זוהי שעת ערב מוקדמת. הילדים כבר אחרי חוגים ומפגשים עם חברים והם מתפנקים על ארוחת הערב המושקעת שהכנתם להם. פתאום רעש מחריש אוזניים שובר את השלווה המשפחתית. הקטנה שלכם הפילה את צלחת הפסטה העמוסה שלה על הרצפה ושאריות המזון ורוטב העגבניות התפזרו כמובן על כל רצפת הסלון. לאחר כמה שניות של עיכול הסיטואציה אתם מוצאים את עצמכם מתחילים לטאטא ולנגב את כל הסלון, כשאחר כך תבוא כמובן הספונג'ה ההכרחית. המנוחה נראית כעת רחוקה מאוד, כמו גם הזמן היקר שלכם שהולך לאיבוד.
מי מאיתנו ההורים לא מכיר את הסיטואציה הזו ואת הצורך בניקיון יומיומי אחרי הילדים המלכלכים את כל הבית? אבל כמובן שהצורך בניקיון יומיומי לא מאפיין רק משפחות לילדים, אלא כל אדם ממוצע, בין אם מדובר על רווקים העובדים שעות ארוכות ובקושי מוצאים זמן לנקות את הבית או אפילו פנסיונרים שהיו מעדיפים לנוח קצת יותר ולא להיגרר לניקיונות ארוכים ומתישים של הבית.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
אז מתברר שיש פיתרון לכל המצבים האלו ואפשר כיום לנקות רצפות, שטיחים ואפילו פרקטים במהירות וביעילות מדהימה! למוצר המהפכני הזה קוראים CrossWave Cordless Max ואתם יכולים לקרוא לו בקיצור מקס (Max). מותג הניקיון מבית חברת BISSELL (שהיא בעצמה שם נרדף לניקיון בארה"ב) הוא למעשה שואב אבק ושוטף רצפות אלחוטי עם פעולת עבודה רציפה של כ-30 דקות. ה-Max משלב 3 פעולות במקביל: הוא גם שואב, גם שוטף וגם מייבש את הרצפה, מה שאומר שגם אם נפלו לכם על הרצפה ביצה, פסטה או כל מזון אחר שמלכלך במיוחד, כל שעליכם לעשות הוא להעביר את ה-Maxעל הלכלוך, והמכשיר המתקדם ישאב את שאריות המזון, יעביר עליהן ניגוב רטוב עם נוזל רצפות ריחני ובסוף אפילו ייבש את הרצפה.
הקסם הזה הפך את ה-Max למותג מס' 1 בתחום הניקיון בארה"ב, והוא אף נבחר למוצר השנה לשנת 2022. הוא הופך את החיים שלכם ליותר קלים וברמה מסוימת גם ליותר שלווים, כי מעתה לא יהיה אכפת לכם שהילדים עושים קצת בלאגן בבית. רצפת הסלון מטונפת? אין בעיה, מעבירים את ה- Max והלכלוך נעלם כלא היה. ככה פשוט, ככה מהיר וקל.
ה-Max מתאפיין בעוצמת שאיבה חזקה המאפשרת לאסוף לכלוך בקלות מהרצפה או מהשטיח כמו פירורי מזון, בוץ, ביצים, ספגטי ועוד, והדגם הנוכחי כולל גם עד 60% יותר הספק בהגעה לפינות מהדגמים הקודמים של המוצר. ואם כל זה לא מספיק, הרי שלאחר שתסיימו לנקות את הלכלוך, פונקציית הניקוי העצמי תנקה אוטומטית את המברשת ותשטוף לכלוך, שיער ופסולת כך שיהיה לכם פחות לנקות לאחר ניקיון הבית. במילים פשוטות: המכשיר מכין את עצמו כבר לניקוי הבא בלי שתצטרכו להתאמץ.
2 צפייה בגלריה
(צילום: יח"צ)
ומה בנוגע לאחריות? ובכן ה-Max מגיע עם אחריות שנתיים למכשיר ושנה לסוללה ע"י המילטון חשמל ואלקטרוניקה היבואן הרשמי. אם אתם תוהים לעצמכם כעת מדוע המכשיר הפך למותג המכירות מס' בארה"ב? הרי שהתשובה לכך פשוטה. ה-Max לא רק מבטיח אלא גם מקיים והבית נראה נקי מתמיד, בקלות ובתוך זמן קצר במיוחד!

פיקסל פייסבוק:
פורסם לראשונה: 11:20, 15.02.23