80 הוא ה-50 החדש? דור הסופר-אייג'רים משקיע כבר עכשיו כדי לנצל את החיים באופן אופטימלי בעתיד.
תוחלת החיים נמצאת בעלייה מתמדת, ובני 70-60 כיום רוצים לשמור על איכות החיים ולבנות כבר עכשיו את היכולת למצות את הנאות החיים גם בעוד שנים רבות.
כמעט כל אדם הנמצא לקראת פרישה, מביט לעתיד בחשש מתוך רצון לשמור על חדות המחשבה ועל פרודוקטיביות לטווח ארוך. הדברים נכונים גם ביחס לבני הגיל השלישי אשר עדיין עובדים ורוצים לשמור על היכולות שלהם ועל איכות החיים שלהם.
אנשים השומרים על חדות מחשבה ואף משפרים את היכולות שלהם בגילאים מאוחרים זכו במחקרים לכינוי 'סופר-אייג'רים' - אלו שמצליחים להתנגד לחוקי הטבע ולשמור על היכולות הפיזיות והמנטליות בדומה למי שצעירים מהם בעשרות שנים.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Istockphoto)

איך מגדילים את הסיכוי להפוך לסופר-אייג'רים?

באופן טבעי, עם הגיל נפח המוח יורד. הירידה נובעת ממוות של תאים ואי התחדשות, פגיעה בכלי הדם במוח ועליה בתהליכי חמצון. כל אלה גורמים באופן טבעי לירידה בקוגניציה.
לעומת זאת אצל סופר-אייג'רים המוח נראה צעיר יותר באזורים המעורבים ביכולות ניהול וזיכרון. בקליפת המוח הקדמית, החיונית לתפקודים קוגניטיביים, כמו קשב וזיכרון. לסופר-אייג'רים יש קליפת מוח עבה יותר בהשוואה לבני 80 פלוס 'רגילים'. בנוסף גם תאי המוח החשובים להתנהגויות חברתיות נמצאים בכמות גדולה יותר אצל סופר-אייג'רים.
על פי המחקרים, 'סופר-אייג'רים' אמנם מחזיקים במטען גנטי מסוים, אך ישנם גם גורמים רבים שאנחנו יכולים לדאוג להם בעצמנו כדי לשמר את התפקוד הקוגניטיבי שלנו. תזונה בריאה ועשירה בנוגדי חמצון, פעילות גופנית שגרתית, הפעלת המוח ויצירת אתגרים, שמירה על חיבור חברתי ופיתוח חוסן מול כישלונות – הם חלק מהגורמים בהם יש כדי לשפר את התפקוד הקוגניטיבי בעתיד.

מה הופך את גרנה גארד לתוסף תזונה 'חכם'?

אומגה 5, או בשמה המקצועי חומצה פוניסית, שמקורה בשמן זרעי רימונים, נחשבת לאחד מנוגדי החמצון החזקים ביותר בטבע. קבוצות מחקר מדעיות בעולם מייחסות לחומצה הפוניסית, בין השאר תכונות אנטי דלקתיות, תכונות אנטי סרטניות ותמיכה במערכת החיסונית. האתגר המרכזי עד כה בהפקת תועלת בריאותית משמעותית מאומגה 5 היה להתגבר על הנטייה של החומר להתפרק בקיבה ובמערכת העיכול - ולהביא לספיגה משמעותית של החומר במחזור הדם ובגוף.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Istockphoto)

שיפור של 12% בתפקודים קוגניטיביים

הבשורה החדשה בתחום זה מגיעה ממחקר חדש שנערך בבית החולים הדסה, בו נמצא כי מתן התוסף 'גרנה גארד ננו אומגה 5' (GranaGard) במהלך 3 חודשים בלבד הציג שיפור של 12% בתפקודים קוגניטיביים - שהתבטא בעלייה בריכוז, ביכולת שליפת מילים, בחלוקת קשב, בהתמצאות במרחב, אומדן זמן, יכולת עיבוד מידע ועוד. כל זאת הודות לפטנט הייחודי שפותח באוניברסיטה העברית מעולם הננו טכנולוגיה, המאפשר ספיגה מוגברת של נוגד החמצון וזמינות ביולוגית גבוהה.
במחקר נוסף שנערך בבית החולים הדסה עין כרם, הפעם על חיות מעבדה, נוגד החמצון 'גרנה גארד ננו אומגה 5' (GranaGard) רשם הפחתה ניכרת בכמות הרדיקלים החופשיים האחראים בין היתר להרס תאים בגוף, ואף איזן את רמת החמצון לרמה תקינה.
'גרנה גארד' פותח בחברת 'גרנליקס' על ידי צוות חוקרים בעלי שם עולמי: פרופ' רות גביזון חוקרת בתחום הנוירולוגיה במחלקה הנוירולוגית בבית החולים האוניברסיטאי הדסה בירושלים אשר עבדה בעבר עם פרופ' סטנלי פרוזינר, חתן פרס נובל וחוקר מחלות ניווניות של המוח, יחד עם פרופ' שלמה מגדסי, מומחה בינלאומי בתחום הננוטכנולוגיה ממכון קזאלי של האוניברסיטה העברית.
בעקבות התוצאות החיוביות ופורצות הדרך של המחקר בהדסה, מרפאת הזיכרון בבית החולים רמב"ם עורכת בימים אלו מחקר בבני אדם, הבוחן את השינוי באיכות החיים בקרב נבדקים בריאים המתלוננים על ליקויים בזיכרון או על ירידה קוגניטיבית קלה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Istockphoto)

תוסף תזונה 'חכם' – מנגנון הפעולה שמאפשר ל'גרנה גארד ננו אומגה 5' להיות אפקטיבי

הפטנט הייחודי של חברת 'גרנליקס' המבוסס על ננו-טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם מאפשר ספיגה וזמינות ביולוגית גבוהה יותר לאומגה 5.
המפתח המרכזי לתוצאות הקליניות החיוביות של השימוש בגרנה גארד טמון בעובדה, שמדובר בתוסף תזונה 'חכם'. הודות לגודלן הזעיר של טיפות האומגה 5 שנוצרות לאחר בליעת הכמוסה (200 ננומטר) ולנוסחה הייחודית של התוסף, החומר מתחמק מפירוק במערכת העיכול ונספג במחזור הדם במינון משמעותי ואפקטיבי.
בסופו של דבר, ההזדקנות היא תהליך טבעי שאנחנו צריכים להכיל באהבה. עם זאת אסור לנו לוותר על ניסיון החיים העשיר שצברנו, על האנרגיה הקוגניטיבית שלנו ועל חדות המחשבה.
'גרנה גארד ננו אומגה 5' (GranaGard) הוא הכלי שיכול לתמוך בבני 60 פלוס בדרכם ל'סופר-אייג'ריות' ולהנאה מהחיים, בכל גיל!
לפרטים נוספים, הזמנה טלפונית וייעוץ, התקשרו 058-446-6455
אין במידע באתר זה תחליף להיוועצות עם רופא או רוקח בטרם רכישת המוצר והתחלת השימוש בו. נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא. המוצר אינו תרופה ואינו מהווה תחליף לטיפול רפואי או תרופתי.
פורסם לראשונה: 14:33, 15.06.23