כאשר יש לכם כאבים כרוניים בכתף, רוב הסיכויים שתלכו לרופא מומחה, שיעריך את מקור הכאב וייתן לכם תרופה מתאימה לשיכוך הכאבים. אף אחד מאיתנו לא חושב פעמיים על פנייה לטיפול רפואי בתופעות כאלו, הפוגעות באיכות החיים. עם זאת, רבים מאיתנו מהססים לפנות לטיפול כאשר מדובר בתופעה כמו שפיכה מוקדמת, הנחשבת לאחת התופעות הנפוצות ביותר בקרב גברים. עבור רבים, תופעה שכזו פוגעת בביטחון העצמי ובהנאה ממערכת יחסים רומנטית, ואף מובילה להימנעות מיצירת קשרים חדשים.
גברים רבים לא רוצים לפנות לקופת החולים בניסיון לפתור את הבעיה על מנת שהמידע לא יופיע בתיק הרפואי שלהם. מצידו השני של המתרס, רופאי משפחה רבים לא מייחסים לתופעה חשיבות רבה ולא מכירים מספיק את הטיפולים הקיימים בתחום.
הבשורות הטובות הן שיש דרך חדשה לטיפול בתופעה - מבלי לצאת מהבית, ובאופן דיסקרטי לחלוטין. Act On הוא המרכז הדיגיטלי הראשון בישראל בתחום האון הגברי, בניהולו המקצועי של ד"ר יעקב יעקבי, אורולוג מומחה העוסק במיניות הגבר.
כיצד בנוי תהליך הייעוץ, הטיפול ומתן התרופות לשפיכה מוקדמת ב-Act On? ואיך מוודאים את ההתאמה האישית והבטיחות במתן טיפול תרופתי מרחוק?

מפגש און ליין עם רופא, ייעוץ מרחוק וטיפול תרופתי אישי

ד"ר יעקבי אומר כי "התקופה של הקורונה ללא ספק אפשרה שינוי משמעותי בתקשורת בין רופאים למטופלים. אם עד לפני שנתיים האינטראקציה היתה פרונטלית בלבד, הקורונה יצרה גישה אחרת, המאפשרת תקשורת אונליין כל עוד אין צורך בבדיקה גופנית. גם המטופלים סומכים יותר על ייעוץ מרחוק, וגם הרופאים ראו שניתן לטפל כך מבלי לוותר על איכות הטיפול. הגישה מצליחה, לא רק בארץ אלא בכל העולם".
2 צפייה בגלריה
ד"ר יעקובי
ד"ר יעקובי
ד"ר יעקובי
(צילום: נופר יעקבי)

זו הסיבה לכך שמייסדי Act On החליטו להציע שירות ייעוץ דיגיטלי בלבד, במרכז מקצועי המספק כתובת רפואית וכולל מנהל רפואי. "החלטנו להקל על האנשים עם הפקקים והטרחה בדרך לתור, ולאפשר לגברים לקבל טיפול באופן דיסקרטי", אומר ד"ר יעקבי. "אין עוד מקום שמציע שירות כזה בישראל".
תהליך הייעוץ כולל מפגש אונליין עם רופא מומחה, ייעוץ מרחוק בנושא שפיכה מוקדמת, מילוי שאלון רפואי קצר והתאמת טיפול תרופתי אישי. "אנחנו מקפידים לברר רגישויות, מחלות והאם יש עוד תרופות שהמטופל לוקח במקביל, כדי למנוע תופעות לוואי ופגיעה בבריאות. כל התהליך מבוצע בצורה מבוקרת וקפדנית, הדואגת לבריאות המטופל", מדגיש ד"ר יעקבי.

אפשר לחיות עם שפיכה מוקדמת לנצח - אך אפשר גם לשפר את איכות החיים בקלות

ד"ר יעקבי מסביר כי "שפיכה מוקדמת אינה מחלה - אפשר לחיות עם זה לנצח. עם זאת, בהחלט מדובר על מרכיב חשוב של איכות חיים. על פי המחקרים, כל גבר רביעי הפעיל מינית, סובל מבעיה של שפיכה מהירה, שהיא שפיכה לא מבוקרת תוך דקה-שתיים מרגע החדירה. גברים רבים נמנעים מיצירת קשרים ומפגשים רומנטיים בעקבות החשש וחוסר הביטחון הנובעים מקיום התופעה".

טיפול תרופתי מוכח עם ערך מוסף שמאריך משמעותית את האפקט

הטיפול התרופתי הייחודי הניתן למטופלים ב-Act On, על פי האבחנה וההתאמה האישית, משלב אחד מסוגי התרופות הקיימות בשוק, ביחד עם מרכיב נוסף המכיל ויטמינים ותרכובות מינרליות, שמאריך באופן משמעותי את האקט המיני. "לא מדובר בפתרון טבעי או מוצר 'קסם' כלשהו", מבהיר ד"ר יעקבי. "אפקט ההשהיה של התרופות הוכח במחקרים רבים - מדובר בפורמולה רפואית במרשם רופא, הנותנת פתרון אמיתי לבעיה. היתרון הוא שהטיפול עובד לא רק למי שחווה שפיכה מוקדמת, אלא מאריך את זמן האקט עבור כל אחד".
עוד אומר ד"ר יעקבי כי "ההמלצה שלי היא לקחת את הקפסולה עם הנוסחה הייחודית שלנו 4-6 שעות לפני האקט המיני, ולא כל יום. על פי הניסיון שלי, גברים מאוד מרוצים מהטיפול ומאופן לקיחת הקפסולה".

פתרון קל ופשוט לבעיה לא קטנה

2 צפייה בגלריה
(קרדיט: Sumo creative)
בשורה התחתונה, אומר ד"ר יעקבי, "הקמנו את Act On כדי לעזור לגברים שנמצאים במצוקה אמיתית וקשה להם למצוא את הכתובת לתמיכה בבעיה שלהם. יש אלפי גברים כאלו, שזה הפתרון הנכון והמתאים ביותר עבורם".
אם אתם רוצים לטפל בבעיה שפוגעת באיכות החיים שלכם, לשדרג את התפקוד המיני ולשפר את הביטחון העצמי, כדאי לדעת שיש פתרון פשוט וקל, בייעוץ דיגיטלי מול רופא מומחה ומוביל. כפי שטיפלתם בכאבי הגב או כאבי השיניים, זה הזמן לשפר עוד היבט חשוב בחיי היום-יום.