בימים אלו, בהם עולה הצורך בביטחון אישי והצורך לחיות יחד בקהילה בגיל השלישי, חשוב לתכנן היטב את העתיד ולהבטיח חיים ברמת הנוחות שהתרגלתם אליה עד כה.
יש מי שמעדיף אחרי הפרישה את השקט והנוף הירוק, ויש מי שמעדיף לחיות בלב העיר הגדולה, צמוד למרכזי התרבות והבילוי. ישראלים רבים לא יודעים זאת, אך בתי הדיור המוגן היוקרתיים של ימינו הם ריזורט לכל דבר, המשלב בין הנוחות של חיים בבית פרטי, לשירות צמוד ומתקנים של אתר נופש אקסקלוסיבי.
2 צפייה בגלריה
(צילום: שאטרסטוק)
עבור מי שלא מוכן לוותר על החיים בעיר האהובה בגיל השלישי, כדאי להכיר את פאלאס תל-אביב, מבית קבוצת עזריאלי, אשר משלב בין מיקום מרכזי, סמיכות לשירותי בריאות מתקדמים, פעילויות פנאי ברמה גבוהה וקהילת דיירים איכותית.
מה הופך את פאלאס תל-אביב לבחירה המועדפת על גמלאים שרוצים להמשיך ליהנות מהחיים?
האוכל הכי טוב, הבילויים הכי טובים, המיקום הכי טוב
עבור מי שגר במהלך חייו בתל-אביב, קשה מאוד לוותר על סגנון החיים האורבני בגיל פרישה. בצידו השני של המטבע, גמלאים רבים אשר חיו ברחבי הארץ ורוצים להתחיל ליהנות מהעיר הגדולה, בתקופה בה יש להם יותר זמן פנוי.
הייחודיות של פאלאס תל-אביב מתבטאת בין היתר במיקום המרכזי שלו, בלב תל-אביב, צמוד לכיכר המדינה. הדיירים של פאלאס נמצאים במרחק הליכה מחוף הים ומרכזי תרבות ובילוי כגון תיאטרון הקאמרי, האופרה, ספריית בית אריאלה, מוזיאון תל-אביב ועוד.... חובבי הקולינריה יוכלו "לקחת הפסקה" מארוחות השף המוגשות בפאלאס
ולסעוד במסעדות הכי טובות בתל-אביב, גם הן במרחק הליכה.
עבור אנשים בני הגיל השלישי, תקופת הגמלאות היא הזדמנות נפלאה לנצל את הזמן הפנוי וליהנות מהעושר התרבותי שיש לתל-אביב להציע, בכל יום מחדש.
הכי בטוח בתל-אביב, הכי בריא בתל-אביב
מאפיין חשוב נוסף בבחירת מקום המגורים בגיל השלישי הוא נגישות לשירותי בריאות. חלק מהיתרון של פאלאס תל-אביב הוא המיקום הסמוך למרכז הרפואי איכילוב, אחד מבתי החולים המתקדמים בישראל. בנוסף, מופעל בפאלאס תל-אביב שירות רפואי פרטי הפעיל 24/7, ומאפשר שמירה על בריאות הדיירים מסביב לשעון, תוך מתן יחס אישי לכל דיירת ודייר. המגורים בבית כוללים גם שירותי אבטחה צמודים מסביב לשעון, ליצירת השילוב המיטבי בין עצמאות מוחלטת לביטחון מוחלט.
2 צפייה בגלריה
(צילום: פאלאס דיור מוגן ת"א)
מגוון פעילויות עם השכנים הכי טובים שיכולתם לבקש
ההחלטה לגור בדיור מוגן אינה פשוטה, במיוחד אחרי חיים שלמים, עשירים ועצמאיים בבית משלכם. לכן, אחד מהמאפיינים הקריטיים בדיור מוגן הוא פעילויות איכותיות ורלוונטיות, אותן אפשר לחוות עם שאר חברי הקהילה המגיעים מרקע דומה ותחומי עניין משותפים.
בפאלאס תל-אביב הדיירים נהנים משירות ברמה גבוהה, תכנית תרבותית עשירה ומערך של פעילויות ספורט מותאמות ומגוונות. הדיירים של פאלאס יוצאים יחד לטיולים, הצגות, קונצרטים וסיורים ברחבי הארץ, וחוזרים הביתה לדירה העוטפת, הנעימה והבטוחה שלהם. הבית כולל בין היתר לובי מפואר עם פינות פנאי והסבה, בריכת שחייה וחדר כושר, מסעדה, ספרייה, אודיטוריום ועוד. צוות הבית דואג לסידורים השוטפים של הדיירים, כגון רישום לפעילויות, הזמנת כרטיסים לאירועי תרבות, הזמנת מוניות ורישום לשאטל ללא עלות הלוקח את הדיירים לרחבי העיר.
הקהילה והקשרים החברתיים הם ללא ספק אחד מהיתרונות המשמעותיים של הבית בתל-אביב – האוכלוסייה אשר מגיעה לפאלאס תל-אביב מאפשרת לכם ליצור חיי חברה עשירים וקשרים עמוקים במהלך היום, ולארח בזמן הפנוי את הילדים והנכדים לקפה ועוגה בסלון המרווח של הדירה, לארוחת ערב במסעדת השף של פאלאס, או באחד מהמרחבים הציבוריים של הבית.
לגור בבית הכי טוב בתל-אביב
אחרי מגורים של עשרות שנים בדירה מרווחת או בית פרטי, חשוב לשמור על רמת חיים הולמת גם בגיל פרישה. לכן, כדאי לבחון את הסטנדרט של התכנון, העיצוב והאבזור של הדירות לפני קבלת החלטה לגבי מעבר לבית דיור מוגן בימינו.
הדירות בפאלאס תל-אביב מתאימות לבני הגיל השלישי אשר רוצים להמשיך לארח, ליהנות ממרחבים אישיים ולהמשיך לחיות טוב. התכנון של הדירות חכם, העיצוב מוקפד והגימור בסטנדרט הגבוה ביותר. הדירות הגדולות מאפשרות הקמה של פינת עבודה מרווחת והן כוללות מרפסת מפנקת - מושלמת לקפה של הבוקר.
הדיירים מקבלים שירותי אחזקה למערכות הדירה, ציוד חשמלי, ניקיון שבועי וטיפול בכל תקלה - החל מהטלוויזיה בכבלים ועד החלפת נורה.
דיור מוגן מבית טוב - רשת פאלאס של קבוצת עזריאלי מציעה חוויית מגורים לבני הגיל השלישי ברחבי הארץ
רשת הדיור המוגן 'פאלאס' מונה כיום ארבעה בתים (תל-אביב, להבים, מודיעין ורעננה), ומשיקה בקרוב את הבית החדש בראשל"צ. הרשת נהנית מגבה הכלכלי האיתן של קבוצת עזריאלי, המקפידה על סטנדרטים גבוהים של אחריות חברתית, עסקית וסביבתית ומונעת מתוך ערכי יסוד של מנהיגות, אחריות, מצוינות ויושרה.
הצטרפו לקהילה האקסקלוסיבית של דיירי פאלאס ותיהנו מאיכות חיים בסטנדרט הגבוה בישראל, במיקום הטוב ביותר בתל-אביב.