במה החברה שלכם עוסקת?
החברה שלנו עוסקת בכל הקשור לזכאות והנפקה של אזרחות פורטוגלית. אנחנו מספקים את כל השירותים הקשורים לפורטוגל – לרבות מימוש הזכאות לתעודת לידה, כרטיס אזרחות ודרכון פורטוגלי. אנחנו עוסקים גם בהנפקת אזרחות פורטוגלית עבור בני זוג וילדים להורים פורטוגלים.
למה בחרת לעסוק דווקא בזה?
פורטוגל משכה אותי במשך כל חיי. מדובר במדינה מרהיבה ביופייה. יש שם שקט ושלווה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר ובמיוחד לא תחת הלחץ הישראלי. אזרחות פורטוגלית היא הזדמנות מדהימה ואני בעצמי הוצאתי אזרחות פורטוגלית לפני ארבעה חודשים.
מה צריך כדי להצליח בתחום?
לדעתי הדבר החשוב ביותר שצריך כשעוסקים בתחום הוא האנשים בפורטוגל עצמה. כדי להגיע לתוצאות הרצויות עורך הדין צריך להיות פורטוגלי. גם לידיעת השפה יש חשיבות גדולה. ההליך ארוך והוא מתפרש על כמה שנים ככה שכל דבר קטן או טעות קטנה יכולים להוביל לעיכוב או ביטול ההליך. צריך שליטה מלאה בחוק, בשפה ויש לטפל בהליך בפורטוגל עצמה בזהירות וקפדנות.
מה מיוחד בחברה שלכם?
החברה שלנו היא לא מהגדולות בשוק, זה יתרון משמעותי שמאפשר לנו לטפל בכל לקוח ברמה האישית. אנחנו מלווים את הלקוח שלנו בדרך היעילה ביותר מהרגע הראשון ומספקים מענה לכל שאלה. הדבר החשוב והייחודי ביותר הוא שכל עורכי הדין במשרד שלנו הם פורטוגליים כך שהם מבינים לעומק כל נושא הקשור למדינה ויודעים לתת מענה מידי לכל דבר.
איך אתה מתמודד עם חוסר הצלחה?
אין אצלנו חוסר הצלחה. יש לנו נתונים מושלמים והתיקים שלנו נמצאים במעקב יומיומי. אנחנו דואגים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלנו, ובמידה ועולה בעיה עורך הדין מיד מתערב ונכנס לפעולה.
ספר לנו על הישג מקצועי שאתה מתגאה בו?
לאחרונה אנחנו רואים ניצנים של הצלחה בהנפקת אזרחות פורטוגלית גם לבני זוג וקטינים. מדובר במגמה שהחלה לפני כשנתיים בלבד. אנחנו רואים כיצד המעגל מתרחב והביקוש לאזרחות פורטוגלית הולך וגדל. פונים אלינו עוד ועוד אנשים, ולא רק מתוך מאגר הלקוחות שלנו, שמבינים שהם ואף בני משפחותיהם זכאים לאזרחות פורטוגלית. בפן היותר אישי, אני רואה בהוצאת האזרחות הפורטוגלית שלי כרגע מכונן של הצלחה.
יש חלום מקצועי שאתה שואף אליו?
הדבר שאני הכי רוצה הוא שכל מי זכאי להוציא אזרחות פורטוגלית יעשה את זה. מדובר בהזדמנות מיוחדת הפותחת המון דלתות. אני בעצמי חולם יום אחד לעבור לפורטוגל ולחוות אותה דרך העיניים שלי.

• אור מאיר הוא סמנכ"ל בחברת Campus Pas המסייעת בהוצאת דרכון פורטוגלי.
המידע המוצג במאמר זה הוא מידע כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחבר/ת ו/או המערכת אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים, ואלה נדרשים לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.