אין כמו בילוי משפחתי בקולנוע בחנוכה. מזג אוויר קריר בחוץ וחמים באולם, חופש מהלימודים, אפשרות להתאוורר קצת ולצלול לעולם של אגדות, צבעים ושירים.
במהלך החג הקרוב עולים שני סרטים מושלמים לכל המשפחה – הראשון הוא טרולים 3 הממשיך את ההצלחה של שני הסרטים הקודמים בסדרה. והשני הוא וונקה, בכיכובו של טימותי שאלאמה ובהשתתפות שורה ארוכה של כוכבים, מדובר באחד הסרטים המסקרנים של השנה, שכבר הספיק לגרוף ביקורות מעולות מסביב לעולם.
אספנו עבורכם את כל הפרטים שכדאי לדעת לפני שאתם משריינים כרטיסים לכל המשפחה לחוויית חנוכה אמיתית.
4 צפייה בגלריה
טרולים
טרולים
מתוך "טרולים 3 - הקול טוב"
(מוגש מטעם טוליפ אנטרטיינמנט)
'טרולים 3 - הקול טוב' – חוויה לכל המשפחה, עם הופעת בכורה של נטע ברזילי
אחרי ההצלחה של שני הסרטים הראשונים בסדרה הכי מוזיקלית, צבעונית ומנצנצת בקולנוע, מגיע הסרט השלישי שמתאר את עלילותיהם של הטרולים המתוקים. הסרט, מבית חברת האנימציה דרימוורקס האחראית לקלאסיקות כמו שרק, הדרקון הראשון שלי ועוד, מלא בשירים ולהיטים שלא תוכלו להפסיק לשיר.
אחרי שפופי ובראנץ' הפכו לזוג בסרט הקודם, עלילת הסרט מתחילה כשאחיו של בראנץ' מופיע בהפתעה וחושף את הסוד הגדול – האחים היו להקת בנים מפורסמת בילדותם - ברוזון. כל החבורה יוצאת למסע לאיחוד הלהקה בהרפתקה מוזיקלית מטורפת. כמיטב המסורת, הפסקול מצליח להקפיץ את הילדים ולוחץ על כפתורי הנוסטלגיה של ההורים.
4 צפייה בגלריה
טרולים
טרולים
מתוך "טרולים 3 - הקול טוב"
(מוגש מטעם טוליפ אנטרטיינמנט)
את הגרסה באנגלית ממשיכים לדבב אנה קנדריק וג'ייסון טימברלייק, עם הופעות אורח של שחקנים וקומיקאים מפורסמים. בגרסה העברית מדבבת לראשונה נטע ברזילי (הכוכבת עם הקול המושלם לדיבוב סרטי אנימציה!) את דמותה של ויוה, אחותה האובדת של פופי.
הבונוס – לא צריך לראות את הסרטים הקודמים כדי ליהנות מההרפתקה החדשה של הטרולים! כל מה שצריך לעשות הוא לקחת את הילדים וליהנות מחוויה מוזיקלית וצבעונית, במיוחד לחג.
'טרולים 3 הקול טוב' עולה בטרום בכורה ב-7.12 ויציג בחג החנוכה בבתי קולנוע ברחבי הארץ, באנגלית ובדיבוב לעברית. הסרט מתאים לכל הגילאים ולכל המשפחה.
וונקה – קלאסיקה חדשה ומלאת ממתקים לגדולים ולקטנים
ווילי וונקה, אחת הדמויות האיקוניות והצבעוניות ביותר בהיסטוריה של הקולנוע, חוזר עם סרט שמספר את קורותיו של ווילי הצעיר, לפני שהפך ל'וונקה' המפורסם.
עלילת הסרט, המבוססת על הדמות של ווילי וונקה, גיבור הספר 'צ'ארלי וממלכת השוקולד' של רולאד דאל, מתארת את תחילת המסע של וונקה מצעיר אמיץ בחנות שוקולד קטנה, לקראת הפיכתו לגאון ידוע מסביב לעולם. ווילי הצעיר מגיע לעיירה חדשה ומנסה להרוויח את לחמו במכירת שוקולדים מיוחדים ומקוריים. כאשר קרטל השוקולד מנסה לעצור אותו בכל מחיר, ווילי מגייס חברים גדולים וקטנים והרבה דמיון – הכל בשביל להתגבר על המכשולים ולהכניס הרבה שמחה וצבע לעיירה.
4 צפייה בגלריה
וונקה
וונקה
מתוך "וונקה"
(מוגש מטעם טוליפ אנטרטיינמנט)
את הסרט ביים פול קינג, שאחראי בין היתר לקסם של 'פדינגטון' ו'פדינגטון 2', ומהמפיקים שבנו עולם שלם ומופלא של פנטזיה בסדרת סרטי הארי פוטר.
ווילי וונקה מגולם על ידי טימותי שאלאמה, והסרט עמוס בהופעות אורח של שחקנים אהובים, ביניהם רואן אטקינסון (מיסטר בין), אוליביה קולמן (הכתר) ויו גרנט בתפקיד בלתי נשכח של אומפה לומפה.
'וונקה' מציע חוויה מלאה בממתקים ומוזיקה, מה שהופך אותו לסרט המושלם לחג החנוכה והזדמנות לצלול לתוך עולם שכולו כיף, שוקולד ופנטזיה.
4 צפייה בגלריה
וונקה
וונקה
מתוך "וונקה"
(מוגש מטעם טוליפ אנטרטיינמנט)
הביקורות מסביב לעולם כבר שיבחו את הבימוי הקסום והכתירו את 'וונקה' בתור פוטנציאל להפוך לקלאסיקה מיידית.
הסרט עולה בטרום בכורה בחג החנוכה והוא מוצג באנגלית וגם בדיבוב לעברית, כך שהוא מתאים לכל הגילאים ולכל המשפחה.
לצפייה בטריילרים ולרכישת כרטיסים בבתי קולנוע ברחבי הארץ, היכנסו>>
פורסם לראשונה: 14:35, 04.12.23