הצפייה בטלוויזיה עברה כבר מזמן מצפייה במספר מצומצם של ערוצים חיים, לחוויה אינסופית של סטרימינג, המלצות, פיצ'רים טכנולוגיים וכלים מתקדמים. בין כל החידושים וההמצאות, שירות הטלוויזיה +yes הוא הדור הבא של הצפייה בטלוויזיה - עשרות אלפי ישראלים שהצטרפו לשירות מאז השקתו כבר לא מוכנים לחזור אחורה.
השקת+yes היא חלק מהמעבר ההדרגתי של החברה מפלטפורמת הלוויין לפלטפורמת שידור אינטרנטית (IP). כבר היום, יותר מ-150 אלף משקי בית נהנים מצפייה איכותית ברציפה על גבי תשתית האינטרנט.

מה כולל השירות של +yes שהופך אותו לטלוויזיה הכי טובה ומתקדמת בישראל?

התוכן הנחשק והמדובר בעולם, בממשק צפייה מהמתקדמים בעולם
yes ידועה מאז ומתמיד בתוכן האיכותי והעשיר שלה. +yes לוקח את ספריית התוכן המקיפה צעד אחד קדימה, להצעה שהיא הרבה מעבר לספריית VOD עשירה, אלא שירות טלוויזיה מלא עם 140 ערוצים חיים ומגוון פיצ'רים מתקדמים.
ממשק הצפייה מותאם להרגלים של הצופה הישראלי, עם פאנל ויזואלי לניווט קל בין הערוצים, כולל הצצה לשידור של ערוץ אחר במהלך ה'זפזופ', כך שניתן לבדוק מתי הסתיימו הפרסומות ולא להפסיד אפילו רגע בתכנית האהובה עליכם.
ספריית התכנים של+yes כוללת, בין היתר, סדרות מקור ישראליות כמו מלכת היופי של ירושלים והבוזגלוס, סדרות לוהטות מהעולם כמו עושות כותרות, המתים המהלכים והסודות של איסטאון, סדרות ישראליות בלעדיות, תכניות ריאליטי מובילות, סדרות וסרטי קומדיה, אקשן, דרמה, דוקו, תכנים לילדים ועוד - אינסוף תכנים מדוברים מהעולם, שמתאימים לכל בני המשפחה.
המלצות צפייה אנושיות מהמומחים של yes ומהכוכבים הגדולים
אחת מהאופציות המתקדמות והפופולאריות ביותר ב-+yes היא המלצות מומחי התוכן של yes.
מלבד אזור המלצות לכל מומחה, ישנם גם אוספים לצפייה לפי פרמטרים כמו מצב רוח וסגנון מועדף, המלצות לפי פופולאריות של תכנים רלוונטיים לכם, וגם המלצות מהכוכבים הגדולים על התכנים שהם הכי אוהבים.
שירות ה-CatchUp הגדול בישראל - כדי שלא תפספסו אף תכנית מהערוץ האהוב עליכם
CatchUp הוא כלי מעולה שמאפשר לכם לצפות בתכנים ששודרו בערוצים החיים, כדי להשלים צפייה בתכניות שלא יכולתם לצפות בהן. +yes כולל את שירות ה-CatchUp הגדול בישראל (ובין הגדולים בעולם), המציע צפייה בתכנים ששודרו עד שבוע אחורה ביותר מ-130 ערוצים. מהיום אין צורך "לזכור להקליט" - הכל זמין, כל הזמן.
בנוסף, תוכלו להיכנס לאזור CatchUp בממשק ולראות את התכנים הכי חמים מהשבוע החולף מכל הערוצים, כך שתמיד תהיה מעודכנים בשיחה הבאה ליד עמדת הקפה במשרד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יס)
שירות הסטרימינג הראשון בלי דיליי ועיכובים - הכירו את yes+ Live
טכנולוגיית yes+ Live המהפכנית הופכת את+yes לשירות הסטרימינג הראשון ללא דיליי וללא עיכובים, כדי שלא תצטרכו לשמוע את קריאות השמחה (או האכזבה) מהבית השכן בזמן צפייה במשחק כדורגל חשוב. לצד הטכנולוגיה הייחודית, הממשק החדש כולל מתחם ספורט המציג את כל השידורים החיים אחד ליד השני, כך שתוכלו לזפזפ בקלות בין המשחקים.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יס)
עולם שלם לילדים בלבד!
עולם הילדים של +yes הוא ממשק ייעודי שפותח במיוחד לילדים, עם עיצוב מיוחד, שימוש בדמויות האהובות על הילד, אפשרות לניווט עצמי של הילד ואפילו צפייה בפלייליסטים על פי מצב רוח. עבור ההורים, הממשק כולל כלים שטרם נראו בישראל המותאמים להרגלי המסך של ילדים בימינו: הגבלת זמן צפייה, חסימת תכנים לא רצויים, חסימת גישה לממשק המבוגרים ועוד.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יס)
חוויית בינג' מושלמת
+yes מציע את כל התוכן העשיר של yes, בחוויית צפייה רציפה וזורמת, כדי שתוכלו לצאת למסע מענג עם הסדרות האהובות עליכם. מעבר אוטומטי לפרק הבא, דילוג על פתיח התכנית ועל כתוביות הסיום – הבינג' הבא מחכה לכם ב-+yes.
4 צפייה בגלריה
(צילום: יס)
אל תפספסו אף פריט מידע - ממשק בשילוב נתוני IMDB
yes היא אחת מהחברות הראשונות בעולם המשלבת בממשק שלה באופן מובנה את נתוני אתר התוכן המוביל בעולם הקולנוע והטלוויזיה, IMDB. בנוסף למידע מהאתר אפשר לצפות במידע ויזואלי עשיר על התוכן, כמו כמות הפרקים והעונות, אורך הפרק, שחקנים, המלצות לתכנים נוספים שמי שצפה בסדרה ראה ועוד.
הטלוויזיה הטובה בישראל, במחיר נגיש במיוחד
גם כשמדובר על טלוויזיה - אל תתפשרו על איכות, חדשנות, מגוון ונוחות - +yes עכשיו ב-69 ₪ לחודש בלבד ל-3 חודשים ראשונים, ובנוסף 2 ממירי Android TV ללא תשלום נוסף*
רוצים לשדרג את חוויית הטלוויזיה למשהו שלא הכרתם? הזמינו כבר היום את+yes, הטלוויזיה של המחר>>
* ללקוחות פרטיים חדשים בלבד המצטרפים למסלול שבמבצע. בבחירת ממיר Android TV כממיר ראשון.
החל מחודש 4 ב-199 ₪. לא כולל ספריות זמניות וערוצים זמניים, ספריות וערוצי פרימיום בתשלום ותכני VOD בתשלום. בכפוף לתנאי נספח המבצע. קיימים הבדלים במאפייני השירות ובתכנים בין צפייה באמצעות ממיר לווייני לבין צפייה באמצעות ממירי IP, וכן בין ממירי ה-IP השונים.




פורסם לראשונה: 16:10, 27.07.21