אין כמו ריצה, אבל באמת שאין כמו ריצה בלילה. מרוצי לילה מסביב לעולם משלבים אורות, מוזיקה ומסיבות אל תוך הלילה, כדי להפוך את חוויית המרוץ למיוחדת ומתאימה לאווירה הלילית. כדי לעזור לכם לתכנן את המרוץ הבא, אספנו את מרוצי הלילה המסקרנים והידועים ביותר, הצפויים להתרחש בחודשים הקרובים.
למרבה השמחה והגאווה, גם לישראל יש מרוץ לילה ידוע שעומד בשורה אחת עם המרוצים המובילים בעולם - מרוץ הלילה PAPAYA תל אביב, שיתקיים ב-8 בנובמבר, מציע חוויה ייחודית בין האתרים של העיר ללא הפסקה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: sportphotography)
מהם המרוצים שכדאי לשים עליהם עין? ואיך מנצלים את הטבת ההרשמה המוקדמת למרוץ הלילה המסורתי של תל אביב?

חווייה ייחודית בצפון נורבגיה - מרוץ חצות עם שמש באופק

מרוץ Tromsø Midnight Sun Marathon בטרומסה, נורבגיה, מתקיים מאז 1990 ומציע חוויה ייחודית של ריצה באמצע הלילה כאשר השמש עדיין באופק. טרומסה ממוקמת 350 ק"מ מצפון לחוג הארקטי, על אי קטן מוקף בנוף מהמם של ים והרים. במהלך הקיץ, השמש מעולם לא שוקעת מתחת לאופק, מה שמבטיח חוויה מיוחדת במינה.
השמש הארקטית של טרומסה מושכת בכל שנה יותר מ-6,000 רצים מכל העולם. המרוץ כולל ריצת מרתון, חצי מרתון, 10 ק"מ, 5 ק"מ ומרוץ לילדים באורך 500 מטרים. המרוץ הבא יתקיים ב-22 ביוני, 2024.

יוצאים לריצה לילית באחת הערים היפות באירופה – בודפשט

מרוץ הלילה של בודפשט, בחסות Generali, עובר בכל האתרים המוארים והיפיפיים של עיר הבירה של הונגריה, כמו גשר השרשראות וטירת בודה. המשתתפים יכולים לבחור בין שלושה מרחקים (חצי מרתון, 9 ק"מ ו-6 ק"מ). המרוץ הקרוב מתקיים ב-2 בספטמבר, במזג אוויר מושלם למרוץ לילה ממריץ ומהנה.

Night Nation Run – מרוצי לילה שהם פסטיבל מוזיקה

Night Nation Run הם פסטיבל מוזיקה שהוא גם פסטיבל של ריצה. המרוצים מתקיימים ברחבי ארצות הברית, בכל פעם בעיר אחרת, וכוללים מסלול עם DJ, מופעי אורות, אזורי בועות ואורות נאון. לקראת המרוץ מתקיימת מסיבת Pre-Party ואחרי חציית קו הסיום מחכה לרצים אפטר פארטי מפוארת עם ה-Djs מובילים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: sportphotography)
עד כה התקיימו מרוצים בשיקגו, סקרמנטו, פילדלפיה, קליבלנד, סיאטל, ניו יורק סיטי ועוד. המרוצים הקרובים יתקיימו בלוס אנג'לס (16 בספטמבר), אזור המפרץ בקליפורניה (30 בספטמבר), ובהמשך בניו ג'רזי, דאלאס, סן דייגו, וושינגטון, בוסטון, אורלנדו, דטרויט ועוד.

Run in the Dark - מרוצי לילה במקביל ברחבי העולם, למען מי שלא יכול לרוץ

מרוצי Run in the Dark, הכוללים מקצים של 5 ק"מ ושל 10 ק"מ, הם חלק מתנועה גלובלית שמאירה את הלילה כחלק מעזרה לטיפול בשיתוק. כל ההכנסות והתרומות מוקדשות לארגון הצדקה Collaborative Cures, ששם לעצמו כמטרה לטפל במחלות המובילות לשיתוק.
האירוע המרכזי יתקיים ב-14 בנובמבר בדבלין, וב-15 בנובמבר צפויים להיערך מרוצים ביותר מ-50 ערים ברחבי העולם, בין היתר בקורק, בלפסט, לונדון ולוקסמבורג.

מרתון הלילה של בילבאו – הזדמנות לרוץ בעיר הבאסקית היפהפיה

מרתון הלילה של בילבאו, TotalEnergies Bilbao Night Marathon, שייצא לדרך ב-21 באוקטובר, 2023, עובר בבין הרחובות המרשימים של בירת חבל הבאסקים.
המרוץ כולל מסלול מרתון, חצי מרתון ו-10 ק"מ. בנוסף לאתרים התיירותיים בהם עובר המרוץ, המסלול כולל תחנות של מוזיקה וקצב לכל אורכו. קו הסיום של המרוץ ממוקם, באופן ראוי, ליד מוזיאון גוגגנהיים המפורסם של העיר.

מסיבת הריצה של ישראל – מרוץ הלילה PAPAYA תל אביב משלב ריצה ומסיבה בעיר ללא הפסקה

אחד ממרוצי הלילה המובילים בעולם מתרחש ממש כאן, בישראל. מרוץ הלילה המסורתי של תל אביב, ביוזמת עיריית תל אביב-יפו ורשות הספורט העירונית ובהפקת חברת "כפיים", מתקיים השנה בחסות חברת PAPAYA, וצפוי למשוך אליו אלפי משתתפים מישראל ומרחבי העולם. המרוץ הפך עם השנים למסורת של פעילות ספורטיבית עממית, סגנון חיים פעיל ו-FUN.
מסיבת הריצה של ישראל תצא לדרך ב-8 בנובמבר 2023, עם מקצה של 10 ק"מ שעובר באתרים המרכזיים של העיר, בתוך מנהרת לדים מרהיבה ולצד מיצגי אור. לאורך המסלול ימוקמו במות DJ שיסייעו לכם לשמור על הקצב.
במתחם הכינוס והסיום בפארק גני יהושוע מתקיים הפנינג עם דוכני מזון, עמדות בירה, דוכנים של חברות אקטיב לייפסטייל וכמובן - מסיבת סיום מטורפת למסיימים.
חברת ההייטק הישראלית PAPAYA, נותנת החסות הראשית החדשה של המרוץ, מפתחת פלטפורמה ייחודית לתחרויות בין שחקנים במובייל. המרוץ מופק על ידי חברת ההפקות הידועה כפיים, אשר מפיקה את האירועים הגדולים והמובילים בתחום האקטיב.
3 צפייה בגלריה
(צילום: sportphotography)
מרוץ הלילה של תל אביב הוא הרבה מעבר לתחרות – מדובר בחוויה שהיא כיף אדיר, מלא במוזיקה, ריקודים, אוכל, לייפסטייל ו-Fun. אתם מוזמנים למסיבת ריצה מטורפת ומלהיבה בעיר שלא הולכת לישון.
הטבות מיוחדות:
לנרשמים עד 31 באוגוסט: דמי רישום של 150 ש"ח
לנרשמים עד 11 באוקטובר: דמי רישום של 170 ש"ח
לנרשמים עד למועד האחרון להרשמה, 5 בנובמבר: דמי רישום של 190 ש"ח
לקוחות דיגיתל זכאים להנחה בהרשמה
לפרטים נוספים ולהרשמה למסיבת הריצה של ישראל במרוץ הלילה PAPAYA תל אביב, היכנסו>>