מותג אורבן מיישם בהצלחה את בשורת DESIGN FOR LESS בישראל כבר מספר שנים, ולא מפסיק להתרחב ולחדש, עם רהיטים בעיצוב אורבני שמתאים לבית החלומות שלכם, במחיר שאפילו לא חלמתם עליו. עשרות אלפי ישראלים שדרגו את הבית שלהם מבלי לקרוע את הכיס, עם הרהיטים של אורבן.
חושבים להחליף את הספה הקרועה שקיבלתם בחינם מקרוב משפחה? הכורסא כבר לא מתאימה לעיצוב החדש שעשיתם בדירה במהלך הקיץ? זה הזמן להכיר את הרהיטים שישדרגו לכם את הבית, במחירי מבצע מיוחדים.
1 צפייה בגלריה
(צילום: אורבן)

מתחילים בסלון - מה ה-Piece שמתאים לכם?

אם אתם רווקים תל אביביים (אפשר גם גבעתיים ואפילו פתח תקווה, לא נגלה לאף אחד) שאוהבים צבעים מונוכרומטיים ומבינים בעיצוב, ספה תלת מושבית ZITA של אורבן היא הרהיט שיכול להיות הכוכב של הסלון שלכם. שילוב של צבע שחור\אפור, עיצוב סקסי אבל גם אלגנטי ומרשים, בד נעים ורך ורגליים בגוון זהב - מי צריך יותר?
כמה? 2,790 ₪ במקום 2,990 ₪

עוד פתרון לחלל אורבני הוא ספה תלת מושבית MOKA, בצבע ורוד או אפור. מדובר בספה קומפקטית במיוחד, שתשאיר מקום בסלון וכסף בכיס (לעוד רהיטים מעוצבים של אורבן). לדירת 'מטר על מטר' האורבנית שלכם, מדובר בפתרון מצוין.
הבונוס? ברגע שתשבו עליה, לא תרצו לקום מרוב שהיא נוחה ורכה למגע.
כמה? 2,290 ₪ במקום 2,790 ₪

כדי להשלים את העיצוב של הסלון ולתת מקום לשבת גם לחבר\ה הזו שתמיד באים לשפוך את הלב, קחו כורסא MUNDO בצבעי כחול בהיר\ירוק מנטה\ורוד בייבי.
העיצוב העל-זמני שלה מבטיח שה-MUNDO שלכם תמשיך אתכם גם לדירה הבאה, ולזו שאחריה. רגלי הכורסא עשויות צינורות מתכת שחורים שנותנים מראה מודרני ועדין, ומשלימים באופן מושלם את הלוק הכולל שלה.
כמה? 999 ₪ במקום 1,390 ₪

לאכול, לכתוב, להתפלל - משולחן אוכל בצבע טבעי ועד שולחן כתיבה יעיל וקומפקטי

אורבן לא מזניחה אתכם בכל הנוגע לשולחנות ברחבי הבית ומציעה גם שולחנות לסלון, שולחנות אוכל ושולחנות כתיבה ועבודה במגוון עיצובים ומחירים.
שולחן אוכל VIOLENO בצבע טבעי מביא איתו עיצוב נקי, מדויק ושקט, בדיוק כמו ששולחן אוכל צריך להיות. הרגל הייחודית שלו היא האלמנט שימשיך להפתיע כל פעם מחדש.
כמה? 890 ₪ במקום 1,190 ₪

אחרי האוכל צריך לחזור לעבודה, או לשבת לכתוב את התסריט שאתם עומדים לסיים עוד מעט, רק פינישים אחרונים וזהו. שולחן כתיבה SIMPATIC בצבע שחור\טבעי הוא הרהיט הפרקטי ביותר למשימה. מושלם לחלל אורבני בעקבות האופי הקומפקטי והחמוד שלו, עם רגלי מתכת שתוחמות את משטח העבודה. כשהמ"ר מצומצם או כשהבית צפוף, SIMPATIC הוא הפתרון הכי סימפטי שיש, במחיר שתתאהבו בו.
כמה? 259 ₪ במקום 350 ₪

ועל מה תשתו את הדרינק הבא שלכם בבית? על כיסא בר כמובן

כדי להשלים את הלוק המתוחכם ולהיראות כאילו אתם מסיימים כל יום עם כוסית וויסקי מיושן 18 שנה או קוקטייל מתוחכם על הבר הביתי, אתם צריכים לעצמכם כסא בר APEX בצבע שחור\אפור\ורוד.
נוחות? יש. בד קטיפה איכותי וסופר נעים? בטח. תפירת קווילט שעושה נעים לעין ונעים בגב? זה נכון. רגליים ממתכת בגימור שחור מהמם? ברור. הכל מאפשר לכם לגבש לעצמכם בר עם לוק מודרני ונוח גם יחד.
כמה? 380 ₪ במקום 490 ₪

ליידיז אנד ג'נטס, מבצע על מבצע - הובלה והרכבה חינם

לקראת החגים הבאים עלינו לטובה, אורבן מציעה הטבה מיוחדת לזמן מוגבל - הובלה והרכבה חינם ברכישה מעל 999 ₪ (בתוקף עד 30.9.21)
כל מי שאוהב עיצוב אורבני, מודרני ונקי, לא מוכן להתפשר על איכות אבל לא מוכן לקרוע את הכיס – הרהיטים של אורבן הם הטרנד שצריך להכיר. זה הזמן לעצב את הבית בפחות כסף, או כמו שאומרים באורבן - DESIGN FOR LESS.