזרח ישראלי ללא אזרחות זרה רלוונטית היה צריך להוציא ויזה לארה"ב בתהליך מייגע וארוך, הכולל רישום מוקדם, מילוי טפסים, ריאיון ותשלום של 160 דולר לוויזה עם תוקף של 10 שנים.
כעת, אחרי חודשים ארוכים של משא ומתן מול הממשל האמריקאי, המצב עומד להשתנות מקצה לקצה. ההודעה הרשמית של שר החוץ האמריקאי טוני בלינקן ושל השר להגנת המולדת האמריקאי אלחנדרו מיורקאס מהימים האחרונים הכריזו על הכניסה של ישראל לתכנית הפטור מוויזה.
על פי ההודעות, בשבועות הקרובים הממשל האמריקאי צפוי להטמיע את השינויים בנהלים על מנת לאפשר לישראלים (בעלי דרכון ביומטרי) למלא שאלון מקוון, לשלם אגרה סמלית של עשרות דולרים בודדים ולקבל אשרת שהייה של שלושה חודשים בארה"ב. על פי חלק מההערכות בממשל האמריקאי, השינויים בנהלים צפויים להסתיים עד ה-30 בנובמבר, והחל מאותה נקודה יוכלו הישראלים לטוס לארצות הברית ללא צורך בוויזה.
בשורה התחתונה, ישראלים רבים שלא הייתה להם סבלנות, משאבים או רצון להתחיל במסע לוויזה לארה"ב, יוכלו לטוס ביתר קלות. על פי חלק מההערכות בתחום התיירות, ביטול הצורך בוויזה יוביל לעלייה של 20%-30% בתנועת הישראלים ליעדים בארצות הברית. גם חברות התעופה נערכות לשינוי - אל על, למשל, צפויה להוסיף טיסה שבועית לניו יורק.
להגשים חלומות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, בלי כל הביורוקרטיה
בשורת הפטור מהוויזה צפויה ליצור יעדים חדשים ואטרקטיביים המתאימים לחופשות ספונטניות, כמו קפיצה קטנה לשופינג, נסיעה למשחקי NBA או הופעות, טיול בר מצווה משפחתי ועוד. מעכשיו יהיה אפשר לחגוג מסיבת רווקות בניו יורק או על החוף במיאמי, לצאת לסופ"ש רומנטי בניו יורק (+ הצגה כמובן), לצאת לטיול מחוץ לחוף או לבחור בארה"ב בתור טיול אחרי הצבא.
בנוסף, עבור ישראלים עם בני משפחה וחברים שגרים בארצות הברית, ההחלטה על ביקור הופכת לקלה הרבה יותר מבעבר.
מניו יורק ועד פורט לודרדייל
אל על, חברת התעופה הגדולה וחברת הדגל של ישראל, מציעה מגוון יעדים ויעדי המשך בארצות הברית. בחירה באל על מאפשרת ליהנות מטיסות לילה ושעות טיסה נוחות המותאמות לקהל הישראלי, מטוסי דרימליינר מתקדמים וגם את שירות Protect המאפשר לבטל את כרטיס הטיסה ולקבל שובר זיכוי לרכישה עתידית ללא דמי ביטול. בטיסות עצמן אפשר למצוא את התפריט החדש של השף אסף גרניט.
יעדי אל על הישירים כוללים את הערים הידועות ביותר בארצות הברית: אין כמו גיחה לשופינג בשדרה החמישית בניו יורק, טיול סתיו בשלכת של בוסטון, חוויה על החוף במיאמי, או חופשה מהסרטים בלוס אנג'לס.
אל רשימת היעדים האהובים עומד להצטרף יעד חדש במהלך 2024 - פורט לודרדייל בפלורידה, אשר מציעה חופים זהובים, סצנת אמנות ותרבות, מוזיאונים, מלונות מפוארים, קניות בשדרות לאס אולאס ותעלות שבזכותן זכתה לכינוי 'ונציה של ארה"ב'.
יעדי ההמשך אשר צפויים למשוך את מירב הישראלים הם שיקגו (מושלמת למשחק NBA), אורלנדו (דיסני וורלד, הנה אנחנו באים), דאלאס (ההמלצה שלנו- תחרות רודיאו!) ולאס וגאס (הרבה מעבר לקזינו).
ההסכם שפותח מאות יעדי המשך
בשורה משמחת נוספת של אל על הקשורה לטיסות לארצות הברית, היא ההכרזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת התעופה דלתא איירליינס, אשר צפוי להיכנס לתוקף בתחילת 2024 ויכלול הסכם שיתוף קוד (Code-share) הדדי ושיתוף מועדוני לקוחות.
המשמעות עבור הישראלים – הגדלת תדירות הטיסות וכמות המושבים הזמינים במגוון עצום של יעדי המשך בארצות הברית, לצד הרחבת מגוון השירותים לנוסעי היוקרה.
חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות בטיסות דלתא, ולהיפך. בין היתר, דלתא מציעה טיסות ישירות לניו יורק, בוסטון ואטלנטה, לצד מגוון עצום של יותר מ-200 יעדי המשך ברחבי צפון אמריקה. רוכשי טיסות המשלבות טיסות של אל על ודלתא יוכלו לבצע צ'ק אין אחד לכל אורך המסלול, לרבות הוצאת כרטיס עלייה למטוס כבר בנקודת המוצא.
אז אם אתם מתכננים לממש את הפטור המבורך ולטוס בספונטניות לארה"ב, כדאי לנצל את היתרונות הרבים של טיסה עם אל על למגוון היעדים הישירים המוכרים, או ליעדי ההמשך המסקרנים. הודות לשיתוף הפעולה עם דלתא, ארצות הברית תהפוך עבורכם ל'ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות' של ממש - ואפילו תוכלו לצבור נקודות מועדון.
נתראה בארה"ב!
בשיתוף אל על