אמש (15.5), נערך פאנל הספורט הגדול של גבעתיים, במסגרת חגיגות ה- 100 לגבעתיים, בהובלת העמותה לקידום הספורט בגבעתיים, אותה מנהל עמוס פרישמן. את הבמה פקדו נבחרת מנצחת של ספורטאים וספורטאיות, מהמובילים בתחומם בארץ ובעולם; עודד קטש, לינוי אשרם, אלכס שטילוב ומורן סמואל. אורח נוסף בפאנל היה ראש עיריית גבעתיים, מר רן קוניק, שהיה בעברו שחקן נבחרת טניס שולחן ואלוף ישראל ומי שייסד את מועדון הטניס שולחן המקומי המצליח. את הפאנל הנחה העיתונאי והשדרן המוערך, ניב רסקין.
5 צפייה בגלריה
פאנל ספורט
פאנל ספורט
פאנל ספורט
(רמי זרנגר)
במסגרת הפאנל, רסקין שאל את משתתפי הפאנל כיצד הם מצליחים להתמודד עם הלחץ בזמן משחקים? עודד קטש שיתף כי "מבחינתי אין הבדל בין משחק גמר גביע אירופה לבין גמר בין בין בי"ס אלון מול בי"ס ברנר. ההתרגשות בתור ילד ונער, שכל בית הספר מגיע לראות אותך, היא עצומה. פעם אחת הפסדנו ולא הלכתי לבי"ס שבועיים."
5 צפייה בגלריה
פאנל ספורט
פאנל ספורט
פאנל ספורט
(רמי זרנגר)
אחת הנערות המתאמנת בנבחרת הגלגליות בעמותת הספורט, שאלה את חברי הפאנל איך ממשיכים להתאמן אחרי פציעה קשה? לינוי אשרם ענתה כי "אני עברתי גם פציעה לא פשוטה בברך ימין, זה קרה חודש לפני אליפות אירופה. ההחלמה היתה אמורה להיות בין חודשיים לשלושה חודשים וכל הזמן אמרתי לעצמי שאני מסוגלת ויכולה. לא אכפת לי מה הרופאים אומרים, ידעתי שאני אלך להתחרות באליפות הזאת. אני המתאמנת היחידה בעולם שקפצה 7 קפיצות בתרגיל שבדר"כ קופצות בו פעם אחת או שתיים. עשיתי הרבה חיזוקים ופיזיותרפיה ובסוף חזרתי מהאליפות עם מדליה. בסופו של דבר הכל בראש, אם תאמיני שאת מסוגלת, תצליחי".
5 צפייה בגלריה
נבחרת הפאנל
נבחרת הפאנל
נבחרת הפאנל
(רמי זרנגר)

בתחילת הערב הוענק התואר ״ספורטאי/ית ה- 100 של גבעתיים". מתוך שלושים מתמודדים ומתמודדות שהגישו את מועמדותם לוועדה מקצועית, מטעם העמותה לקידום הספורט בגבעתיים, נבחרו הספורטאים: עודד קטש- בקטגוריית ספורט קבוצתי, לימור מזרחי- בקטגוריית ספורט קבוצתי, רוגל נחום- בקטגוריית ספורט אישי ולימור פרידמן- בקטגוריית ספורט אישי.
5 צפייה בגלריה
ספורטאי ה-100 של גבעתיים
ספורטאי ה-100 של גבעתיים
ספורטאי ה-100 של גבעתיים
(רמי זרנגר)
בנוסף, חולקו תעודות הוקרה למורים המיתולוגיים של העיר לחינוך גופני, ביניהם: דבלה שחר, אבינועם ראוך, דדי צאייג, אלי לאור, ללו זוהר, חוי בומש, נדב גרנות, יוסי הלפמן ועוד רבים וטובים.
5 צפייה בגלריה
חלוקת תעודות הוקרה למורי חינוך גופני
חלוקת תעודות הוקרה למורי חינוך גופני
חלוקת תעודות הוקרה למורי חינוך גופני
(רמי זרנגר)
רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים: "תודה לכל הספורטאים והספורטאיות המופלאים שהגיעו. פאנל הספורט הוא מן האירועים הייחודיים בארץ בהשתתפות ספורטאים וספורטאיות ברמה עולמית. אנחנו מאוד גאים בפאנל, מדובר בערב שיא של פעילות העמותה לקידום הספורט, שמביא הרבה כבוד לעירנו ושם את ערכי הספורט במרכז. כולנו מבינים היום, את החשיבות בשילוב ספורט בשגרת החיים ובחינוך הילדים בפרט. ספורט הוא לא רק לשם ההנאה או בשביל להתחטב, הוא נותן כלים משמעותיים אותם הילדים לוקחים להמשך חייהם הבוגרים. אני מעולם לא הייתי מגיע לאן שהגעתי, ללא ההרגלים והמיומנויות שצברתי כשחקן מקצועי. שנמשיך לחנך את ילדי העיר לאהבת הספורט ולעסוק בפעילות גופנית, הן בבתי הספר והן במסגרות בלתי פורמאליות"
עמוס פרישמן, מנכ"ל העמותה לקידום הספורט בגבעתיים: אחרי שנתיים של הפסקה בשל מגפת הקורונה, אנחנו חוזרים לקיים את המסורת ובגדול. ערב זה במסגרת שנת ה- 100 לגבעתיים, המסמל את חשיבות הספורט וערכיו בחיי התושבים, היא הזדמנות עבורנו להוקיר תודה למורים ולמורות לחינוך גופני על שגידלו דורות של ספורטאים בקנה מידה ארצי ובינלאומי."
לפרטים נוספים ורישום בקרו בעמוד הפייסבוק העירוני או באתר עיריית גבעתיים