מוגש מטעם בראבו BRAVO
דגים טריים בואקום עדיפים על רכישת דגים בתפזורת
(וידאו: מתוך "פותחים יום", רשת 13)
הישראלים אוכלים יותר דגים, וזו כבר עובדה. נתונים של משרד החקלאות שפורסמו בשלהי השנה החולפת מצביעים על כך שבין השנים 2010-2013 עלתה אספקת דגי המאכל בישראל ב-57%. עוד עלה מהנתונים כי הצריכה הממוצעת לנפש בישראל נכון לשנת 2023 עמדה על כ-8 ק"ג בשנה במונחי דג אכיל, שהם כ-20 ק"ג בשנה במונחי דג שלם. אם תרצו לדעת מה מצבנו ביחס לעולם, אז מסתבר שעל פי נתוני ה-OECD-FAO, הצריכה הממוצעת באסיה בין השנים 2021-2023 הייתה 24.7 ק"ג לנפש בשנה, באפריקה 9.6 ק"ג לנפש בשנה, ביבשת אמריקה 16.7 ק"ג ובאירופה 20.9 ק"ג לנפש בשנה, במונחי דג שלם. הממוצע העולמי נאמד בכ-20.8 ק"ג לנפש, כך שישראל נמצאת במקום די טוב באמצע.
זה לא רק טעים, זה גם בריא
על סגולותיהם הבריאותיות של הדגים נכתבו מילים רבות ומחקרים שונים מצביעים על יתרונותיהם. לאלו הצטרף לאחרונה מחקר אמריקאי ממנו עלה כי אכילת דגים בזמן ההריון עשויה אף להקטין את הסיכוי לאוטיזם אצל העוברים. במסגרת המחקר נבדקו נתוניהן של יותר מ-10,000 נשים הרות ב-23 מרכזי מחקר בארה”ב. עורכי המחקר ציינו בתוצאותיו כי הוא מספק הוכחה לבטיחות והיתרונות של אכילת דגים באופן קבוע במהלך ההיריון כשיתרונות מוכחים נוספים כוללים סיכון נמוך יותר ללידה מוקדמת ושיפור בהתפתחות הקוגניטיבית.
דגים טריים ונקיים באריזות וואקום
על רקע נתונים חיוביים אלו, משמחת מאוד העובדה שרשת רמי לוי השלימה בשנה החולפת את מהפכת הדגים שלה עם מכירתם של דגים טריים ונקיים באריזות ואקום סגורות כאשר על גבי האריזה מוטבע תאריך אחרון לשימוש – דבר שאינו קיים מטבע הדברים בקניית דגים בתפזורת, כך שהצרכנים מקבלים מידע חיוני אודות הדגים אותם הם רוכשים.
גם השנה: הצרכנים בישראל העניקו BRAVO לדגים הטריים של רמי לוי
BRAVO היא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל. התואר הוענק שנה שנייה ברציפות ל"דגים הטריים של רמי לוי – שיווק השקמה" לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך לאחרונה על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-4,000 צרכניות וצרכנים ישראלים. המחקר נערך בקרב רוכשי דגים טריים ברשת רמי לוי שיווק השקמה, והם נשאלו שתי שאלות: האם הייתם שבעי רצון מהמוצר והאם הייתם ממליצים עליו לחברים ולמשפחה. חותמת ההצטיינות "BRAVO – המלצת הצרכנים 2025" הוענקה ל"דגים הטריים של רמי לוי – שיווק השקמה" משום שיותר מ-75% ממי שרכשו ואכלו אותם - היו שבעי רצון.
קמפיין טלוויזיוני ודיגיטלי
המעבר לדגים טריים ארוזים תוקשר בקמפיין טלוויזיוני ודיגיטלי בהשתתפותו של השף רון יוחננוב. באי הסניפים של הרשת יכלו לצפות בו גם במסכים ייעודיים בהם הוסברו שלל היתרונות ברכישת הדגים הטריים הארוזים.
״אנחנו גאים להיות אלה שמובילים פעם נוספת את שדרוג חוויית הקניה ללקוחות", אומר רמי לוי, בעלי רשת שיווק השקמה, "והפעם עם דגים טריים, ארוזים, נקיים בהם מוצג המועד האחרון לשימוש, דבר שלא מתאפשר בקניית דגים בתפזורת. המהפך אותו עשינו בגזרת הדגים היה מהלך משלים למהפך קודם אותו עשינו גם במחלקות הבשר, שגם בו היינו החלוצים בשוק. חשוב להדגיש שהדגים שלנו ימשיכו להיות הטריים, האיכותיים והזולים ביותר, בהשוואה לדגים שנמכרים בתפזורת אצל המתחרים".
לפרטים נוספים על BRAVO ועל בחירת הצרכנים לחצו כאן
מוגש מטעם בראבו BRAVO

פורסם לראשונה: 14:47, 25.06.24