מדיח כלים הוא אחד ממכשירי החשמל שכבשו את ישראל בסערה והפכו עם השנים לחלק אינטגרלי כמעט בכל מטבח בישראל. הדבר נובע כמובן מהיתרונות הרבים הטמונים בשימוש במדיח – חיסכון של שעות רבות מדי חודש מול הכיור בניקיון כלים סיזיפי, שימת סוף למריבות החוזרות ונשנות על תורו של מי לשטוף היום את הכלים, חיסכון משמעותי במים (במדיחים יש תוכניות מגוונות שמבזבזות הרבה פחות מים משטיפה רגילה), שמירה על עור הידיים מנזקי סבון הכלים, ולבסוף הניקיון האבסולוטי שכן המדיח משמיד הרבה יותר חיידקים ובקטריות ממה ששטיפה ידנית יכולה.


טיפים לבחירה ושימוש נכון

ממרחק הזמן אפשר לומר זאת בצורה חדה וברורה: מדיח הכלים ללא ספק אחד מהמכשירים האלה שלא ברור לנו איך יכולנו לחיות בלעדיהם, המדיח פשוט הופך לנו את החיים לקלים יותר. כמו מכשירים חשמליים אחרים גם המדיח זקוק לתחזוק ולהפעלה נכונה על מנת שהוא יעבוד בצורה אופטימלית, והנה לכם בסיוע מומחי חברת AEG מספר טיפים לבחירת מדיח נכון ושימוש יעיל במדיח הקיים:
נוזל הברקה ומלח - יש לדאוג למלא נוזל הברקה וכן מלח למדיח, בנוסף לקפסולה או כל חומר ניקוי אחר, לניקוי וייבוש אופטימלי של הכלים.
שימוש בתוכנית ניקוי עצמית - יש לנקות את המדיח באמצעות תכנית ניקוי עצמית (בשילוב חומר ניקוי ייעודי) אחת לחודש או חודשיים, בהתאם לרמת השימוש במדיח. כדאי לבחור בתכניות ניקוי חסכוניות (תכניות ECO) המצמצמות את צריכת החשמל והמים ומנקות את הכלים בצורה יעילה ויסודית. על כן חשוב גם לבחור מדיח כלים בדירוג אנרגטי גבוה ששומר על הסביבה וחסכוני באנרגיה.
ייבוש הכלים - לייבוש מושלם של הכלים מומלץ לבחור במדיח בעל פונקציית פתיחה אוטומטית בסיום ההדחה.
1 צפייה בגלריה
סדרת מדיחי כלים של AEG בטכנולוגיית AirDry - בחירת הצרכנים
סדרת מדיחי כלים של AEG בטכנולוגיית AirDry - בחירת הצרכנים
סדרת מדיחי כלים של AEG בטכנולוגיית AirDry - המלצת הצרכנים
(צילום: יח"צ)

הצרכנים בישראל השתמשו, אהבו והעניקו BRAVO למדיחי הכלים של AEG מסדרת SenseCook

BRAVO הוא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק למדיחי הכלים של AEG מסדרת SenseCook לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב בעלי מדיחי הכלים והם נשאלו שתי שאלות לגבי חוויית השימוש שלהם במדיח : האם הייתם שבעי רצון מהשימוש בו, והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. תואר "BRAVO – המלצת הצרכנים 2022" הוענק למדיחי הכלים של AEG משום שיותר מ-75% מהישראלים שיש ברשותם את המדיח הזה היו שבעי רצון ממנו, ומבין כל המדיחים שנבדקו, ציונם הממוצע (אחוז שביעות רצון + אחוז המלצה) היה הגבוה ביותר.
מדיחי AEG כוללים בתוכם פונקציות מתקדמות רבות המציבות אותם בפסגת הקטגוריה בהיבט החדשנות: מדובר על מדיחים מתקדמים ויוקרתיים במגוון תצורות- אינטגרלי מלא, חצי אינטגרלי ומדיח עצמאי. המדיחים מגיעים עם טכנולוגיית AirDry – דלת המדיח נפתחת בצורה אוטומטית בסיום ההדחה, כך שהכלים מתייבשים בצורה מושלמת ובחסכון באנרגיה וכן עם טכנולוגיית QuickSelect- סליידר לבחירת התוכנית לפי זמן ההדחה הרצוי- בין 30 דקות ל4 שעות.
פונקציות נוספות הכלולות במדיחי AEG: תכנית ניקוי וחיטוי עצמי של המדיח, זרוע לוויינית לניקוי יסודי של כל הכלים, טכנולוגיית Sensorlogic המודדת את עומס הכלים והלכלוך ומתאימה את צריכת המים וזמן התוכנית בהתאם, דירוג אנרגטי צריכת מים להדחה סטנדרטית: 11 ליטר בלבד ומנוע אינוורטר חסכוני ושקט.

המלצות מרוכשים בכל רחבי הארץ

ומה אומרים הצרכנים? "לאור זאת שמדיח הכלים שלי בן 11 שנה החלטתי לשים פעמיי ולברר על מדיח כלים חדש כי אין כמו התחדשות. בין הבירורים ושיעורי הבית עלה ברוב מוחץ שמדיח הכלים מספר 1 הוא מדיח AEG וכעת מה שנותר זה לרכוש אותו להמליץ לכולם", אומרת ענת חתינה מפתח תקווה.
איילת שאשא גם היא תושבת העיר מציינת כי "מדובר על שילוב של איכות, מקום ומפרט נוח לשימוש והפעלה שקטה. המדיח מעוצב באופן חדשני קל לתפעול נטול תקלות ובהחלט אידיאלי בכל משפחה".
פנינה מנצור מלוד מתפייטת ואומרת: "תנו כבוד לעוזר החדש שלי. קבלו את המדיח החדש שעובד ועובד ללא מעצורים. לא מתעייף ולא מבקש פנסיה ופיצויים. הכלים יוצאים מבריקים ויבשים ישר לארון. הפונקציה לחיטוי הכלים ותא מדיח הכלים מסירה 99.99% מהבקטריות והחיידקים והמדיח מתאים במיוחד לתינוקות ולאנשים הסובלים מאלרגיות."
ואחרונה חביבה ברשימת הממליצות היא ענבל דניאל מחריש אשר מעידה כי " זהו מדיח מהמם שחוסך לי מים וחשמל בפעולת חיסכון של שעה ועשרים. חשבון המים התקצר לי ב200שח לפחות מאז שיש לי מדיח . הוא מנקה את כל הכלים מאוכל שמן קטשופ ומבריק את הכלים כך שהם הולכים ישר לארון."
לזוכים נוספים של "BRAVO - המלצת הצרכנים" 2022 לחצו כאן